Mobiel laat ik sowieso aan hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:42 schreef Broekpaling het volgende:
Je kan je mobiel toch stiekem aanlaten?
En via een proxy internetten?
Dat dusquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:42 schreef Broekpaling het volgende:
Je kan je mobiel toch stiekem aanlaten?
En via een proxy internetten?
OH MIJN GOD 7 uur onbereikbaar zijn! AL je vrienden gaan nu kei ongerust worden omdat jij niet belt en smst!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:39 schreef NMY1 het volgende:
Nu kan ik heus wel ff zonder m'n telefoon, maar 7 uur per dag totaal niet bereikbaar zijn (behalve in extreme noodgevallen) vind ik toch wel irritant.
Ben ik met je eens, zodra het werk er onder zou lijden zou ik me zo'n maatregel voor kunnen stellen. Maar als je soms een kwartier geen telefoontje krijgt, mag je toch wel even wat anders gaan doen tot het volgende telefoontje? Onze beltijden worden bijgehouden en ik zit ver onder het gemiddelde. Trap die mensen die erboven zitten eruit ipv de goed functionerende mensen hier lastig mee te vallen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:47 schreef Raissa het volgende:
Ik snap best dat je werkgever wil voorkomen dat je betaald zit te sms-en/msn-en/hyven etc. Sommige mensen maken er echt misbruik van en doen de hele dag ook weinig anders. Ik persoonlijk vind dat af en toe een smsje moet kunnen maar dat werk wel gewoon voor moet gaan..
Kloptquote:Mag aannemen dat je naast de telefoon aannemen ook nog wat andere zaken doet? Plannen? Administratie? Heb zelf ook op een taxicentrale gewerkt en daar had je inderdaad dagen dat het werk "op" was en je dus rustig kon gaan zitten surfen op het internet. Al waren er ook dagen dat je geen eens tijd had om een smsje te kunnen lezen..
Opa alertquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:49 schreef Herald het volgende:
[..]
OH MIJN GOD 7 uur onbereikbaar zijn! AL je vrienden gaan nu kei ongerust worden omdat jij niet belt en smst!
HOE durven ze dat te doen! Heb je ooit mensen hun werk zien doen zonder dat ze om de 5 minuten een sms ontvangen of sturen? Nou ik niet hoor!
Niks opa alert..quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:54 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zou ze kapodt slaan zodat je alleen maar jongeren overhoud, dan zullen ze zich vanzelf wel aanpassen aan de jongeren.
Precies, ik werk dan niet bij een taxicentrale maar op het gemeentehuis. Het is voor hun ook 'gewoon' vakantietijd, dus er is vrij weinig te doen. De baas probeert te voorkomen dat ik ga internetten tijdens het werk (ik krijg tenslotte betaald voor de tijd dat ik daar zit), door klusjes te 'verzinnen'. Maar als er echt niks is om te doen vind ik het onlogisch om iemand voor zich uit te laten staren (wel betaald natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:47 schreef Raissa het volgende:
Ik snap best dat je werkgever wil voorkomen dat je betaald zit te sms-en/msn-en/hyven etc. Sommige mensen maken er echt misbruik van en doen de hele dag ook weinig anders. Ik persoonlijk vind dat af en toe een smsje moet kunnen maar dat werk wel gewoon voor moet gaan..
Mag aannemen dat je naast de telefoon aannemen ook nog wat andere zaken doet? Plannen? Administratie? Heb zelf ook op een taxicentrale gewerkt en daar had je inderdaad dagen dat het werk "op" was en je dus rustig kon gaan zitten surfen op het internet. Al waren er ook dagen dat je geen eens tijd had om een smsje te kunnen lezen..
Nogmaals, geen paniek maar gewoon verveling.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Niks opa alert..
mensen die in paniek raken als ze een dag zonder mobieltje moeten zijn pas
Maar om dan mensen die dat niet "snappen" een opa te gaan noemen...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:57 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Nogmaals, geen paniek maar gewoon verveling.
Nou ja, zo praten de ouderen bij ons ook een beetjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar om dan mensen die dat niet "snappen" een opa te gaan noemen...
Ik snap het wel hoor, ik zou ook gewoon willen internetten als ik een baan had waarbij er af en toe gewoon niks te doen is
quote:
Anders lees je ffquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:07 schreef Gluckskafer het volgende:
Dude wat zeur je? Je hebt toch wel een kwartiertje koffiepauze en 's middags lunchpauze?
Dan sms je dan toch.
Dit topic gaat over jou.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:07 schreef Gluckskafer het volgende:
Dude wat zeur je? Je hebt toch wel een kwartiertje koffiepauze en 's middags lunchpauze?
Dan sms je dan toch.
quote:
Lees ff zelf wat je schrijft.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:39 schreef NMY1 het volgende:
....mag je je mobiel niet meer aan hebben, ook niet als je gewoon het geluid uitzetIk wil gewoon SMSjes kunnen ontvangen en lezen. Nu kan ik heus wel ff zonder m'n telefoon, maar 7 uur per dag totaal niet bereikbaar zijn (behalve in extreme noodgevallen) vind ik toch wel irritant.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:27 schreef Gluckskafer het volgende:
Lees ff zelf wat je schrijft.
Nogmaals: als je 7 uur werkt, moet je volgens de arbo-wet pauze hebben.
Kun je dan lekker sms'en in de kantine.
En anders ga je lekker op het toilet bellen
True, maar een callcenter... als je ergens regelmatig niks te doen hebt is het daar wel. Maar dat je je druk maakt dat je 7 uur per dag niet bereikbaar bent is ook wel kansloos.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:19 schreef piekartz87 het volgende:
niet werkgerelateerde dingen verbieden kan ik nog inkomen, je zit er om te werken niet om te internetten,
Die telefoons van tegenwoordig hebben al een paar minuten nodig om helemaal op te starten, geen zin om dat ding elke keer aan en uit te zettenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:27 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
[..]
Lees ff zelf wat je schrijft.
Nogmaals: als je 7 uur werkt, moet je volgens de arbo-wet pauze hebben.
Zet je dan lekker je telefoon aan, kijken of je belangrijke oproepen hebt gemist, voicemail checken, sms lezen.
Er lopen teamleiders rond, die je een berisping geven wanneer ze je met een telefoon in je hand zienquote:Zet je telefoon op stil en trillen uit, want je maakt mij niet wijs dat ze daar nog oostbloktaferelen hanteren en iedereen gaan controleren of zijn/haar gsm echt uit staat.
Daarom zei ik ook, ga een leuke baan zoeken. Dit klinkt als een strafkamp, en je gaat me niet vertellen dat het voeren van die telefoongesprekjes o zo leuk isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:34 schreef NMY1 het volgende:
Het gaat overigens niet alleen om de telefoon-maatregel, lees ook eens de rest.
Je bent voor ADO Den Haag en bent te dom om te lezen dat het een bijbaan isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:36 schreef Adothehague het volgende:
Je bent 22 en werkt bij een taxi centrale.
Die teamleiders kosten waarschijnlijk meer geld met hun nutteloze geloop dan wanneer medewerkers even een SMSje lezen/sturen of ff surfen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:33 schreef NMY1 het volgende:
Er lopen teamleiders rond, die je een berisping geven wanneer ze je met een telefoon in je hand zienEn ik vind het meer dan logisch dat je je geluid ff uitzet, waarom laten ze het niet gewoon bij die regel?
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook, ga een leuke baan zoeken. Dit klinkt als een strafkamp, en je gaat me niet vertellen dat het voeren van die telefoongesprekjes o zo leuk is.
Mensen met een bijbaan op hun 22e.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:37 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Je bent voor ADO Den Haag en bent te dom om te lezen dat het een bijbaan is
Nee, de combinatie was wel leukquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook, ga een leuke baan zoeken. Dit klinkt als een strafkamp, en je gaat me niet vertellen dat het voeren van die telefoongesprekjes o zo leuk is.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:34 schreef NMY1 het volgende:
Het gaat overigens niet alleen om de telefoon-maatregel, lees ook eens de rest.
als je je nog steeds druk maakt om hyves en smsjes van de meisjes die je in de disco hebt ontmoet ben je echt nog wel een jonkie hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:39 schreef NMY1 het volgende:
Nu ben ik ook niet de allerjongste meer (22)
Wat ben jij een kneus.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Mensen met een bijbaan op hun 22e.
Uh ja? Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Mensen met een bijbaan op hun 22e.
Veel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben jij een kneus.Reageer eens ontopic. Wat is er mis met een bijbaan op je 22e?
Beetje oud voor een bijbaan niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben jij een kneus.Reageer eens ontopic. Wat is er mis met een bijbaan op je 22e?
Mooi toch? Beter dan op je 22e al geen leven meer hebbenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:39 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
als je je nog steeds druk maakt om hyves en smsjes van de meisjes die je in de disco hebt ontmoet ben je echt nog wel een jonkie hoor
Ja, vuilnismannen zijn idd op hun 17e meestal aan het werk jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Beetje oud voor een bijbaan niet?
Meeste mensen die ik ken rond die leeftijd hebben een vaste baan.
Ja, en mensen die op hun 22e nog een bijbaan hebben zijn vast een paar keer blijven zitten met een fikse studieschuld.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:42 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Ja, vuilnismannen zijn idd op hun 17e meestal aan het werk ja
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:33 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Die telefoons van tegenwoordig hebben al een paar minuten nodig om helemaal op te starten, geen zin om dat ding elke keer aan en uit te zettenEn bovendien gaat het me niet puur om het bereikbaar zijn, maar ook om de verveling tegen te gaan.
[..]
Er lopen teamleiders rond, die je een berisping geven wanneer ze je met een telefoon in je hand zienEn ik vind het meer dan logisch dat je je geluid ff uitzet, waarom laten ze het niet gewoon bij die regel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |