Jij woont toch in Arnhem? Hoe is 't weer daar, want mijn moeder woont ook in Arnhem en ik ga daar dus zo heen...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
Welkomen succes!
Ben zelf van 87,5 naar nu rond de 70 gekomen met hardlopen, sporten en regelmatig eten, maar een SHE-guide-line zou ook voor je kunnen werken. Doe het zelf niet omdat ik mijn vent daar echt nooit aan krijg, en ik ook niet denk dat ik zoiets vol kan houden () maar hoor hier goede verhalen.
Misselijkheid is wat gezakt, nu mn hardloop-actie maar op morgen gegooid.. hopen dat het wat minder benauwd is
Niet lang meer, muhahahahaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:13 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
die leg ik zo in het toilet...hahahaha, die halve kilo
*biedt nu al excuses aan voor wangedrag vanwege suikergebrek*
Misschien valt het uiteindelijk wel mee. Die conclusie kan je pas echt trekken na een aantal dagen, als je darmen de resten van je uitspatting geledigd hebben en zo....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:35 schreef conleche het volgende:
Ik zal morgen weer even officieel wegen en updaten, maar het blijft ellendig dat je drie maanden kan doen over een kilo afvallen en dat er doodleuk in 2 dagen weer bij eet!![]()
Daar heb je ook weer gelijk in. Vooral na dat Indonesische eten, blééf ik maar drinken, volgens mij wel 2 liter of zo, ik voelde me helemaal niet fijn, echt zo'n opgeblazen ballon. Dat kwam natuurlijk dat ik enorm veel gebakken rijst had gegeten en dat absoluut niet meer was gewend.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Misschien valt het uiteindelijk wel mee. Die conclusie kan je pas echt trekken na een aantal dagen, als je darmen de resten van je uitspatting geledigd hebben en zo....
http://www.nu.nl/news/167(...)om_af_te_vallen.htmlquote:Vrouwen moeten minimaal één uur per dag bewegen om af te kunnen vallen. Dit moeten ze vijf dagen per week volhouden volgens Amerikaanse wetenschappers.
vier jaar lang tussen de 1200 en 1500 kcal per dag eten en daarnaast 5 maal in de week een uur sporten?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:11 schreef computergirl het volgende:
oei
lees net dit:
[..]
http://www.nu.nl/news/167(...)om_af_te_vallen.html
En toch herken ik het wel! Hoewel ik wel iets meer dan 10% ben kwijtgeraakt. Door het sporten ben ik afgevallen, dat weet ik zeker. Nu vind ik het geen straf om veel te sporten, maar de dag dat ik bv een blessure krijg, dan vrees ik het ergste!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
vier jaar lang tussen de 1200 en 1500 kcal per dag eten en daarnaast 5 maal in de week een uur sporten?
En dan verlies je 10% van je gewicht blijvend?
Verrot lijkt me dat voor je metabolisme...
idemquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:21 schreef conleche het volgende:
[..]
En toch herken ik het wel! Hoewel ik wel iets meer dan 10% ben kwijtgeraakt. Door het sporten ben ik afgevallen, dat weet ik zeker. Nu vind ik het geen straf om veel te sporten, maar de dag dat ik bv een blessure krijg, dan vrees ik het ergste!!
bewegen is niet persé sporten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idem
als ik niet meer zou kunnen sporten zou ik echt niet weten hoe het dan gaat lopen![]()
Dat wilde ik net zeggen. Ik loop hier op mijn werk op een drukke dag soms wel 5kmquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
bewegen is niet persé sporten.
Toch?
Anders is het idd wel extreem veel, een uur per dag x keer per week
Ik ben al heel veel afgevallen met beter eten en elke dag 's avonds stukkie wandelen
Mijn papa doet dat ook, zie de link in mijn sig.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:24 schreef SHE het volgende:
Maar goed, mijn pappie, de ondernemert heeft mijn plan vakkundig doodgemaakt en me beticht van dromerij.
Enfin, manlief wist wel beter en zei dat ik toch echt iets met koken moest doen;. Omdat ik daar zo'n smiley face van krijg zegt ie.
Dus ik ga nu voor de all purpose catering; gewoon bij mensen thuis. Van diner voor twee, een sweet sixteen tot grote feesten waar ook aankleding en stijl een belangrijke rol spelen.
Behalve dat ik nu in mijn broek schijt, en voor de zoveelste keer een plan moet schrijven, denk ik wel dat we hier een gat in de roos hebben.
De opstart kosten zijn veel lager en ik kan mezelf onderscheiden; want ik ga mensen niet laten kiezen uit buffetjes en crap, maar gewoon bij ze langs om een compleet eigen menu samen te stellen. Een beetje zoals die blonde doet in de states.
Ha! Ik had er al op geklikt en de overeenkomst in achternamen gespotquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn papa doet dat ook, zie de link in mijn sig.
Van een halve keer ook hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
Van anderhalf keer kun je ook zwanger raken
Mijn droom, een broodjeszaakquote:
Wat is er te vertellen behalve dat het resultaat inmiddels 18 maanden is?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel! Ik raak nooit zwanger van halve keren. Ook niet van hele keren, trouwens
Jaaa!!! Een beetje van dat health-foodachtige, maar niet al te organischquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wild (e) dat ook (nog) altijd...en dan het liefst in combi met een boekhandeltje, zoals je in Amerika vaak ziet. En dan idd van dat soort broodjes als jij noemt, en lekkere koffietjes.
Ik bedoel meer: wat is een halve keer?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat is er te vertellen behalve dat het resultaat inmiddels 18 maanden is?
En dan zo'n Friends-achtige zithoek in het boekwinkeltjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jaaa!!! Een beetje van dat health-foodachtige, maar niet al te organischDat is echt geweldig!
oooh, oke, nou; zo van "Doe nu niet zonder, ik ben niet aan de pil"quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: wat is een halve keer?Ik ben vooral van de hele keren
Dat is heulemaal geen halve keerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
oooh, oke, nou; zo van "Doe nu niet zonder, ik ben niet aan de pil"
"Oh oke, ja wacht nou heel ff dan!"
"Nee! Nee! Ooh jaaaaaa! Euh! Nee!"
Zo dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |