Hé Poepie alles goed?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar is dat mens eigenlijk gebleven?? Vond het wel een aparte stem..
Mogge btw
He muis!quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar is dat mens eigenlijk gebleven?? Vond het wel een aparte stem..
Mogge btw
Oh jeetje dan ben je wel ff met andere zaken bezig jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze heeft borstkanker gekregen en is daarvan hersteld (en volgens mij heeft ze ook een kind, weet ik niet zeker).
wat hebben jullie toch met voorlangs....... achterlangs........ en weet ik veel wat allemaalquote:
Ja zeker.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat hebben jullie toch met voorlangs....... achterlangs........ en weet ik veel wat allemaal
is dat codetaal
ALs ik jou een PM stuur is dat achterlangsquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat hebben jullie toch met voorlangs....... achterlangs........ en weet ik veel wat allemaal
is dat codetaal
Hou je d'r buiten, 't wordt zomaar tegen je gebruiktquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is dat codetaal
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:50 schreef Dementor het volgende:
Volgens mij heeft achterlangs 2 betekenissen hier.
You're in.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is dat codetaal
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hou je d'r buiten, 't wordt zomaar tegen je gebruikt
Ja prima FAN.. Nog een weekie wachten en dan post ik mijn kunst voorlangsquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja prima FAN.. Nog een weekie wachten en dan post ik mijn kunst
Ik maak dit 'snachts niet meer zoveel mee. Is het iedere nacht raak met Honey, ja?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:54 schreef Dementor het volgende:
Dit word alweer te erg, het draait iedere avond weer op hetzelfde uit he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |