Smetvreesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:46 schreef Fha het volgende:
Mja echt vet zielig! Nu krijgt hij vast smetvrees
Ghehe oo gelukkigquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:56 schreef Klonk het volgende:
dat overleeft ie wel, ik heb mijn neefjes en nichtjes ook dat soort dingen wijsgemaakt en het is helemaal goed met ze gekomen...
mijn neefje is bang voor puppy's en kuikentjesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:56 schreef Klonk het volgende:
dat overleeft ie wel, ik heb mijn neefjes en nichtjes ook dat soort dingen wijsgemaakt en het is helemaal goed met ze gekomen...
Wat heb je m verteld?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:02 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn neefje is bang voor puppy's en kuikentjes
Ik denk omdat ik zoveel dingen tegelijk doequote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi! Hoe komt het nou ineens al zo laat???
quote:
Nu niemeer..quote:
Heh?quote:
Jij let ook helemaal niet op iemands UI, wel?quote:
Ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij let ook helemaal niet op iemands UI, wel?
Oooooquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
UI staat voor User Icon. In jouw geval een paars fuzzy monstertje
quote:
Ik slaap zelfs nu nog met het raam dicht en onder een dekenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:44 schreef Fha het volgende:
Pff ik ben super moe maar het is veel te warm om in bed te liggen
Ja ik ookquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik slaap zelfs nu nog met het raam dicht en onder een deken
En alleen een laken? Is dat niks?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik ookMaar het is eigenlijk wel te warm
Maar ik kan niet slapen als er geen deken op me ligt.. super irritant. Ik werk mezelf tegen.
Mwah, zozoquote:
Is niet zwaar genoegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |