Je vraagt om MLS spelers die naar een 3e rangs club vertrekken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Blijf je willekeurig dingen posten die nergens op slaan?
Je geeft geen voorbeelden, dus schijnbaar zijn ze er nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je vraagt om MLS spelers die naar een 3e rangs club vertrekken.
Overigens, dit hele topic slaat nergens op en hangt van verkeerde aannames en veronderstellingen jouwerzijds aan elkaar.
Gelukkig zijn de Amerikanen zelf een stuk realistischer.
Ik geef je net een voorbeeld. Landon Donovan is vanuit de MLS naar Leverkusen gegaan en is met de staart tussen de benen weer terug gegaan. Hij speelde niet of nauwelijks en dat trok ie niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je geeft geen voorbeelden, dus schijnbaar zijn ze er niet
Das nu net een voorbeeld van een speler die eerst naar de MLS had moeten gaan, maar bedankt voor de moeite, jij kan er ook niks aan doen dat je gewoon weinig kijk op hebtquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik geef je net een voorbeeld. Landon Donovan is vanuit de MLS naar Leverkusen gegaan en is met de staart tussen de benen weer terug gegaan. Hij speelde niet of nauwelijks en dat trok ie niet.
Dat was voor zover mij bekend de grootste transfer vanuit de MLS.
Genoeg om te weten dat MLS clubs nog nimmer iets gepresteerd hebben als er wat op het spel stond. Genoeg ook om te weten dat jij geen enkele uit de MLS afkomstige speler kunt noemen die het gemaakt heeft.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das nu net een voorbeeld van een speler die eerst naar de MLS had moeten gaan, maar bedankt voor de moeite, jij kan er ook niks aan doen dat je gewoon weinig kijk op hebt
Zegt de sukkel die aan een ander moet vragen wat 'pluisje' betekentquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij op zijn 21e naar Europa was gegaan was het anders gelopen.
Maar ik heb toch geen zin om met iemand te praten die er niks van snapt. Dus veel succes verder
Ik had het dan ook niet over de MLS, maar bedankt voor de moeitequote:Op donderdag 31 juli 2008 15:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat MLS clubs nog nimmer iets gepresteerd hebben als er wat op het spel stond. Genoeg ook om te weten dat jij geen enkele uit de MLS afkomstige speler kunt noemen die het gemaakt heeft.
En genoeg om te weten dat Landon Donovan destijds de nr 1 Amerikaanse voetballer was. De held van de kwartfinaleplaats van 2002.
Maar neeeeee, die speelde niet in de MLS.
En waar is ie nu dan?
Je lult gewoon uit je nek DAM. MLS is up and coming, maar nog steeds een niets voorstellende competitie.
TS lezen zou helpenquote:
We zitten nu op pagina 6. De MLS is in de tussentijd vaak genoeg voorbij gekomen dacht ik zo.quote:
Vind je dat Freddy Adu te vroeg naar Europa is gegaan, of te laat?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij op zijn 21e naar Europa was gegaan was het anders gelopen.
Maar ik heb toch geen zin om met iemand te praten die er niks van snapt. Dus veel succes verder
Wie dan? Noem eens namen dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die doen het allemaal goed in de grote competities in Europa
Hoe weet je nou of Altidore het goed doet in Europa?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Howard - 85 wedstrijden
Demsey - 71 wedstrijden - 25 goals
Johnson - 84 wedstrijden - 24 goals
Guzan - 82 wedstrijden
Danny Califf - 123 wedstrijden - 7 goals
Carlos Bocanegra - 87 wedstrijden - 5 goals
Freddy Adu - 87 wedstrijden - 11 goals
Michael Bradley - 30 wedstrijden - 1 goal
DaMarcus Beasley - 88 wedstrijden - 14 goals
Jozy Altidore - 37 wedstrijden - 15 goals
Dat zijn ook meteen de belangrijke spelers en die het redelijk tot goed doen in Europa
Cherundolo en Ogenewu hebben het ook wel redelijk gedaan zonder de MLS
dat deed ik ookquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het gaat dan ook om spelers die na de MLS bij een goede club terecht komen.
Misschien toch maar eens gaan lezen
quote:Dat zijn ook meteen de belangrijke spelers en die het redelijk tot goed doen in Europa
Nee want Altidore doet het nog niet goed in Europa.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat klopt dan ook gewoon.
Van Persiequote:Op donderdag 31 juli 2008 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Howard - 85 wedstrijden
Demsey - 71 wedstrijden - 25 goals
Johnson - 84 wedstrijden - 24 goals
Guzan - 82 wedstrijden
Danny Califf - 123 wedstrijden - 7 goals
Carlos Bocanegra - 87 wedstrijden - 5 goals
Freddy Adu - 87 wedstrijden - 11 goals
Michael Bradley - 30 wedstrijden - 1 goal
DaMarcus Beasley - 88 wedstrijden - 14 goals
Jozy Altidore - 37 wedstrijden - 15 goals
Dat zijn ook meteen de belangrijke spelers en die het redelijk tot goed doen in Europa
Cherundolo en Ogenewu hebben het ook wel redelijk gedaan zonder de MLS
post van de dagquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat staat er toch?
Je begrijpt het WEER nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Van Persie
Zuiverloon
Drenthe
Van der Vaart
Sneijder
Kromkamp
Van Bommel
Landzaat
Robben
Boulahrouz
Castelen
Nigel de Jong
Ooijer
Allemaal spelers uit de Eredivisie die in het buitenland beter geslaagd zijn dan die Amerikaantjes van jou, DAM.
Leg het dan eens uit!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je begrijpt het WEER niet
Moet je toch wat minder vaak in de spiegel kijken denk ik.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen zin in, vandaag weer genoeg kanslozen gezien voor een paar weken
Wie wel? Zonnestralen, regendruppels, sneeuwvlokken, smarties, olifanten?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je begrijpt het WEER niet
En de keeper van de Japanners zag er nou ook niet echt goed uit bij die goal.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:19 schreef sjimz het volgende:
Ze werden weggespeeld door de Japanners maar als die zelfs voor open doel weigeren te scoren dan is het al gauw bekeken natuurlijk.
Ja, wegrennen zodra je je als los zand aan mekaar hangende kreten een keer moet beargumenteren is natuurlijk ook een optie.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen zin in, vandaag weer genoeg kanslozen gezien voor een paar weken
Winnen van Jappen kan iedereen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:18 schreef DirkScheringa het volgende:
nou vandaag was het ook niet verheffend, maar helaas wonnen ze wel
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:07 schreef Crazy_maniac het volgende:
de USA snapt nog niet eens wat football inhoudt, laat staan dat ze het kunnen spelen
Was het topic net aan het opzoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |