quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:34 schreef Vivi het volgende:
Mijn slaapkamer is nog steeds rommelig.
Maar dat van die doodsangsten en dat slaan klopt wel. Hoewel, pre-kuiken wilde ik ook al iedereen slaan dus dat kan ik niet op de schoudertjes van die kleine schuiven.
Nu nog wel ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:38 schreef k_i_m het volgende:
Gras hangen kan prima hoor. Zo'n kind slaapt nog best veel.
Daar heb je het al. Zo'n koter is dus funest voor je modebewustzijnquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb al 5 maanden hetzelfde tijdschrift in mijn tas zitten dat ik, in mijn oneidnige naiviteit, bedacht te kunnen lezen op de kinderboerderij, als mijn nageslacht zoet in de zandbak speelt en ik bevallig in het gras lig.....
De realiteit is iets anders.
Ik ben vanmiddag 3 x van de glijbaan geweest. Er is wel een nekwervel verschoven geloof ik maar het dwingende kijken -->quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit me nu al te verheugen op de kinderboerderij en pretparken en kermis en Artis en en en... Mijn tweede jeugd man! Hoe tof is dat!
Stampertje, zo heette de lul van mijn exquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Zo'n koter is dus funest voor je modebewustzijn
Kim, dat vind ik wel opmerkelijk; je wilde altijd graag een kind, maar de zwangerschap/bevalling is zo afschrikwekkend dat je nooit meer wilt?Kan me niet voorstellen dat je kleine stampertje je van verdere kinderwens heeft afgeholpen
Mijn zoon Vief, mijn zoon!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:52 schreef Vivi het volgende:
Waar heb jij trouwens sletterige vriendinnen die goed voor je mannelijkheid zijn voor nodig?.
Ook dat ging op voor mijn kind. Kinderen horen messy te zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:48 schreef Vivi het volgende:
Ik dacht juist dat jij zo ultra-netjes was en alles op kleur sorteert enzo! Uit een vlaag van schuldgevoel en omdat ik me zorgen maakte dat mijn mini zijn tere nekje zou breken over de als boobytraps rondslingerende wasrekjes heb ik laatst mijn slaapkamer semi-geordend en tevens de kluwen in mijn kledingkast ook maar eens ontwart. Niet op kleur hoor, dat zou teveel shock therapie ineens zijn!
Eh, nee. Het is andersom. Ik wilde nooit aan kinderen beginnen. Doe mij maar tien katten, zei ik altijdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Zo'n koter is dus funest voor je modebewustzijn
Kim, dat vind ik wel opmerkelijk; je wilde altijd graag een kind, maar de zwangerschap/bevalling is zo afschrikwekkend dat je nooit meer wilt?Kan me niet voorstellen dat je kleine stampertje je van verdere kinderwens heeft afgeholpen
Ach, ik heb er nu twee en moet er ook nog steeds aan wennen dat ik "moeder" ben. Past niet bij mijn zelfbeeld ofzo. Terwijl we toch heel leuke dingen doen samen!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:00 schreef k_i_m het volgende:
Maar ik hoef nog steeds geen nest met kinderen. Ik ben er deze keer goed vanaf gekomen, don't push your luck, denk ik dan. Mijn klok tikt nog niet, laat ik het zo zeggen. Ik schrik nu nog elke keer dat mensen mij "moeder" noemen, voor deel twee moet ik toch iets meer aan mijn eigen nieuwe rol gewend zijn.
Van alles en nog wat. Repen, soepies en shakesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:46 schreef k_i_m het volgende:
Oh, welke heb je gekregen??
Hey maar dat klinkt bekend. Ik denk dat mijn klokje kapot isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil in het geheel geen koters. Echt niet.Ik heb nog geen enkele klok kunnen ontdekken en denk eerlijk gezegd ook niet dat die er is. Ik ben nu 30 en áls ik wel kinderen had gewild, vind ik dat ik ze al had moeten krijgen of nu zou moeten krijgen. Maar ik heb geen enkel verlangen in die richting en mijn vriend al helemáál niet.
Ik zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
Chico-dear, je bent 18... No offence, maar er kan nog zooooveel veranderen in je lijf en je leven! Zelf heb ik op dit moment ook geen kinderwens (hoewel de timing ideaal zou zijn), maar ik roep maar niet meer al te hard 'nooit', zo lullig als je er dan alsnog een krijgt
Die vind ik echt supertof.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:12 schreef Vivi het volgende:
Ik zag alvast een leuke keukenhulp voor SHE.
[ afbeelding ]
Ik liet het gewoon wegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:25 schreef ColdFeet het volgende:
Mmmm! Waardoor vervang je het amandelschaafsel dan?
Het is een heel verschil of je oppaskinderen als uitgangspunt neemt, of bijvoorbeeld je kinderen van je broers en zussen, of van je baste vrienden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zeg nooit nooit, maar mijn vriend wel
. Dat was vooral het herkenbare deel
.
Bloem. Maar dat is wel een beetje saai.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik liet het gewoon weg. De taart viel wel spontaan uit elkaar, was geen normaal stukje van te maken en het 'papje' waar de amandel in hoorde was veel te vloeibaar, maar hij smaakte gewoon lekker
. Waar zou je het door kunnen vervangen? Ik heb geen flauw idee.
Als je echt van '89 bent vind ik dat niet zo vreemd hoor..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey maar dat klinkt bekend. Ik denk dat mijn klokje kapot is(ben wel iets jonger, maar moet helemaal niets hebben van kinderen. Zijn leuk om op te passen en geld aan te verdienen, en terug te geven aan de ouders als ze vervelend worden
. Vriendlief wil ze niet eens aanraken).
Vaste vrienden zijn ook jong, en allebei oudstequote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is een heel verschil of je oppaskinderen als uitgangspunt neemt, of bijvoorbeeld je kinderen van je broers en zussen, of van je baste vrienden.
Ik zou niet durven beweren dat ik direct bekeerd wasanders was ik nu wel zwanger
maar zeker ook bij mannen speelt die factor volgens mij een rol
Oh nou kijk, en dan al praten dat je klokje kapot is? Meid, je komt net zelf uit het eiquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
Chico-dear, je bent 18...
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh nou kijk, en dan al praten dat je klokje kapot is? Meid, je komt net zelf uit het ei.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ise, echt? Ik wilde vroeger zes kinderen en geen man. Die kinderen zou ik dan wel adopteren, van elke kleur eentje
Ik was 5 hèquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat echt.Het is ook niet zo dat ik op enig moment in mijn leven heb besloten dat ik het niet wil. Ik heb gewoon altijd geweten dat ik het niet wil.
Ha, zo begon het bij mij ookquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn zwager en schoonzus hebben een ventje van twee, zo leuk is dat, omdat Mr CF best wel op zijn broer lijkt, herkende dat joch 'm dus al van kleinsaf aan. Niet als z'n vader, maar als 'rare man die op z'n vader lijkt'. Erg schattig
En ik smelt ook vreselijk van de 5 maanden oude frummel van een van mijn baste vriendinnen, en van de combi E. en baby.
Ik wil nog steeds zelf niet, maar ik vind kinderen lang zo stom niet meer als vroeger
Voor mij maakt of breekt het een relatie. Wil een vent kinderen? Doorlopen maar! En als ik me zou bedenken, gooit heiden6 me eruit (oh nee, dat kan niet, het is mijn huisquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik was 5 hè
Iig mooi dat jouw vent ook geen kinderwens heeft; de mijne heeft dat wel
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
@Ise: hij wist al jaren van mij dat er een aanwezige kans is dat ik nooit kinderen wil... En hij is toch met me getrouwd. Omdat ie dat belangrijker vond dan kinderen krijgen.
dank je, ik nu ookquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:40 schreef k_i_m het volgende:
Oh man, ik heb ineens zo'n zin in taco's. Met extra gekruid gehakt en guacemole en zure room en mais en sla. Gadverdamme, ik heb net op mezelf gekwijld
.
dolle-mina-wereldverbeteraarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ise, echt? Ik wilde vroeger zes kinderen en geen man. Die kinderen zou ik dan wel adopteren, van elke kleur eentje
Die medicijnen zijn er al.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:33 schreef SHE het volgende:
Ik wil wel een mini hoor; temeer omdat ik en mijn vent 100% zeker een fucking dropdead gorgeous doutze-kroes look a like maken.
Mijn grote ogen, kleine neus, schitterend haar en mooie vormen. Zijn eindeloos lange benen, mooie volle lippen en zijn felblauwe ogen.
Ff schudden > klaar
Ik moet alleen niet ZO BANG DOEN!!!
en NIET ZO ANAL ( dat helpt sowieso niet echt bij het maken van babies)
en gewoon een beetje RELAXED worden.
En zorgen dat er dan medicijnen zijn zodat ik *niets* van de bevalling voel.
Bak anders brood met appel, rozijnen, kaneel en wat muesli er doorheen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
Oei, het klinkt altijd naar, van die repen-en-shakes-diëten.... Succes, Kapitein
Ik heb buitengewoon veel zin om koekjes en taarten te bakkenHelp
Iemand een goed recept dat niet uit al z'n ingrediënten uitstraalt dat het 'slank' is? Ik word altijd zo treurig van dieettaart
Misschien gewoon beter van niet?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh nou kijk, en dan al praten dat je klokje kapot is? Meid, je komt net zelf uit het ei.
Ik vond het niet zo heel raar hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Edit: iets over mijn angsten omtrent kinderen krijgen.
Het moet hier maar gaan over eten, niet eten, en je daarover al dan niet schuldig voelen
Ik ga zaterdag een week naar Hongarije, ik geloof niet dat daar het eten zo denderend gezond is.
Tenminste, als het eten net zoiets is als in Tsjechië: zware kost met noedels en veel vlees.
Schaam me ergens voor deze gedachte...vandaar dat ik hem weghaalde.quote:Mijn grote angst is dat het kind dat ik krijg zwaar gehandicapt blijkt...
Ik wil en kan niet míjn hele leven opofferen voor de zorg ervan...dit klinkt erg egoïstisch, bijna hedonistisch en misschien is het dat ook wel...als je kiest voor een kind moet je immers ook de daaraan klevende risico's aanvaarden.
Is ook onzin. BBQ is de meest slanke manier van bereiden van voer.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:42 schreef k_i_m het volgende:
Waarom vinden jullie barbecuen allemaal zo erg? Je kan toch haske lekkere dingen op dat apparaat leggen? Zalm (of andere vis), stukkies kip, groenten. Kan me niet voorstellen dat dat echt zo erg voor de lijn is.
Precies. Wat about spiezen maken met gamba's? Duur is het niet, je koopt ze uit de diepvries van Euroshoppert.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:42 schreef k_i_m het volgende:
Waarom vinden jullie barbecuen allemaal zo erg? Je kan toch haske lekkere dingen op dat apparaat leggen? Zalm (of andere vis), stukkies kip, groenten. Kan me niet voorstellen dat dat echt zo erg voor de lijn is.
Sausjes, broodjes, drankjes, eigenlijk te veel eten!quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:42 schreef k_i_m het volgende:
Omdat de gemiddelde Nederlander bij wie je eet hamburgers en speklappen op de BBQ gooit? En huzarensalade serveert als bijgerecht? En zestien flesjes remiasaus en pindasaus en stokbroodquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:42 schreef k_i_m het volgende:
Ben je helemaal gek!quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Okee okee dit postte ik:
[..]
Schaam me ergens voor deze gedachte...vandaar dat ik hem weghaalde.
Dat heb ik ook, jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik zou eigenlijk bang zijn dat ik het een kutkind vind en het vreselijk opvoed!
Neehoor, dat is het niet. Niemand wil een gehandicapt kind, laten we wel wezen. Ik had ook met mijn wederhelft afgesproken dat als de 20 weken echo helemaal niet goed was en het kind weinig levensverwachting zou hebben we er niet mee door zouden gaan. Klinkt hard, en dat is het ook. Maar gelukkig 9 van de 10 keer niet aan de orde, omdat alles gewoon goed is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Okee okee dit postte ik:
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:45 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Bij mij was er ook geen tikkende klok, meer een spiraaltje over de datum die eruit moest. Ding eruit..tja wat nu ? Zullen we kijken wat er gebeurt ? Das goed ! Spannend !
*Kp en Manny wilde wel 1 kind in totaal *
1 maand later...zwanger...weer een maand later een echo. HALLELUJA !
"Zijn dat er 2 ? "
"Ja, mevrouw..."
" Is het de echo van de vorige mensen ?"
" Nee."
En nu ben ik dus nog 10 kilo te zwaar....Eerst reep was prima te haggelen vanochtend. Kijk nu al uit naar mijn lunch.
geloof me, daty kan veranderen...ik heb tot 2 jaar geleden geroepen dat ik nooit kinderen wou, en nu ligt er een heel mooi exemplaar boven in dr bedjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:14 schreef Chicolate het volgende:
Hey maar dat klinkt bekend. Ik denk dat mijn klokje kapot is(ben wel iets jonger, maar moet helemaal niets hebben van kinderen. Zijn leuk om op te passen en geld aan te verdienen, en terug te geven aan de ouders als ze vervelend worden
. Vriendlief wil ze niet eens aanraken).
niks om je voor te schamen hoor, kan me die angst best voorstellen, t lijkt me niet niks om voor een gehandicapt kindje te moeten zorgen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Okee okee dit postte ik:
[..]
Wel wat meer dan 90% zelfsquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neehoor, dat is het niet. Niemand wil een gehandicapt kind, laten we wel wezen. Ik had ook met mijn wederhelft afgesproken dat als de 20 weken echo helemaal niet goed was en het kind weinig levensverwachting zou hebben we er niet mee door zouden gaan. Klinkt hard, en dat is het ook. Maar gelukkig 9 van de 10 keer niet aan de orde, omdat alles gewoon goed is.
Hij welquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Wel leuk, tweeling![]()
Is je man goed hersteld van de shock?
Milou is ook liefquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wel wat meer dan 90% zelfs
En toch, SHE, je zegt nu zo makkelijk 'geen kindje met down'... Wij hadden dit weekend SoL met Milou te logeren en, hoe lastig het soms ook is om niet boos op haar te worden omdat ze roekeloos en koppig is, het is wel echt een schattig, grappig, aandoenlijk meiske.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:05 schreef Tinkepink Cinnamongirl het volgende:
Mijn bbq probleem ligt vooral in de hoeveelheid die ik eet én de alcohol die ik er bij drink. Ik drink namelijk erg graag calvados bier, wijn en whisky.
Dat dus. Er bestaan Geboren Ouders, deze zijn in het bezit van een sterk ontwikkeld altruïstisch gen. Ik ben niet zo iemand.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Milou is ook lief
Maar SOL is van een ander kaliber dan ik. Ik ben behoorlijk zwak wat dat betreft
Ik bak daar dus niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |