PS3 only?quote:
Video interview:quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nice... Maar is het ook wat qua game?.
(ik heb er nog niets van gezien, ga op jullie af dus)
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb hem uitgespeeld in 19 uurmust buy
Early build gespeeld?quote:Release Date: November 11, 2008
quote:
Tegenwoordig is alles toch breedbeeld, dan is verticaal echt wel beter dan horizontaal heurquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Die verticale splitscreen in MS:PF...
Ik blijf erom doen
![]()
Wie verzint zoiets
Zonde om dan al te spelen. Bij dat soort jRPG's is het verhaal juist vaak het tofst.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:31 schreef -Menn0- het volgende:
Volgens mij snapte hij ook geen reet van het verhaal
Vind ik niet, wat er boven en beneden in je scherm gebeurd is niet zo belangrijk, wel wat er rechts en links van je gebeurd. Vooral in een racegame.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:30 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles toch breedbeeld, dan is verticaal echt wel beter dan horizontaal heur
quote:What's the game about?: A breathtakingly beautiful tactical RPG with a hint of action. Valkyria Chronicles is Nausicaä of the Valley of Wind meets Advance Wars meets Mass Effect.
Mass Effect: What really makes Valkyria stand out is the way the player's turn phases play out. The top-down map view is strictly for selecting an active unit; the battles play out on foot. Much like BioWare's Xbox 360 RPG, individual units are controlled in a third-person run-and-gun action sequence. It's much less like pure action than in Mass Effect, though; the game is strictly turn-based. Once you select a character, he or she has a set number of movement points that are expended as you run around the battlefield. At any point in the turn, you can switch into a target mode than freezes time as you steady your aim. Accuracy counts here -- a headshot can potentially knock out a foe in a single hit, and cover will interfere with your attacks. A character can only fire once per turn, but they're still able to continue moving around once they've attacked. However, enemies will be firing at you as you move, so it's smart to scurry from point to point as quickly as possible.
quote:We will probably never see a true follow-up to Sega's classic RPG Skies of Arcadia, but what they're giving us in Valkyria might be even better: A hybrid of tactical RPG and third-person action, wreathed in some of the best-looking graphics we've seen. That Nausicaä/Advance Wars/Mass Effect comparison wasn't fatuous -- the game really does feel like a combination of the best elements of those creations, all mixed together into an experience that adds something new and unique to the well-worn turn-based strategy genre.
Juist niet, in een racegame wil ik zien waar ik naar toe race, niet wat er naast me zit, daar ben ik toch zo weer voorbij.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Vind ik niet, wat er boven en beneden in je scherm gebeurd is niet zo belangrijk, wel wat er rechts en links van je gebeurd. Vooral in een racegame.
Nou vooral in een spel als Motorstorm zit je juist die voertuigen naast je te beuken dus is het wel belangrijk dat je weet waar ze rijden. En als je wilt zien waar je naartoe racet is het belangrijk dat je de bocht in kan kijken, bij verticale splitscreen zie je juist niet waar je heen racet als je veel bochten hebt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:08 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Juist niet, in een racegame wil ik zien waar ik naar toe race, niet wat er naast me zit, daar ben ik toch zo weer voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |