abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60424846
Ik heb een bijbaan bij een callcenter (taxicentrale ) en daar zijn de laatste tijd steeds meer domme regels ingevoerd. Ondanks dat geen enkele telefoon/computer er door stoort en dat we vaak rustige periode's hebben waar je maar 3 telefoontjes per uur ontvangt (werktelefoontjes dus ) mag je je mobiel niet meer aan hebben, ook niet als je gewoon het geluid uitzet Ik wil gewoon SMSjes kunnen ontvangen en lezen. Nu kan ik heus wel ff zonder m'n telefoon, maar 7 uur per dag totaal niet bereikbaar zijn (behalve in extreme noodgevallen) vind ik toch wel irritant.

Ook is om de een of andere idiote reden Hyves verboden nu als ik me verveel en er zijn geen leuke collega's aan het werk dan surf ik wel eens een beetje rond, en ja ook wel eens op Hyves. Ook al is dat nog geen 5 minuten per week; het gaat me om het idee En niet alleen Hyves is verboden, ze zijn nu ook bezig allemaal andere sites te blokkeren

Als nieuwe geweldige maatregel zijn ze nu de groep 'jongeren' uit elkaar aan het halen Het werk ging prima, nooit klachten of te lange beltijden, maar blijkbaar stoorde de groep 'ouderen' zich aan de gezelligheid en mag ik GVD niet altijd meer naast m'n lekkere en lieve vrouwelijke collega zitten (wat we overigens wel gewoon doen, niet alle teamleiders doen er moeilijk over )

Nu ben ik ook niet de allerjongste meer (22) maar pff wat een stel bejaarden daar, ik verveel me dood als ik naast zo'n kerel van 40 of zo'n domme huismoeder moet zitten (uberhaupt kansloos dat wat ik als bijbaantje doe, zij als vaste baan doen op hun 40e ) Valt geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren, of je moet over hun kinderen beginnen.

Kutregels accepteer nou eens dat veel jongeren opgegroeid zijn met communicatiemiddelen die voor ouderen alleen als noodcommunicatiemiddel worden gezien, en dat ze zich sneller vervelen. Een SMSje lezen is geen noodzaak maar gewoon een bezigheid om de tijd een beetje te doden.

Veel fokkertjes zullen dit wel een geweldig bedrijf vinden gezien de hyves-haat hier en gezien het feit dat veel van hen zelf geen vrienden hebben waar ze door gebeld/geSMSt worden dus kom maar op met het gebash

- Samenvatting voor Juicyhil -
Bedrijf waarin oude lullen geen rekening houden met de jeugd waardoor ik me moet vervelen, soms naast oude lullen/huismoeders moet zitten en ik niet naast m'n lekkere collega kan zitten

[ Bericht 0% gewijzigd door NMY1 op 29-07-2008 19:28:35 ]
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:40:44 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_60424891
Ik mis de samenvatting...
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_60424894
Regels zijn er om gebroken te worden.

Slotje.
pi_60424914
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:40 schreef Juicyhil het volgende:
Ik mis de samenvatting...
Komt eraan
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:42:06 #5
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_60424927
Je kan je mobiel toch stiekem aanlaten?
En via een proxy internetten?
0 topics op naam. 14.gif
pi_60425019
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:42 schreef Broekpaling het volgende:
Mobiel laat ik sowieso aan hoor en internetten doe ik ook wel, alleen als er dan een teamleider voorbij komt gaat ie weer huilen.
pi_60425053
Ik snap best dat je werkgever wil voorkomen dat je betaald zit te sms-en/msn-en/hyven etc. Sommige mensen maken er echt misbruik van en doen de hele dag ook weinig anders. Ik persoonlijk vind dat af en toe een smsje moet kunnen maar dat werk wel gewoon voor moet gaan..

Mag aannemen dat je naast de telefoon aannemen ook nog wat andere zaken doet? Plannen? Administratie? Heb zelf ook op een taxicentrale gewerkt en daar had je inderdaad dagen dat het werk "op" was en je dus rustig kon gaan zitten surfen op het internet. Al waren er ook dagen dat je geen eens tijd had om een smsje te kunnen lezen..
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:48:27 #8
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_60425067
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:42 schreef Broekpaling het volgende:
Dat dus

Wel een triest bedrijf trouwens
Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:49:41 #9
3767 Herald
Come get some
pi_60425091
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:39 schreef NMY1 het volgende:
Nu kan ik heus wel ff zonder m'n telefoon, maar 7 uur per dag totaal niet bereikbaar zijn (behalve in extreme noodgevallen) vind ik toch wel irritant.
OH MIJN GOD 7 uur onbereikbaar zijn! AL je vrienden gaan nu kei ongerust worden omdat jij niet belt en smst!
HOE durven ze dat te doen! Heb je ooit mensen hun werk zien doen zonder dat ze om de 5 minuten een sms ontvangen of sturen? Nou ik niet hoor!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_60425110
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:47 schreef Raissa het volgende:
Ik snap best dat je werkgever wil voorkomen dat je betaald zit te sms-en/msn-en/hyven etc. Sommige mensen maken er echt misbruik van en doen de hele dag ook weinig anders. Ik persoonlijk vind dat af en toe een smsje moet kunnen maar dat werk wel gewoon voor moet gaan..
Ben ik met je eens, zodra het werk er onder zou lijden zou ik me zo'n maatregel voor kunnen stellen. Maar als je soms een kwartier geen telefoontje krijgt, mag je toch wel even wat anders gaan doen tot het volgende telefoontje? Onze beltijden worden bijgehouden en ik zit ver onder het gemiddelde. Trap die mensen die erboven zitten eruit ipv de goed functionerende mensen hier lastig mee te vallen.
quote:
Mag aannemen dat je naast de telefoon aannemen ook nog wat andere zaken doet? Plannen? Administratie? Heb zelf ook op een taxicentrale gewerkt en daar had je inderdaad dagen dat het werk "op" was en je dus rustig kon gaan zitten surfen op het internet. Al waren er ook dagen dat je geen eens tijd had om een smsje te kunnen lezen..
Klopt in het laatste geval doe ik dat ook niet hoor. Ik laat wel m'n telefoon aan dan, en kijk in de pauze even van wie ik een SMSje/telefoontje had wanneer het druk is. Maar elke pauze je telefoon aan en uit moeten zetten is vervelend.
pi_60425130
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:49 schreef Herald het volgende:

[..]

OH MIJN GOD 7 uur onbereikbaar zijn! AL je vrienden gaan nu kei ongerust worden omdat jij niet belt en smst!
HOE durven ze dat te doen! Heb je ooit mensen hun werk zien doen zonder dat ze om de 5 minuten een sms ontvangen of sturen? Nou ik niet hoor!
Opa alert
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:54:23 #12
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_60425194
Ik zou ze kapodt slaan zodat je alleen maar jongeren overhoud, dan zullen ze zich vanzelf wel aanpassen aan de jongeren.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_60425220
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:51 schreef NMY1 het volgende:

[..]

Opa alert
Niks opa alert..
mensen die in paniek raken als ze een dag zonder mobieltje moeten zijn pas
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60425237
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:54 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zou ze kapodt slaan zodat je alleen maar jongeren overhoud, dan zullen ze zich vanzelf wel aanpassen aan de jongeren.
goed idee.
pi_60425245
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:47 schreef Raissa het volgende:

Precies, ik werk dan niet bij een taxicentrale maar op het gemeentehuis. Het is voor hun ook 'gewoon' vakantietijd, dus er is vrij weinig te doen. De baas probeert te voorkomen dat ik ga internetten tijdens het werk (ik krijg tenslotte betaald voor de tijd dat ik daar zit), door klusjes te 'verzinnen'. Maar als er echt niks is om te doen vind ik het onlogisch om iemand voor zich uit te laten staren (wel betaald natuurlijk ) ipv hem/haar even te laten internetten/sms'en.
pi_60425256
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:55 schreef Fha het volgende:

[..]

Niks opa alert..
mensen die in paniek raken als ze een dag zonder mobieltje moeten zijn pas
Nogmaals, geen paniek maar gewoon verveling.
pi_60425274
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:57 schreef NMY1 het volgende:

[..]

Nogmaals, geen paniek maar gewoon verveling.
Maar om dan mensen die dat niet "snappen" een opa te gaan noemen...

Ik snap het wel hoor, ik zou ook gewoon willen internetten als ik een baan had waarbij er af en toe gewoon niks te doen is
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60425334
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:58 schreef Fha het volgende:

[..]

Maar om dan mensen die dat niet "snappen" een opa te gaan noemen...

Ik snap het wel hoor, ik zou ook gewoon willen internetten als ik een baan had waarbij er af en toe gewoon niks te doen is
Nou ja, zo praten de ouderen bij ons ook een beetje zij zien een mobiel als noodzakelijk iets, wij als een leuk speeltje met tevens een functie voor noodzakelijke dingen
pi_60425343
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:51 schreef NMY1 het volgende:

[..]

Opa alert

Ik zet vrijwillig mijn mobiel uit onder werk. Mensen moeten maar eens begrijpen dat ik niet continue bereikbaar ben. Is het echt belangrijk dan kunnen ze mijn werk nummer wel achterhalen. Begrijp echt niet dat er mensen zijn die de hele dag op het werk zitten te wachten op een SMS'je. Eigenlijk is het wel tekenend voor de instelling van sommige mensen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 19:07:12 #20
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_60425486
Dude wat zeur je? Je hebt toch wel een kwartiertje koffiepauze en 's middags lunchpauze?
Dan sms je dan toch.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 19:14:12 #21
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_60425616
Zoek een leuke baan.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_60425659
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 19:07 schreef Gluckskafer het volgende:
Dude wat zeur je? Je hebt toch wel een kwartiertje koffiepauze en 's middags lunchpauze?
Dan sms je dan toch.
Anders lees je ff
pi_60425673
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 19:14 schreef JDude het volgende:
Zoek een leuke baan.
Baantje zelf is wel leuk hoor
pi_60425736
niet werkgerelateerde dingen verbieden kan ik nog inkomen, je zit er om te werken niet om te internetten,

maar een beetje ouwehoeren moet kunnen, is alleen maar goed voor de werksfeer toch?
en als die "ouderen" beginnen te zeuren hadden ze maar door moeten leren
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  dinsdag 29 juli 2008 @ 19:22:19 #25
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60425805
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 19:07 schreef Gluckskafer het volgende:
Dan sms je dan toch.
Dit topic gaat over jou.

Fokkers die falen @begrijpend lezen
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')