Precies, het wordt hoog tijd dat Fok! hierover eens een standpunt inneemtquote:
Slim, dat je er uberhaupt over denkt wiet mee te nemen op een tripje met je moederquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:17 schreef Minxmonster het volgende:
Ik neem niks mee, vindt het toch de risky.
Het was toch "eerst posten, en DAN pas blowen"?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:10 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, je kan het misschien net als die Peruanen doen. Deze doen zich voor als straatmuzikanten maar bakken in de schalen en instrumenten die zij meenemen zit coke bij ingebakken en leven wanneer ze in Peru terugkomen als een koning.
Kunnen ze saampjes gezellig trippenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slim, dat je er uberhaupt over denkt wiet mee te nemen op een tripje met je moeder
Raar dat zo'n moeder zo'n kind niet zelf al binnenstebuiten ranselt eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slim, dat je er uberhaupt over denkt wiet mee te nemen op een tripje met je moeder
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Kunnen ze saampjes gezellig trippen
In een Duitse celquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Kunnen ze saampjes gezellig trippen
Moederlief zal niet op de hoogte zijn van kind's plannen hèquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raar dat zo'n moeder zo'n kind niet zelf al binnenstebuiten ranselt eigenlijk
Wellicht moet je dan even op deze site kijken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:14 schreef Minxmonster het volgende:
Oh, hij staat verkeerd, vandaar dat jullie zo raar reageren, kan ik het weten!
Ik wil gewoon advies, that's all!
Het zou ook wel een beetje aso zijn van je om het risico te lopen dat je moeder moet gaan meemaken dat haar zoon gepakt wordt voor drugbezit tijdens haar vakantie, om heeel eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:17 schreef Minxmonster het volgende:
Ik neem niks mee, vindt het toch de risky.
Geen idee trouwens of ze specifiek in gaan op drugdelicten, maar gezien het feit dat het merendeel van de Nederlanders om die reden in het buitenland in de bak zitten, verwacht ik het wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:25 schreef Minxmonster het volgende:
Thanks Semisane!
Mooi, dus ik hoef je moeder niet te bellen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:27 schreef Minxmonster het volgende:
I know, heb ook besloten om het niet te doen, wil het risico niet lopen.
Dan worden onderzocht door de zanger van Rammstein.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:28 schreef DomMAXx het volgende:
maw zou toch voor hash gaan en dan gewoon in een condoom en in je aars steken al is dat wel een plaats waar duitsers graag kijken ...
Kan. Dan is het natuurlijk heleMAAL een raar ideequote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:24 schreef yvonne het volgende:
Moederlief zal niet op de hoogte zijn van kind's plannen hè
Mijn moeder is doohoooooooooooooooooooooooooooooood! En nu maak je me aan het huilenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:31 schreef Minxmonster het volgende:
Yvonne, wat is je probleem?
Ik vraag alleen om eerlijk advies en wat jij alleen kan doen is wijzen? Net alsof JOU moeder weet waar jij 24 uur per dag uitspookt.
Aaaahwquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn moeder is doohoooooooooooooooooooooooooooooood! En nu maak je me aan het huilen
Of gewoon in een plastic zakje en dan een fles shampoo ofzo. Anal obsessie muchquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:28 schreef DomMAXx het volgende:
maw zou toch voor hash gaan en dan gewoon in een condoom en in je aars steken al is dat wel een plaats waar duitsers graag kijken ...
Tss, om nu gelijk te gaan roepen dat hij gaat trippen met zn moeder...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tja, maar hij gaat niet alleen hè, beetje lullig om het te doen als zijn moeder mee gaat...toch? Of zou je dat ook geen ene fok kunnen schelen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:38 schreef Ladylike het volgende:
Jezus.. je gaat naar duitsland man...
die duitsers "smokkelen" echt wel wat meer het land binnen
Pakkans is bijna nihil...
maar als je het risico niet wilt nemen, moet je gewoon niets meenemen
Maar ik zou het zo meenemen.. gewoon in mn tabak ofzo
Oh dat scheelt. Het zal je moeder veel minder angst aanjagen als jij vanuit een andere wagon wordt weggeleid door de politie.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:42 schreef Minxmonster het volgende:
Ik reis met me vriendin. Me moeder zit in een andere waggon, ben niet helemaal waus =/
Gezellig ben jij.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:42 schreef Minxmonster het volgende:
Ik reis met me vriendin. Me moeder zit in een andere waggon, ben niet helemaal waus =/
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh dat scheelt. Het zal je moeder veel minder angst aanjagen als jij vanuit een andere wagon wordt weggeleid door de politie.
Alsof het minder erg is dat je de bak in gaat als ma er niet bij is...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja, maar hij gaat niet alleen hè, beetje lullig om het te doen als zijn moeder mee gaat...toch? Of zou je dat ook geen ene fok kunnen schelen?Dat zou kunnen namelijk.
Ok, kansloos.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:46 schreef Minxmonster het volgende:
Noemt het zoals je wilt.
Ja, hoe oud ben je en eet je wel goed?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:47 schreef Minxmonster het volgende:
Me ma reist eerste klas, ik tweede. Anders iets wat je nog wilt weten Yvonne?
En dan bedoelen we niet de juiste broccoli die je verkruimelt.quote:
Ofquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:49 schreef Heatseeker het volgende:
In je sok verstoppen en sok aantrekken, ervoor zorgen dat het dichte zakje in de holte van je voet zit. Goede stevige stappers aantrekken en klaar is klara.
ben jij ongesteld ofzo...quote:
Mooiquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:52 schreef Minxmonster het volgende:
Het is een dom idee, ik laat me spul lekker thuis.
Zou kunnen jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben jij ongesteld ofzo...
jezus.. je kunt ook OVERAL en op IEDEREEN reageren
als het antwoord ja is: ik heb nog wel wat chocolade voor je![]()
Paar honderd euro boete als ik een duitse vriend moet geloven die regelmatig de grens over gaat voor wietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:57 schreef Minxmonster het volgende:
Celstraf zit er dus niet snel in?
Ik denk dat het voor ma wel iets minder shockerend is ja...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alsof het minder erg is dat je de bak in gaat als ma er niet bij is...
Met een beetje mazzel wordt ze dat wel, althans, mag ze mee naar het bureau. Daar doen ze iets minder moeilijk over in het buitenland...daarbij, het blijft Duitsland hè.quote:ZIJ wordt niet opgepakt hoor
Prima, dat kan. Ik blijf mensen die drugs meenemen naar het buitenland hoe dan ook redelijk kansloos vinden.quote:maar goed.. hij moet zelf afwegen of die wiet het risico waard is
voor mij is het retesimpel, woon dicht bij alle grenzen en weet waar ze controleren en niet (trouwens ze controleren niet bij maastricht... geen enkele keer!!!)
Oh! En je arme lieve moedertje wel die haar hele leven voor je gezorgd heeft en je knietjes bepleisterd heeft als je weereens viel en je traantjes wegkuste, die nu grijze haren heeft om alle liefhebbende zorgen die ze om je heeft gehad!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:00 schreef Minxmonster het volgende:
Al ben ik het met je eens dat de pakkans erg klein is maar toch, ik reis samen met me vriendin en wil haar niet in gevaar brengen ..
Tuurlijk schatquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:45 schreef Ladylike het volgende:
woon dicht bij alle grenzen en weet waar ze controleren en niet (trouwens ze controleren niet bij maastricht... geen enkele keer!!!)
Die wordt gewoon gegijzeld voor 5 schamele gram wiet. Is daar wat mee dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:02 schreef yvonne het volgende:
Oh! En je arme lieve moedertje wel die haar hele leven voor je gezorgd heeft en je knietjes bepleisterd heeft als je weereens viel en je traantjes wegkuste, die nu grijze haren heeft om alle liefhebbende zorgen die ze om je heeft gehad!
Schurk!
Gaaf, ik heb een nieuwe sigquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:04 schreef Minxmonster het volgende:
Yvonne, ga lekker iemand anders lastig vallen met die grote praat van je. Ik ben die reacties van je zat.
Wellicht Duitsland, Belgie en de Scandinavische landen, maar dan heb je het ook wel gehad met die meeste landen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:54 schreef Chewie het volgende:
Softdrugs meenemen naar de meeste (west) Europese landen is niet echt een probleem, pakkans is zeer klein en de straffen laag bij kleine hoeveelheden meestal boete + drugs kwijt.
Dat moet je praktisch bekijken, vriendin mee betekend alleen maar meer opbergplekjes voor je drugs.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:00 schreef Minxmonster het volgende:
Al ben ik het met je eens dat de pakkans erg klein is maar toch, ik reis samen met me vriendin en wil haar niet in gevaar brengen ..
Frankrijk wil ook nog wel maar daar geldt helemaal dat je op moet passen als je alleen met jongeren reist.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wellicht Duitsland, Belgie en de Scandinavische landen, maar dan heb je het ook wel gehad met die meeste landen.![]()
Uit die andere waggon. Geruild voor die moeder natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:06 schreef koemleit het volgende:
waar komt die vriendin ineens vandaan?
Fransen zijn gewoon niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Frankrijk wil ook nog wel maar daar geldt helemaal dat je op moet passen als je alleen met jongeren reist.
Gewoon even vertellen hoe oud je bent en of je wel goed eet en we kappen, beloofdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:07 schreef Minxmonster het volgende:
Jullie zijn echt vaag ....
Omdat jullie samen reizen en ze verwachten dat zij ook wel eens iets bij zich kan hebben misschien?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:04 schreef Minxmonster het volgende:
Waarom zouden ze me moeder oppakken, is toch in mijn bezit?
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:12 schreef yvonne het volgende:
Gewoon even vertellen hoe oud je bent en of je wel goed eet en we kappen, beloofd
Nou... de moeder zit "opeens" in een andere wagon, hij is toch zeker niet waus.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat jullie samen reizen en ze verwachten dat zij ook wel eens iets bij zich kan hebben misschien?
Sjees, hoe naief kun je zijn...
En die gaat geen herrie schoppen als zoonlief ineens door een stel agenten geboeid weg wordt gebracht?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:16 schreef yvonne het volgende:
Nou... de moeder zit "opeens" in een andere wagon, hij is toch zeker niet waus.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou kunnen ja
Ik blijf het lief vinden mensjes op FOK! die me niet kennen
Sowieso al fijne relatie met zijn moeder als ze apart reizenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En die gaat geen herrie schoppen als zoonlief ineens door een stel agenten geboeid weg wordt gebracht?
Indien ja: mag ze mee naar het bureau
Indien nee: fijne moeder...
Daarom nam ik vorige jaar ook een gezinnetje met kleine kinderen mee, daar verwachten ze het niet van.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Fransen zijn gewoon niet te vertrouwen.
Mja inderdaad..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso al fijne relatie met zijn moeder als ze apart reizen
Het is dan ook een lulverhaal natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso al fijne relatie met zijn moeder als ze apart reizen
Ik kan me zo voorstellen dat het daar 3 keer duurder isquote:
Nou ik koop het liever lokaal dan dat ik ergens over de grens smokkel,maar op vakantie blow ik niet,alleen drinkenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat het daar 3 keer duurder is
Dan ben je pas een sukkel.. als je veel betaalt voor stomme wiet
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:25 schreef Ladylike het volgende:
Als mijn MINDERJARIGE zoon door drugssmokkel opgepakt wordt, is iets niet goed gegaan met de opvoeding..
als mij VOLWASSEN zoon opgepakt wordt, is het zn eigen verantwoordelijkheid en issie gewoon dom bezig
eigen mening
Dat wordt toch niet gezegd?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:54 schreef Chewie het volgende:
Ook lekker makkelijk je verantwoordelijkheden aan de kant schuiven, dus zodra hij volwassen is doet de opvoeding die hij genoten heeft opeens niet meer ter zake?
Jawel onder de 18 is het namelijk slechte opvoeding maar daar kan het opeens niet meer aan liggen als die 18 isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |