abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63687307
Volgens een rondstuurmailtje dat ik vandaag ontving, hebben de republikeinen een nieuwe manier bedacht om Obama de loef af te steken:

- Bush treedt voortijdig af;
- Cheney wordt dan president, hij neemt Condoleeza Rice als vice-president;
- Cheney treedt ook af

..en dan is Condoleeza Rice de eerste zwarte én vrouwelijke president van de USA.
pi_63688494
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 04:41 schreef dvr het volgende:
Volgens een rondstuurmailtje dat ik vandaag ontving, hebben de republikeinen een nieuwe manier bedacht om Obama de loef af te steken:

- Bush treedt voortijdig af;
- Cheney wordt dan president, hij neemt Condoleeza Rice als vice-president;
- Cheney treedt ook af

..en dan is Condoleeza Rice de eerste zwarte én vrouwelijke president van de USA.
Leuke theorie. Het probleem is alleen dat al in de wet geregeld is wat de lijn van opvolging is: http://en.wikipedia.org/w(...)l_line_of_succession

Als zowel Bush als Cheney aftreden wordt Nancy Pelosi president.
  woensdag 3 december 2008 @ 17:12:30 #203
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_63729353
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:01 schreef AlanSmitheeJr het volgende:

[..]

Leuke theorie. Het probleem is alleen dat al in de wet geregeld is wat de lijn van opvolging is: http://en.wikipedia.org/w(...)l_line_of_succession

Als zowel Bush als Cheney aftreden wordt Nancy Pelosi president.
Alleen mag de Speaker of the House of Representatives geen president worden door de scheiding van machten. Dus moet ze eerst aftreden als Speaker of the House of Representatives waardoor ze uit de presidential line of succesion stapt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_63729486
En dat heeft Dick Cheney je onder vier ogen verteld?

oftewel, bron?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_63730501
Doorstuurmailtjes ontlenen hun bestaansrecht meestal aan hun amusementswaarde.. in dit geval voor de rabiaat-Republikeinse ontvangers.

You know what would really tick OFF the Democrats...

Bush should resign now.

Then Dick Cheney becomes President (that would really tick OFF the libs)!!!

Then he appoints Condoleezza Rice as VP.

Then Cheney resigns two weeks later and Condoleezza Rice, A Republican,
becomes the first BLACK - WOMAN President!!!
  woensdag 3 december 2008 @ 18:03:19 #206
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_63730523
Ook Wikipedia, eerst daar een beetje rondgeneuzeld en toen zag ik dat deze thread/tab nog openstond en dacht ik kom dat post ik erbij.
Of was dat niet tegen mij gericht Frits?
quote:
Under the principle of separation of powers, the Constitution specifically disallows legislative officials from also serving in the executive branch. For the Speaker or the President pro tempore to become Acting President, they must resign their position, at which point they are no longer in the line of succession. This forms a constitutional paradox to some.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_63730765
jaja, ik had het tegen jou. thnx voor de quote.
quote:
This forms a constitutional paradox to some.
Als het zo ver zou komen ben ik wel benieuwd naar het commentaar van "the best political team on television".

@ dvr: als het zou gebeuren denk ik nog niet dat Obama er mee zit. Hij wordt hoe dan ook op 20 januari ge- inaugureerd. Tenzij hij vermoord wordt voor die tijd - knock on wood - maar die kans lijkt me niet zo groot.
En jullie?
pi_63731412
Condi is inmiddels op wereldtournee om her en der pianorecitals te geven, dus als zij nog een paar weekjes president zou worden zou dat vast geen grote impact hebben. Maar voor Obama zou het wel triest zijn dat hij dan niet als eerste zwarte president in de geschiedenisboekjes zou komen.
pi_63731678
Wie wil je dan als eerste zwarte president zien??\\
zij /? dat loedertje

of hij\? de visionair
pi_63762122
Ik mag ze eigenlijk beiden niet. "Condoleeza" is gewoon een lying piece of shit.
En Obama ook. Alleen dat zal nog openlijk moeten blijken.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_63762318
Het zal nog moeten blijken maar jij weet het al omdat...
pi_63762427
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het zal nog moeten blijken maar jij weet het al omdat...
Obama Lover
pi_63762591
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:14 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Obama Lover
pi_63762800
Maakt het nog wat uit als ik keer op keer uitleg waarom ik hem niet vertrouw. Mensen blijven maar vragen vragen keer op keer 'waarom waarom waarom waarom ..' Je wil het gewoon niet weten. Ene oor in andere uit.
pi_63763274
Als jij ervan uitgaat dat niemand op dit forum open staat voor meningen en informatie van anderen vraag ik me af waarom je hier post.

Je mag mij gerust scharen onder de "Obama-lovers" of de "Bush-haters", maar ik maak mezelf de illusie dat er aan dat feit objectieve waarnemingen vooraf zijn gegaan (zo die bestaan).

De enige serieuze leugen waar ik Obama tot nu toe heb betrapt is (technisch gezien een gebroken belofte) is niet meedoen aan public campaign financing terwijl hij heeft gezegd dat wel te doen mits McCain het ook zou doen.
pi_63764597
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:29 schreef Man-E-Faces het volgende:
Maakt het nog wat uit als ik keer op keer uitleg waarom ik hem niet vertrouw. Mensen blijven maar vragen vragen keer op keer 'waarom waarom waarom waarom ..' Je wil het gewoon niet weten. Ene oor in andere uit.
En GW Bush die vertrouw je wel??
pi_63782710
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als jij ervan uitgaat dat niemand op dit forum open staat voor meningen en informatie van anderen vraag ik me af waarom je hier post.
bla bla bla.. o wat ben je intellectueel. 'k denk dat obama lovers van hetzelfde gediend zijn.
quote:
Je mag mij gerust scharen onder de "Obama-lovers" of de "Bush-haters", maar ik maak mezelf de illusie dat er aan dat feit objectieve waarnemingen vooraf zijn gegaan
dan heb je stront in je ogen 1.
2. ik ben ook geen Bush-fan dezelfde mensen achter Bush staan achter Obama.
quote:
(zo die bestaan).
quote:
De enige serieuze leugen waar ik Obama tot nu toe heb betrapt is (technisch gezien een gebroken belofte) is niet meedoen aan public campaign financing terwijl hij heeft gezegd dat wel te doen mits McCain het ook zou doen.
Ja zijn campagne-financiers zijn de wallstreet bankers,
top CIA zijn meestal ex-wallstreet lawyers,
het is geen geheim dat CIA wapenhandel en drugshandel in en uit de US reguleert.
Het is toch zot dat men eerst Bush geloofde en nu met Obama denkt een andere weg in te slaan.
Hebben mensen niks geleerd van Reklame?

[ Bericht 2% gewijzigd door Man-E-Faces op 05-12-2008 14:09:59 ]
pi_73202522
quote:
di 29 sep 2009, 06:51
Vraag op Facebook naar moord op Obama
WASHINGTON - 'Moet Obama vermoord worden?'. Deze vraag verscheen in het weekeinde op de sociale netwerksite Facebook met verscheidene antwoordmogelijkheden.
De vraag is inmiddels verwijderd, maar de Secret Service is een onderzoek begonnen om er achter te komen wie verantwoordelijk is of zijn, meldden Amerikaanse media maandag.

„We nemen dergelijke zaken ernstig”, zei een woordvoerder van de Secret Service, de beveiligingsdienst van de president. Facebook heeft zijn medewerking aan het onderzoek toegezegd, meldde een zegsman van het bedrijf.

De 'moordpeiling' verscheen zaterdag op Facebook. Op de vraag of Obama vermoord moet worden, waren vier antwoordmogelijkheden: 'Nee', 'Misschien', 'Ja' en 'Ja, als hij mijn gezondheidszorg inperkt'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')