probeer eerst eens een zooltjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:45 schreef Soempie het volgende:
Potver. Ik heb pumps die ik aan wil, maar ze schieten steeds uit!Iets te groot dus.
![]()
Wat nu. Waar kun je opvuldingen kopen?
Hmm... heb ik nu een déjà vu? Dan is er iets veranderd in de matrix!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ze weer achterin de kast gemikt en ga later wel een keer kijken voor nieuwe die wel passen.(lees: Soemp durft niet bij een schoenwinkel toe te geven dat ze zulke prut koopt en het niet eens past.
![]()
)
Dan maar slippers.
Dan laat je sven toch omruilenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ze weer achterin de kast gemikt en ga later wel een keer kijken voor nieuwe die wel passen.(lees: Soemp durft niet bij een schoenwinkel toe te geven dat ze zulke prut koopt en het niet eens past.
![]()
)
Dan maar slippers.
Schoenmakers hebben wel altijd van die zooltjes, of van die dingen voor in de hakquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:45 schreef Soempie het volgende:
Potver. Ik heb pumps die ik aan wil, maar ze schieten steeds uit!Iets te groot dus.
![]()
Wat nu. Waar kun je opvuldingen kopen?
Volgens mij zit er een schoenmaker in het winkelcentrum aan het eind van de straat, dus daar kan ik morgen wel even kijken dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
Schoenmakers hebben wel altijd van die zooltjes, of van die dingen voor in de hak![]()
Helemaal erg met dit weer.quote:Ik heb vandaag ook 2x gewerkt, bah.... ben nu helemaal gaar ja.
Ik ook nog, misschien wordt het rijst met groente en saté, met wat gember er in verwerkt. Misschien ook nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:18 schreef Soempie het volgende:
over een half jaar kom ik weer klagen over dezelfde schoenen.![]()
Wat gaan jullie eten? Ik moet nog iets bedenken.
Pannekoeken met kaas.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:30 schreef Etcetera het volgende:
voor de 3de keer deze campzone pannekoeken gehaden niet die opwarmdingen maar ze worden gebakken
Wat voor ding?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:53 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft op z'n werk twee pluimen gekregen elk met een waarde van 100 euro. Toen hij thuiskwam kreeg ik 1 van de 2.Superleuk.
Zo zat ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:17 schreef Soempie het volgende:
Snowboarden, vliegen, duiken, koeien knuffelen, afvallen met een personal coach, etc, etc.
Ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen.![]()
Weekendje weg natuurlijk. Ardennen is ook leuk, tenzij je er moet kamperenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:17 schreef Soempie het volgende:
Snowboarden, vliegen, duiken, koeien knuffelen, afvallen met een personal coach, etc, etc.
Ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen.![]()
Mosterd na de maaltijd misschien...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Ondanks de hele avond verwoede pogingen om het beestje nog aan de praat te krijgen is mijn oudste removable HD definitief overleden. Windows herkent hem niet eens meer...![]()
Dacht dat ik alles ook op een andere HD had gebackupt, maar dat blijkt dus maar deels zo te zijn.
Ben nu een groot deel van mijn opname's en foto's kwijt. Baal als een stekker en dat is zacht uitgedrukt...
neemt niet weg dat meppel ook een dorp isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:45 schreef Nesle het volgende:
Voor al die mensen die hier niet naar een dorp willen verhuizen later.... inderdaad doe het niet
Ik heb 17 jaar in een piepklein dorpje gewoond ( circa 7 km van de stad/ school / sport) en nu sinds 4 maanden in het centrum van de stad, wát een verschil en zo veel fijner
Helemaal niet, slimmerd...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
neemt niet weg dat meppel ook een dorp is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |