Van alles en nog wat. Repen, soepies en shakesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:46 schreef k_i_m het volgende:
Oh, welke heb je gekregen??
Hey maar dat klinkt bekend. Ik denk dat mijn klokje kapot isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil in het geheel geen koters. Echt niet.Ik heb nog geen enkele klok kunnen ontdekken en denk eerlijk gezegd ook niet dat die er is. Ik ben nu 30 en áls ik wel kinderen had gewild, vind ik dat ik ze al had moeten krijgen of nu zou moeten krijgen. Maar ik heb geen enkel verlangen in die richting en mijn vriend al helemáál niet.
Ik zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
Chico-dear, je bent 18... No offence, maar er kan nog zooooveel veranderen in je lijf en je leven! Zelf heb ik op dit moment ook geen kinderwens (hoewel de timing ideaal zou zijn), maar ik roep maar niet meer al te hard 'nooit', zo lullig als je er dan alsnog een krijgt
Die vind ik echt supertof.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:12 schreef Vivi het volgende:
Ik zag alvast een leuke keukenhulp voor SHE.
[ afbeelding ]
Ik liet het gewoon wegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:25 schreef ColdFeet het volgende:
Mmmm! Waardoor vervang je het amandelschaafsel dan?
Het is een heel verschil of je oppaskinderen als uitgangspunt neemt, of bijvoorbeeld je kinderen van je broers en zussen, of van je baste vrienden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zeg nooit nooit, maar mijn vriend wel
. Dat was vooral het herkenbare deel
.
Bloem. Maar dat is wel een beetje saai.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik liet het gewoon weg. De taart viel wel spontaan uit elkaar, was geen normaal stukje van te maken en het 'papje' waar de amandel in hoorde was veel te vloeibaar, maar hij smaakte gewoon lekker
. Waar zou je het door kunnen vervangen? Ik heb geen flauw idee.
Als je echt van '89 bent vind ik dat niet zo vreemd hoor..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey maar dat klinkt bekend. Ik denk dat mijn klokje kapot is(ben wel iets jonger, maar moet helemaal niets hebben van kinderen. Zijn leuk om op te passen en geld aan te verdienen, en terug te geven aan de ouders als ze vervelend worden
. Vriendlief wil ze niet eens aanraken).
Vaste vrienden zijn ook jong, en allebei oudstequote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is een heel verschil of je oppaskinderen als uitgangspunt neemt, of bijvoorbeeld je kinderen van je broers en zussen, of van je baste vrienden.
Ik zou niet durven beweren dat ik direct bekeerd wasanders was ik nu wel zwanger
maar zeker ook bij mannen speelt die factor volgens mij een rol
Oh nou kijk, en dan al praten dat je klokje kapot is? Meid, je komt net zelf uit het eiquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
Chico-dear, je bent 18...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |