Ik dacht wel dat dat iets voor jou zou zijnquote:
leuk!quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:43 schreef bartrid het volgende:
Ik doe wel een andere, dit is Ida Maria:
Wel grappig ja, hoorde m van de week al bij 3 voor 12(komkommertijdversie) op 3fm. Ben benieuwd naar de rest van het album. Ranja? Geef je een rescensie?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:02 schreef ranja het volgende:
Ik heb de cd inmiddels besteld9.99 euro bij play.com
quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:54 schreef ranja het volgende:
Savage Garden?
quote:A couple months ago,talked about her desire to collaborate with
. Now,
and
are teaming up for the theme song of the next James Bond film Quantum of Solace. “Another Way to Die” was written by
, who will also play drums and produce the track. The song marks the first time in Bond history that the film’s theme will be a duet.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:34 schreef ranja het volgende:
die wilde ik ook vragen... Alicia Keys en Jack White
Ik wist niet dat jij zo'n hekel had aan The White Stripes...quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:43 schreef ranja het volgende:
Ik kan me er weinig bij voorstellen, 1 van mijn top favorieten met 1 van mijn meest gehate artiesten die samen een nummer opnemen
De Blood Red Shoes hebben volgens mij praktisch alleen maar voor uitverkochte zalen gestaan, vanaf hun eerste Nederlandse gig. Dus druk is het er altijd toch wel geweest?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:24 schreef ranja het volgende:
Ik hoop dat de Breeders ook 1 van de hoogtepunten wordt![]()
Verder heb ik nog weinig idee, weinig bands waar ik echt naar uitkijk. Blood Red Shoes, maar die heb ik al 2 keer gezien dit jaar en zo goed als ik ze in Ekko kon zien gaat op Lowlands toch niet lukken, beetje populair![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |