Ja maar deze kerel is meer baas dan die kerel want hij heeft 4 PS3's.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:11 schreef AQuila360 het volgende:
Deze kerel is meer baas dan jullie want hij heeft 3 PS3's
Die kerel > Jullie
Gelukkig maar, ik wil helemaal niet baas zijn!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:11 schreef AQuila360 het volgende:
Deze kerel is meer baas dan jullie want hij heeft 3 PS3's
Die kerel > Jullie
Ik wil ook geen baas zijn (over huisdieren uitgesloten dan). Er is niet voor niets een oud gezegde (weet niet meer zeker in welke taal/cultuur) dat luidt: "ik wens je veel personeel".quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:20 schreef Lexie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik wil helemaal niet baas zijn!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja maar deze kerel is meer baas dan die kerel want hij heeft 4 PS3's.
Oja en jij heb geen PS3, dus iedereen hier > AQuila360
Ja maar die met 4 PS'3 is lang niet zo tof als die met 3!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En deze kerel heeft binnenkort 7!!! PS3'squote:Op donderdag 31 juli 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Goedemiddag Gamer_V. Geniet je ook van het mooie weer? Mooi zo.
HOE WAS FAILOUT 3?
Kthanxbye.
http://www.speurders.nl/c(...)torstorm%20unchartedquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:54 schreef Gamer_V het volgende:
Ik geloof er niks van dat je echt een bod van 20 had SuperFruitig, maar het werkt wel.![]()
Oké, ik neem mijn woorden terug.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://www.speurders.nl/c(...)torstorm%20uncharted
D'r waren meerdere Nederlandse sites aanwezig geloof ik? Allemaal op het kantoor van Ubi?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:02 schreef Gamer_V het volgende:
Wacht maar op de preview.
De game was erg kartelig en wat buggy (denk aan oblivion). Het was een drie maanden oude build. Maar de sfeer zit zeker goed en de combat werkt beter dan verwacht. Het is zelfs ... leuk *gasp*. Ik vind hem iig al beter dan Oblivion![]()
Het spel lijkt mij ook geweldig! Ben benieuwd naar de Nederlandse previews!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:02 schreef Gamer_V het volgende:
Wacht maar op de preview.
De game was erg kartelig en wat buggy (denk aan oblivion). Het was een drie maanden oude build. Maar de sfeer zit zeker goed en de combat werkt beter dan verwacht. Het is zelfs ... leuk *gasp*. Ik vind hem iig al beter dan Oblivion![]()
Bwhehehe Sauce!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:15 schreef Gamer_V het volgende:
Nee, het was in te Amsterdam in een ondergrondse vergaderzaal van een hotel. De beamer deed het niet maar de developer walkthough was toch dezelfde als die van de E3. (Alleen zichzelf opblazen koste twee schoten aan het einde) Speelbaar was tof. Die Marcel van Ubisoft was er wel, gaf de intro. Vooral kleine en grote gamessites als ik zo keek. (De eerste preview stond die avond al online! )
Ik ben ook gefilmd door een of andere site dus ik hoop niet dat ik als FAILNURT overkom.
Oh ja die site waarvan de crew alleen maar in de avond werkt. Zweten zullen ze nooitquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:28 schreef Gamer_V het volgende:
FOK!Games motherfucker, do you know it.
MARGHGHRFHGquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Net MGS4 (nieuw) en Uncharted (pre-owned) voor 50 euro op de kop getikt..
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |