Schaam me ergens voor deze gedachte...vandaar dat ik hem weghaalde.quote:Mijn grote angst is dat het kind dat ik krijg zwaar gehandicapt blijkt...
Ik wil en kan niet míjn hele leven opofferen voor de zorg ervan...dit klinkt erg egoïstisch, bijna hedonistisch en misschien is het dat ook wel...als je kiest voor een kind moet je immers ook de daaraan klevende risico's aanvaarden.
Is ook onzin. BBQ is de meest slanke manier van bereiden van voer.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:42 schreef k_i_m het volgende:
Waarom vinden jullie barbecuen allemaal zo erg? Je kan toch haske lekkere dingen op dat apparaat leggen? Zalm (of andere vis), stukkies kip, groenten. Kan me niet voorstellen dat dat echt zo erg voor de lijn is.
Precies. Wat about spiezen maken met gamba's? Duur is het niet, je koopt ze uit de diepvries van Euroshoppert.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:42 schreef k_i_m het volgende:
Waarom vinden jullie barbecuen allemaal zo erg? Je kan toch haske lekkere dingen op dat apparaat leggen? Zalm (of andere vis), stukkies kip, groenten. Kan me niet voorstellen dat dat echt zo erg voor de lijn is.
Sausjes, broodjes, drankjes, eigenlijk te veel eten!quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:42 schreef k_i_m het volgende:
Omdat de gemiddelde Nederlander bij wie je eet hamburgers en speklappen op de BBQ gooit? En huzarensalade serveert als bijgerecht? En zestien flesjes remiasaus en pindasaus en stokbroodquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:42 schreef k_i_m het volgende:
Ben je helemaal gek!quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Okee okee dit postte ik:
[..]
Schaam me ergens voor deze gedachte...vandaar dat ik hem weghaalde.
Dat heb ik ook, jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik zou eigenlijk bang zijn dat ik het een kutkind vind en het vreselijk opvoed!
Neehoor, dat is het niet. Niemand wil een gehandicapt kind, laten we wel wezen. Ik had ook met mijn wederhelft afgesproken dat als de 20 weken echo helemaal niet goed was en het kind weinig levensverwachting zou hebben we er niet mee door zouden gaan. Klinkt hard, en dat is het ook. Maar gelukkig 9 van de 10 keer niet aan de orde, omdat alles gewoon goed is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Okee okee dit postte ik:
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:45 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Bij mij was er ook geen tikkende klok, meer een spiraaltje over de datum die eruit moest. Ding eruit..tja wat nu ? Zullen we kijken wat er gebeurt ? Das goed ! Spannend !
*Kp en Manny wilde wel 1 kind in totaal *
1 maand later...zwanger...weer een maand later een echo. HALLELUJA !
"Zijn dat er 2 ? "
"Ja, mevrouw..."
" Is het de echo van de vorige mensen ?"
" Nee."
En nu ben ik dus nog 10 kilo te zwaar....Eerst reep was prima te haggelen vanochtend. Kijk nu al uit naar mijn lunch.
geloof me, daty kan veranderen...ik heb tot 2 jaar geleden geroepen dat ik nooit kinderen wou, en nu ligt er een heel mooi exemplaar boven in dr bedjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:14 schreef Chicolate het volgende:
Hey maar dat klinkt bekend. Ik denk dat mijn klokje kapot is(ben wel iets jonger, maar moet helemaal niets hebben van kinderen. Zijn leuk om op te passen en geld aan te verdienen, en terug te geven aan de ouders als ze vervelend worden
. Vriendlief wil ze niet eens aanraken).
niks om je voor te schamen hoor, kan me die angst best voorstellen, t lijkt me niet niks om voor een gehandicapt kindje te moeten zorgen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Okee okee dit postte ik:
[..]
Wel wat meer dan 90% zelfsquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neehoor, dat is het niet. Niemand wil een gehandicapt kind, laten we wel wezen. Ik had ook met mijn wederhelft afgesproken dat als de 20 weken echo helemaal niet goed was en het kind weinig levensverwachting zou hebben we er niet mee door zouden gaan. Klinkt hard, en dat is het ook. Maar gelukkig 9 van de 10 keer niet aan de orde, omdat alles gewoon goed is.
Hij welquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Wel leuk, tweeling![]()
Is je man goed hersteld van de shock?
Milou is ook liefquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wel wat meer dan 90% zelfs
En toch, SHE, je zegt nu zo makkelijk 'geen kindje met down'... Wij hadden dit weekend SoL met Milou te logeren en, hoe lastig het soms ook is om niet boos op haar te worden omdat ze roekeloos en koppig is, het is wel echt een schattig, grappig, aandoenlijk meiske.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:05 schreef Tinkepink Cinnamongirl het volgende:
Mijn bbq probleem ligt vooral in de hoeveelheid die ik eet én de alcohol die ik er bij drink. Ik drink namelijk erg graag calvados bier, wijn en whisky.
Dat dus. Er bestaan Geboren Ouders, deze zijn in het bezit van een sterk ontwikkeld altruïstisch gen. Ik ben niet zo iemand.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Milou is ook lief
Maar SOL is van een ander kaliber dan ik. Ik ben behoorlijk zwak wat dat betreft
Ik bak daar dus niets van.
Hier nog een!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:21 schreef conleche het volgende:
[..]
En toch herken ik het wel! Hoewel ik wel iets meer dan 10% ben kwijtgeraakt. Door het sporten ben ik afgevallen, dat weet ik zeker. Nu vind ik het geen straf om veel te sporten, maar de dag dat ik bv een blessure krijg, dan vrees ik het ergste!!
Het moet natuurlijk dan wel een lekker zoetachtig brood zijn anders blijft je taart-drang bestaan. Doe je er i.p.v. appel wat peer doorheen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo heel raar hoor
Fruity, je hebt natuurlijk ganz gelijk, een gezond volkorenbrood kan wel... Maar eigenlijk wil ik perentaart
Eerst maar eens mijn 11-uurtje in elkaar draaien
quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:29 schreef k_i_m het volgende:
Tink, ik heb ook altijd een beetje het idee dat ik op jou lijk. Jouw verhalen hebben ook wel veel geholpen in het nemen van mijn eigen beslissing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |