abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60419302
poepen

ok, ok.. ik ga wel weer tv kijken
Ja doei.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:20:33 #52
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_60419401
Wordt het dan voor mij ook maar eens tijd me hier aan te melden? Twijfel al heel lang en lees al heel lang mee. Ik heb nog geen enkele post op Fok!, maar dit is een topic waar ik wel aan mee wil doen.

Maar goed, nog maar kijken of het haalbaar is, aangezien ik een eetstoornis heb, maar tóch wil afvallen. Geen goede combi, maar ik ben écht niet happy nu, en zit in een sterkte vicieuze cirkel. Daarom een aantal kilo kwijt (weeg rond de 80 met een lengte van 1.73). 2 jaar terug al afgevallen naar 65 kilo, maar nog niet tevreden natuurlijk. Als ik zie wat ik daarna mijn lijf heb aangericht vraag ik me af waarom ik in g*dsnaam niet tevreden was.. Ik weet dat 65 kilo niet meer haalbaar is(daarvoor moet ik heul vaak sporten en zit nu weer op school, toen niet) maar met 68 zou al tevreden zijn (heb het namelijk een redelijk tijd stabiel gehouden daarop)

Het SHE dieet klinkt goed en spookt (nee niet negatief.. ) al enige tijd door mijn hoofd. Het is ook wel haalbaar, aangezien ik alleen woon, maar in het weekend alleen maar rijst eten zie ik niet zitten. Alhoewel het wel makkelijk zou zijn... Ik denk er dus nog even over na. Verder houd ik de tips van SHE zeker in de gaten.

Nou nu iets over mijzelf(eeuuhhmm, de rest van deze post ook, maar goed) ik ben 23, werk fulltime, zit 2 avonden in de week op school. Fiets regelmatig naar mijn werk (uur heen en uur terug) en sprot daarnaast ook nog (liefst 3x per week). In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om buiten te zijn en te bewegen (fietsen en skaten) Ook ga ik met behulp van de podcast leren hardlopen, het hardlopen weer oppakken..

Nou dit was wel even genoeg over mezelf..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_60419568
Welkom en succes!

Ben zelf van 87,5 naar nu rond de 70 gekomen met hardlopen, sporten en regelmatig eten, maar een SHE-guide-line zou ook voor je kunnen werken. Doe het zelf niet omdat ik mijn vent daar echt nooit aan krijg, en ik ook niet denk dat ik zoiets vol kan houden ( ) maar hoor hier goede verhalen.

Misselijkheid is wat gezakt, nu mn hardloop-actie maar op morgen gegooid.. hopen dat het wat minder benauwd is
Ja doei.
pi_60419692
Hihi, dan ga je even sporten en kom je terug zijn er allemaal nieuwe mensen! Welkom en succes dan maar iedereen!!!

@Computer girl: Als zo'n dipje zonder gevolgen was zou ik het ook niet zo erg vinden, maar toen ik net voor het sporten op de weegschaal ging staan, gaf dat ding 61,9 aan!! Oké, ik had al ontbeten en koffie op: maar het is dus zeker een kilo meer dan voor m'n uitspattingen!!
Ik zal morgen weer even officieel wegen en updaten, maar het blijft ellendig dat je drie maanden kan doen over een kilo afvallen en dat er doodleuk in 2 dagen weer bij eet!

Moet ik vanavond ook gaan BBQuen bij m'n moeder, ik hoop maar dat ze een beetje mager vlees heeft en niet alleen van die worstjes en dingen.

O: 2 wasacrackers, 1 met tomaat ui basilicum en mayo de ander met eiersalade.
L: stukjes koude kalkoen met wat rauwkost en beetje ketchup.

Zometeen: schaaltje aardbeien.
pi_60419719
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom en succes!

Ben zelf van 87,5 naar nu rond de 70 gekomen met hardlopen, sporten en regelmatig eten, maar een SHE-guide-line zou ook voor je kunnen werken. Doe het zelf niet omdat ik mijn vent daar echt nooit aan krijg, en ik ook niet denk dat ik zoiets vol kan houden ( ) maar hoor hier goede verhalen.

Misselijkheid is wat gezakt, nu mn hardloop-actie maar op morgen gegooid.. hopen dat het wat minder benauwd is
Jij woont toch in Arnhem? Hoe is 't weer daar, want mijn moeder woont ook in Arnhem en ik ga daar dus zo heen...
pi_60419728
het is nu droog en warm
Ja doei.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:37:50 #57
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60419753
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:13 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
die leg ik zo in het toilet...hahahaha, die halve kilo

*biedt nu al excuses aan voor wangedrag vanwege suikergebrek*
Niet lang meer, muhahahaha . Trouwens ook nog een aandachtspunt. Sommige mensen kunnen niet zo goed meer poepen met het dieet. Ikzelf smokkel regelmatig met eens in de week een keer een gekookt visje of wat groenten, waardoor het bij mij wel aardig aan de gang blijft. Mocht het nou niet zo lekker gaan op een gegeven moment moet je even overleggen met je consulent of je wat vezelpoeder toe moet voegen aan je shakes.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60419793
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:35 schreef conleche het volgende:

Ik zal morgen weer even officieel wegen en updaten, maar het blijft ellendig dat je drie maanden kan doen over een kilo afvallen en dat er doodleuk in 2 dagen weer bij eet!
Misschien valt het uiteindelijk wel mee. Die conclusie kan je pas echt trekken na een aantal dagen, als je darmen de resten van je uitspatting geledigd hebben en zo....

PS meer zout -> je houdt tijdelijk meer vocht vast
(veel) meer KH -> je houdt tijdelijk meer vocht vast
pi_60419882
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:39 schreef computergirl het volgende:

[..]

Misschien valt het uiteindelijk wel mee. Die conclusie kan je pas echt trekken na een aantal dagen, als je darmen de resten van je uitspatting geledigd hebben en zo....
Daar heb je ook weer gelijk in. Vooral na dat Indonesische eten, blééf ik maar drinken, volgens mij wel 2 liter of zo, ik voelde me helemaal niet fijn, echt zo'n opgeblazen ballon. Dat kwam natuurlijk dat ik enorm veel gebakken rijst had gegeten en dat absoluut niet meer was gewend.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:59:46 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60420133
Overigens heeft het rijstrecept van SHE mij wel geinspireerd tot een hele lekkere rijstsalade met erg weinig kalorien.
Ik heb gewoon de restjes zilvervliesrijst van gisteren genomen en deze gemengd met:
- halve koolrabi
- halve paprika
- komkommer
- klein lenteuitje
- wortel
- pijnboompitjes/salademix (eetlepel)
- half bakje huttenkäse

Vult goed en was nog te eten ook zonder dat ik daarna meteen zin had in iets vettigs (heb ik vaak last van als ik mager eet).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60420358
oei
lees net dit:
quote:
Vrouwen moeten minimaal één uur per dag bewegen om af te kunnen vallen. Dit moeten ze vijf dagen per week volhouden volgens Amerikaanse wetenschappers.
http://www.nu.nl/news/167(...)om_af_te_vallen.html
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:12:33 #62
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60420387
welkom nieuwe mensen gezellig hoor.
Allemaal veel succes met afvallen op welke wijze dan ook

ik heb net even geslapen, maar lukte niet zo goed, werd wakker van een flinke onweersbui.... misschien later vandaag nog een poging doen....
heb trek, dus net maar een lekkere nectarine gegeten. In de planning voor avondeten: maaltijdsalade met garnalen... mijn favoriet
heeeeerlijk
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60420433
ik wil ook onweer
Ja doei.
pi_60420468
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:11 schreef computergirl het volgende:
oei
lees net dit:
[..]

http://www.nu.nl/news/167(...)om_af_te_vallen.html
vier jaar lang tussen de 1200 en 1500 kcal per dag eten en daarnaast 5 maal in de week een uur sporten?
En dan verlies je 10% van je gewicht blijvend?
Verrot lijkt me dat voor je metabolisme...
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:18:19 #65
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60420508
@VS nog ff een knuffel ivm eerder verhaal

@Moblo toffe foto van gister in je raceoutfit staat je ubergoed hoor.... ook een onwijs leuke foto om uit te vergroten (of als screensaver te gebruiken)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60420552
dank je
Ja doei.
pi_60420571
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

vier jaar lang tussen de 1200 en 1500 kcal per dag eten en daarnaast 5 maal in de week een uur sporten?
En dan verlies je 10% van je gewicht blijvend?
Verrot lijkt me dat voor je metabolisme...
En toch herken ik het wel! Hoewel ik wel iets meer dan 10% ben kwijtgeraakt. Door het sporten ben ik afgevallen, dat weet ik zeker. Nu vind ik het geen straf om veel te sporten, maar de dag dat ik bv een blessure krijg, dan vrees ik het ergste!!
pi_60420582
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:21 schreef conleche het volgende:

[..]

En toch herken ik het wel! Hoewel ik wel iets meer dan 10% ben kwijtgeraakt. Door het sporten ben ik afgevallen, dat weet ik zeker. Nu vind ik het geen straf om veel te sporten, maar de dag dat ik bv een blessure krijg, dan vrees ik het ergste!!
idem

als ik niet meer zou kunnen sporten zou ik echt niet weten hoe het dan gaat lopen
Ja doei.
pi_60421061
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

idem

als ik niet meer zou kunnen sporten zou ik echt niet weten hoe het dan gaat lopen
bewegen is niet persé sporten.
Toch?
Anders is het idd wel extreem veel, een uur per dag x keer per week

Ik ben al heel veel afgevallen met beter eten en elke dag 's avonds stukkie wandelen
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:46:49 #70
14746 k_i_m
pi_60421107
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 15:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

bewegen is niet persé sporten.
Toch?
Anders is het idd wel extreem veel, een uur per dag x keer per week

Ik ben al heel veel afgevallen met beter eten en elke dag 's avonds stukkie wandelen
Dat wilde ik net zeggen. Ik loop hier op mijn werk op een drukke dag soms wel 5km . Dat is net zo goed bewegen als sporten. Tel daarbij nog een half uur fietsen op, en ik hoef niet eens meer te sporten .
In my life
Why do I smile
pi_60421185
Een uur bewegen per dag is inderdaad niet veel en doe ik ook op een werkdag als deze met kapotte fiets, dat ik moet lopen... Maar om 4 jaar lang zo te eten is best heftig denk ik?
Het mooi kotsende meisje.
pi_60422975
zoo jullie zijn alweer een topic verder...dat ging snel ineens...of vergat ik te lang niet te kijken, kan ook
Een hoop nieuwe mensen erbij zag ik in de gauwigheid welkom en succes

Heb het SHE verhaal ook eens bekeken, klinkt best interessant, maar op t moment niet helemaal haalbaar denk ik, dus ik haal er maar de tips enzo uit die wel haalbaar zijn

vooralsnog gaat t goed, veel water - geen aardappelen/pasta/rijst - extra rauwkost en soms een handje ongezouten nootjes als tussendoortje
Komende week krijg ik de fiets en probeer ik een uurtje of mischien 2 per dag te gaan fietsen
Ik heb dr helemaal zin in
pi_60422988
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Niet lang meer, muhahahaha . .

*staat nu laatste avondmaal in elkaar te flansen*
  dinsdag 29 juli 2008 @ 17:24:39 #74
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60423379
Moppies, jullie gaan te hard.

Ik ben vandaag gedesillusioneerd en verrukt tegelijkertijd. Ik heb onlangs mijn baan opgezegd, omdat een gesjeesde teef zijn mij niet meer beviel. Ik wil naast dat boekje uitbrengen, iets doen wat me raakt, waar ik en hopelijk vooral anderen blij van worden.

Al sinds mijn tienerjaren droom ik van een ol'american broodjeszaak; met sloppy joe's en burrito's en heerlijke zelfgemaakte sweet chili chicken buns.
Maar ik ben inmiddels tot de conclusie gekomen dat het in mijn huidige stadje godsonmogelijk is. De opstartkosten zijn zo hoog dat ik beter de broodjes in de prullenbak kan flikkeren.
Toch blijft het een goed idee, want er is nergens zo'n zaak.

Maar goed, mijn pappie, de ondernemert heeft mijn plan vakkundig doodgemaakt en me beticht van dromerij.
Enfin, manlief wist wel beter en zei dat ik toch echt iets met koken moest doen;. Omdat ik daar zo'n smiley face van krijg zegt ie.
Dus ik ga nu voor de all purpose catering; gewoon bij mensen thuis. Van diner voor twee, een sweet sixteen tot grote feesten waar ook aankleding en stijl een belangrijke rol spelen.
Behalve dat ik nu in mijn broek schijt, en voor de zoveelste keer een plan moet schrijven , denk ik wel dat we hier een gat in de roos hebben.
De opstart kosten zijn veel lager en ik kan mezelf onderscheiden; want ik ga mensen niet laten kiezen uit buffetjes en crap, maar gewoon bij ze langs om een compleet eigen menu samen te stellen. Een beetje zoals die blonde doet in de states.

Iemand had wel even kunnen melden dat je dromen najagen fucking veel energie, teleurstelling en tegenslagen kost
Maar we komen vast wel ergens.

Disclaimer: ik moest het even kwijt. Ergens.
pi_60423407
een gat in de roos

succes klinkt heel tof
Ja doei.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 17:29:26 #76
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60423466
Oh mijn god, ik ga er helemaal krom van lullen

Ik had het niet eens gezien! dat van die gat in de roos
  dinsdag 29 juli 2008 @ 17:31:46 #77
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60423498
Oh en VS : dikke smooch, het klinkt allemaal best rot. Probeer jezelf niet te vervreemden. Ook van gekke ouders heb je maar 1 paar
pi_60423508

wij gaan nu in een spontane bui naar Nijmegen om tapa's te eten
Ja doei.
pi_60423521
succes SHE, klinkt idd heel tof
vind het altijd zo stoer als mensen hun dromen echt najagen
  dinsdag 29 juli 2008 @ 17:33:28 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60423531
Eet ze, biker-tjik
pi_60423653
tapas tent dicht dan maar ergens anders met bier

gaan we volgende week wel tapa's eten
Ja doei.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 17:43:28 #82
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60423724
Of je eet gewoon bier vanavond.
pi_60424347
Ja, hallo, ik was jullie even kwijt.

Ik heb nog een restje moussaka, dus dat ga ik maar opeten.
pi_60424393
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 17:24 schreef SHE het volgende:
Maar goed, mijn pappie, de ondernemert heeft mijn plan vakkundig doodgemaakt en me beticht van dromerij.
Enfin, manlief wist wel beter en zei dat ik toch echt iets met koken moest doen;. Omdat ik daar zo'n smiley face van krijg zegt ie.
Dus ik ga nu voor de all purpose catering; gewoon bij mensen thuis. Van diner voor twee, een sweet sixteen tot grote feesten waar ook aankleding en stijl een belangrijke rol spelen.
Behalve dat ik nu in mijn broek schijt, en voor de zoveelste keer een plan moet schrijven , denk ik wel dat we hier een gat in de roos hebben.
De opstart kosten zijn veel lager en ik kan mezelf onderscheiden; want ik ga mensen niet laten kiezen uit buffetjes en crap, maar gewoon bij ze langs om een compleet eigen menu samen te stellen. Een beetje zoals die blonde doet in de states.
Mijn papa doet dat ook, zie de link in mijn sig.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:25:59 #85
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60424546
Ziet er leuk uit! Al wil ik het uitbreiden naar een minder exclusief verhaal. Want zogenaamde haute cuisine is er al genoeg!

Ik zou het wel leuk vinden om eens met 'm te babbelen trouwens.
pi_60424751
Stuur 'm een mailtje, hij is een hele leuke man.
pi_60424752
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:18 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Mijn papa doet dat ook, zie de link in mijn sig.
Ha! Ik had er al op geklikt en de overeenkomst in achternamen gespot

SHE, spannend hoor! Succes

Pfff, nog even wat dingetjes afmaken en dan zo naar huis racen waar Mr CF de fajitas hopelijk al in de marinade heeft geflikkerd
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:39:49 #88
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60424869
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
Van anderhalf keer kun je ook zwanger raken

Van een halve keer ook hoor .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60424974
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

Van een halve keer ook hoor .
Vertel! Ik raak nooit zwanger van halve keren. Ook niet van hele keren, trouwens
pi_60425024
De moussaka was nog steeds erg lekker. Ook zonder kaas (in het restje zat bijna geen kaas meer).
pi_60425074
Lijstje van vandaag:

O: twee gekookte eitjes (eentje was er stukgekookt, ik háát dat )
T: dat ene bakje Hüttenkäse dat ik nog had staan en waarvan de datum bijna verliep
L: twee zuurdesemboterhammen met kipgehakt (er was geen gerookte kip en dit kwam het dichtst in de buurt)
T: twee perziken
T: VitaLinea
D: restje moussaka

Vanavond heb ik vast ook wel trek, want ik ga straks naar de paardjes en dat is 10 km fietsen. Dan een beetje yoghurt ofzo.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:55:15 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60425215
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 17:24 schreef SHE het volgende:
*verhaal*
Mijn droom, een broodjeszaak

Ik wild (e) dat ook (nog) altijd...en dan het liefst in combi met een boekhandeltje, zoals je in Amerika vaak ziet. En dan idd van dat soort broodjes als jij noemt, en lekkere koffietjes .

Maar wat goed SHE, spannend!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:58:06 #93
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60425270
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vertel! Ik raak nooit zwanger van halve keren. Ook niet van hele keren, trouwens
Wat is er te vertellen behalve dat het resultaat inmiddels 18 maanden is?
pi_60425273
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:55 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik wild (e) dat ook (nog) altijd...en dan het liefst in combi met een boekhandeltje, zoals je in Amerika vaak ziet. En dan idd van dat soort broodjes als jij noemt, en lekkere koffietjes .

Jaaa!!! Een beetje van dat health-foodachtige, maar niet al te organisch Dat is echt geweldig!
pi_60425290
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:58 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat is er te vertellen behalve dat het resultaat inmiddels 18 maanden is?
Ik bedoel meer: wat is een halve keer? Ik ben vooral van de hele keren
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:59:10 #96
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60425300
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Jaaa!!! Een beetje van dat health-foodachtige, maar niet al te organisch Dat is echt geweldig!
En dan zo'n Friends-achtige zithoek in het boekwinkeltje .
  dinsdag 29 juli 2008 @ 19:00:49 #97
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60425339
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 18:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik bedoel meer: wat is een halve keer? Ik ben vooral van de hele keren
oooh, oke, nou; zo van "Doe nu niet zonder, ik ben niet aan de pil"
"Oh oke, ja wacht nou heel ff dan!"
"Nee! Nee! Ooh jaaaaaa! Euh! Nee!"

Zo dus .
pi_60425483
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 19:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

oooh, oke, nou; zo van "Doe nu niet zonder, ik ben niet aan de pil"
"Oh oke, ja wacht nou heel ff dan!"
"Nee! Nee! Ooh jaaaaaa! Euh! Nee!"

Zo dus .
Dat is heulemaal geen halve keer

Ik ben wel echt als de dood voor dat soort ongelukjes... Mirena FTW, wat mij betreft
pi_60425593
Mijn baarmoeder is verboden terrein voor foetussen.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 19:44:03 #100
14746 k_i_m
pi_60426281
Ik ben echt nooit bang geweest om zwanger te worden. Maar nu ik zwanger ben geweest zit ik hem elke ongesteldheid te knijpen . Ook al was ik echt niet binnen een halve keer zwanger .
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')