quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:42 schreef Litpho het volgende:
Verschillend gekleurde ogen?
Ik heb meneer 2 weleens gevraagd met een foto.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van die vermeende fotovraag, waar ik naar op zoek was, heb ik niet terug kunnen vinden...
Schoenen voor prince, pakje voor Michael "Bad" Jacksonquote:
Ah, was jij dat?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:47 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik heb meneer 2 weleens gevraagd met een foto.De link met meneer 3 ken ik gewoon niet (en ik weet toch wel iets van meneer 3 af...
)
De overeenkomst is gevonden:quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:14 schreef ranja het volgende:
Is dat niet Peter Schilling? Met z'n Major Tom, net als David Bowie. Wie meneer 2 is weet ik dan nog niet
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:14 schreef ranja het volgende:
Is dat niet Peter Schilling? Met z'n Major Tom, net als David Bowie. Wie meneer 2 is weet ik dan nog niet
Ik weet dat ze een gospelalbum heeft uitgebracht met een andere achternaam (die weet ik ff niet meer); misschien dat ze niet meer met die carrierefase geassocieerd wilde wordenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:27 schreef ranja het volgende:
Wat is de achternaam van Katy Perry, en waarom gebruikt ze nu haar moeder's achternaam (perry dus)?
Opgezocht en volgens mij kan je wel een dier noemen als je er een extra letter in plaatst...quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:14 schreef Burnett het volgende:
koala
Wel een vogel die voornamelijk in Zuid Amerika voorkomt in het wild, vaak met een blauw gekleurde verentooi...quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:51 schreef brother52 het volgende:
Emo(e)?
En nou het geluid van een ezel er nog achter, klaar...quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:01 schreef brother52 het volgende:
Ar? Eigenlijk meer een naam voor een award van piratenmuziek
quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:43 schreef bartrid het volgende:
Ik doe wel een andere, dit is Ida Maria:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |