Precies, het wordt hoog tijd dat Fok! hierover eens een standpunt inneemtquote:
Slim, dat je er uberhaupt over denkt wiet mee te nemen op een tripje met je moederquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:17 schreef Minxmonster het volgende:
Ik neem niks mee, vindt het toch de risky.
Het was toch "eerst posten, en DAN pas blowen"?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:10 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, je kan het misschien net als die Peruanen doen. Deze doen zich voor als straatmuzikanten maar bakken in de schalen en instrumenten die zij meenemen zit coke bij ingebakken en leven wanneer ze in Peru terugkomen als een koning.
Kunnen ze saampjes gezellig trippenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slim, dat je er uberhaupt over denkt wiet mee te nemen op een tripje met je moeder
Raar dat zo'n moeder zo'n kind niet zelf al binnenstebuiten ranselt eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slim, dat je er uberhaupt over denkt wiet mee te nemen op een tripje met je moeder
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Kunnen ze saampjes gezellig trippen
In een Duitse celquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Kunnen ze saampjes gezellig trippen
Moederlief zal niet op de hoogte zijn van kind's plannen hèquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raar dat zo'n moeder zo'n kind niet zelf al binnenstebuiten ranselt eigenlijk
Wellicht moet je dan even op deze site kijken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:14 schreef Minxmonster het volgende:
Oh, hij staat verkeerd, vandaar dat jullie zo raar reageren, kan ik het weten!
Ik wil gewoon advies, that's all!
Het zou ook wel een beetje aso zijn van je om het risico te lopen dat je moeder moet gaan meemaken dat haar zoon gepakt wordt voor drugbezit tijdens haar vakantie, om heeel eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:17 schreef Minxmonster het volgende:
Ik neem niks mee, vindt het toch de risky.
Geen idee trouwens of ze specifiek in gaan op drugdelicten, maar gezien het feit dat het merendeel van de Nederlanders om die reden in het buitenland in de bak zitten, verwacht ik het wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:25 schreef Minxmonster het volgende:
Thanks Semisane!
Mooi, dus ik hoef je moeder niet te bellen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:27 schreef Minxmonster het volgende:
I know, heb ook besloten om het niet te doen, wil het risico niet lopen.
Dan worden onderzocht door de zanger van Rammstein.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:28 schreef DomMAXx het volgende:
maw zou toch voor hash gaan en dan gewoon in een condoom en in je aars steken al is dat wel een plaats waar duitsers graag kijken ...
Kan. Dan is het natuurlijk heleMAAL een raar ideequote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:24 schreef yvonne het volgende:
Moederlief zal niet op de hoogte zijn van kind's plannen hè
Mijn moeder is doohoooooooooooooooooooooooooooooood! En nu maak je me aan het huilenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:31 schreef Minxmonster het volgende:
Yvonne, wat is je probleem?
Ik vraag alleen om eerlijk advies en wat jij alleen kan doen is wijzen? Net alsof JOU moeder weet waar jij 24 uur per dag uitspookt.
Aaaahwquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn moeder is doohoooooooooooooooooooooooooooooood! En nu maak je me aan het huilen
Of gewoon in een plastic zakje en dan een fles shampoo ofzo. Anal obsessie muchquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:28 schreef DomMAXx het volgende:
maw zou toch voor hash gaan en dan gewoon in een condoom en in je aars steken al is dat wel een plaats waar duitsers graag kijken ...
Tss, om nu gelijk te gaan roepen dat hij gaat trippen met zn moeder...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tja, maar hij gaat niet alleen hè, beetje lullig om het te doen als zijn moeder mee gaat...toch? Of zou je dat ook geen ene fok kunnen schelen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:38 schreef Ladylike het volgende:
Jezus.. je gaat naar duitsland man...
die duitsers "smokkelen" echt wel wat meer het land binnen
Pakkans is bijna nihil...
maar als je het risico niet wilt nemen, moet je gewoon niets meenemen
Maar ik zou het zo meenemen.. gewoon in mn tabak ofzo
Oh dat scheelt. Het zal je moeder veel minder angst aanjagen als jij vanuit een andere wagon wordt weggeleid door de politie.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:42 schreef Minxmonster het volgende:
Ik reis met me vriendin. Me moeder zit in een andere waggon, ben niet helemaal waus =/
Gezellig ben jij.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:42 schreef Minxmonster het volgende:
Ik reis met me vriendin. Me moeder zit in een andere waggon, ben niet helemaal waus =/
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh dat scheelt. Het zal je moeder veel minder angst aanjagen als jij vanuit een andere wagon wordt weggeleid door de politie.
Alsof het minder erg is dat je de bak in gaat als ma er niet bij is...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja, maar hij gaat niet alleen hè, beetje lullig om het te doen als zijn moeder mee gaat...toch? Of zou je dat ook geen ene fok kunnen schelen?Dat zou kunnen namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |