Ik heb een bijbaan bij een callcenter (taxicentrale

) en daar zijn de laatste tijd steeds meer domme regels ingevoerd. Ondanks dat geen enkele telefoon/computer er door stoort en dat we vaak rustige periode's hebben waar je maar 3 telefoontjes per uur ontvangt (werktelefoontjes dus

) mag je je mobiel niet meer aan hebben, ook niet als je gewoon het geluid uitzet

Ik wil gewoon SMSjes kunnen ontvangen en lezen. Nu kan ik heus wel ff zonder m'n telefoon, maar 7 uur per dag totaal niet bereikbaar zijn (behalve in extreme noodgevallen) vind ik toch wel irritant.
Ook is om de een of andere idiote reden Hyves verboden nu

als ik me verveel en er zijn geen leuke collega's aan het werk dan surf ik wel eens een beetje rond, en ja ook wel eens op Hyves. Ook al is dat nog geen 5 minuten per week; het gaat me om het idee

En niet alleen Hyves is verboden, ze zijn nu ook bezig allemaal andere sites te blokkeren
Als nieuwe geweldige maatregel zijn ze nu de groep 'jongeren' uit elkaar aan het halen

Het werk ging prima, nooit klachten of te lange beltijden, maar blijkbaar stoorde de groep 'ouderen' zich aan de gezelligheid en mag ik GVD niet altijd meer naast m'n lekkere en lieve vrouwelijke collega

zitten (wat we overigens wel gewoon doen, niet alle teamleiders doen er moeilijk over

)
Nu ben ik ook niet de allerjongste meer (22) maar pff wat een stel bejaarden daar, ik verveel me dood als ik naast zo'n kerel van 40 of zo'n domme huismoeder moet zitten

(uberhaupt kansloos dat wat ik als bijbaantje doe, zij als vaste baan doen op hun 40e

) Valt geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren, of je moet over hun kinderen beginnen.
Kutregels

accepteer nou eens dat veel jongeren opgegroeid zijn met communicatiemiddelen die voor ouderen alleen als noodcommunicatiemiddel worden gezien, en dat ze zich sneller vervelen. Een SMSje lezen is geen noodzaak maar gewoon een bezigheid om de tijd een beetje te doden.
Veel fokkertjes zullen dit wel een geweldig bedrijf vinden gezien de hyves-haat hier en gezien het feit dat veel van hen zelf geen vrienden hebben waar ze door gebeld/geSMSt worden

dus kom maar op met het gebash
- Samenvatting voor Juicyhil -Bedrijf waarin oude lullen geen rekening houden met de jeugd waardoor ik me moet vervelen, soms naast oude lullen/huismoeders moet zitten en ik niet naast m'n lekkere collega kan zitten
[ Bericht 0% gewijzigd door NMY1 op 29-07-2008 19:28:35 ]