DAM ziet alles. Zelfs wedstrijden van Ajax waarin Gabri slecht speelt, en Juanfran ooit goed speelde.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:46 schreef Radegast het volgende:
Die Gold Cup van vorig jaar, heb jij die wedstrijden gezien DAM?
Ik mag hopen dat je zelf ook inziet dat het een argument is dat nergens op slaatquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat Angola aan het laatste WK heeft deelgenomen, of Trinidad en Tobago, zijn die landen dan beter dan een Engeland dat het EK heeft gemist?
Meedoen is belangrijker dan presteren?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog dommer reageren is na deze echt onmogelijk
Die deden toch ook allemaal de laatste 5 keer mee toch?
Maar jij zelf gebruikt het wel weer als argument?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je zelf ook inziet dat het een argument is dat nergens op slaat
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:46 schreef Radegast het volgende:
Die Gold Cup van vorig jaar, heb jij die wedstrijden gezien DAM?
owkeej nu weet ik het zekerquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je zelf ook inziet dat het een argument is dat nergens op slaat
Was een opmerking. Ik ga niet in discussie met domme mensenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar jij zelf gebruikt het wel weer als argument?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
België is beter dan Nederland, want die waren er in 2002 wél bij.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog dommer reageren is na deze echt onmogelijk
Die deden toch ook allemaal de laatste 5 keer mee toch?
Denken sommigen anders over...quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]![]()
Een goed VS, dat team met wat jonge talenten die er aan komen staat er in 2010
En hoe vond je de USA op de Copa America vorig jaar?quote:Some commentators have been disappointed by the team's apparent struggles to kill off games against clearly inferior opponents.
Veel van die spelers staan anders wel op jouw lijstjes in dit topic.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Slecht maar dat was ook de 2e keus
Heb je ook een verslag van de finale?
Landen als Roemenië, Tsjechië, Finland, Servië, België, Ierland, Zwitserland en Noorwegen verbleken inderdaad bij zulke grootheden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt
Meer dan jij, blijkbaar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt er kijk op
dat stil houden had jij 5 pagina's geleden al moeten doen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij zegt dat er veel talenten zijn, ik vraag welke.
Daarna mag je of stil houden(aan te bevelen) of weer on-topic gaan
Ze staan er toch? Een selectie vol talenten. Net als in jouw OP.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daarna mag je of stil houden(aan te bevelen) of weer on-topic gaan
Branislav Ivanovićquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Smiljanic kan ook zeer behoorlijk ballen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Branislav Ivanović
Nemanja Rnić
Gojko Kačar
Aleksandar Kolarov
Du¨ko To¨ić
Du¨an Basta
Slobodan Rajković
Antonio Rukavina
Bo¨ko Janković
Dejan Milovanović
Milo¨ Krasić
En waarom zijn die #263´en beter dan die van de VS?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Branislav Ivanović
Nemanja Rnić
Gojko Kačar
Aleksandar Kolarov
Du¨ko To¨ić
Du¨an Basta
Slobodan Rajković
Antonio Rukavina
Bo¨ko Janković
Dejan Milovanović
Milo¨ Krasić
Hoeveel aandacht schenken de sportzenders in de US eigenlijk aan de MLS?? Ik weet dat het 5-10 jaar geleden erg weinig was, is dat de laatste jaren meer geworden?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:43 schreef popolon het volgende:
Zeg ik was met één post toch wel duidelijk genoeg?
Waarom zijn die van de VS beter dan deze namen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En waarom zijn die #263´en beter dan die van de VS?
De meeste spelen niet of weinig. In de MLS krijgen ze tenminste de kans om te spelen en maken ze de overtstap als ze er echt klaar voor zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom zijn die van de VS beter dan deze namen?
Veel van deze Serviers spelen in grotere competities op een goed niveau.
Onderbouw eens. Want dat klopt niet met de cijfers die ik zie...quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat meer, 1 á 2 wedstrijden per week en alle wedstrijden op de lokale kanalen.
Qua TV geld zijn ze de NHL in elk geval ruim voorbij
8 (of 20) miljoen voor de hele MLS is minder dan 30 x 6 miljoen. Tenminste volgens mijn rekenmachine.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je geeft het zelf al aan
Je keek even over de woorden per team heen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je geeft het zelf al aan
Het niveau in de MLS, en met name de trainingen, ligt dermate laag dat ze dat vrij snel ontgroeid zijn. Bovendien zijn de salarissen van deze talenten daar over het algemeen zo karig, dat ze met de eerste de beste bananenboot naar een derderangs club in Europa vertrekken, waar zij niet beter van worden en de competitie helemaal niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De meeste spelen niet of weinig. In de MLS krijgen ze tenminste de kans om te spelen en maken ze de overtstap als ze er echt klaar voor zijn
En dan is de NHL nog een relatief kleine sport vergeleken met de grote.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:50 schreef SlamD het volgende:
[..]
Onderbouw eens. Want dat klopt niet met de cijfers die ik zie...
MLS: $8 miljoen per jaar voor de nationale rechten
NHL: $6 tot 8 miljoen per team voor de nationale rechten
Freddy Adu kan nog wel wat worden, niet echt te vergelijken dus met PvH.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:41 schreef Weet_ik_niet het volgende:
En verander je naam aub in ADU, Diego ben je niet waardig met zo'n belabberde kijk op voetbal.
Geef eens een voorbeeld van een speler die van de MLS naar een derderangsploeg ging?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het niveau in de MLS, en met name de trainingen, ligt dermate laag dat ze dat vrij snel ontgroeid zijn. Bovendien zijn de salarissen van deze talenten daar over het algemeen zo karig, dat ze met de eerste de beste bananenboot naar een derderangs club in Europa vertrekken, waar zij niet beter van worden en de competitie helemaal niet.
Ach kom op. Friedel bij Manchester een tijdje, dat was okee, maar was een keeper. Daarnaast hebben ze er 1 bij Everton maar die speelt volgens mij niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een speler die van de MLS naar een derderangsploeg ging?
Blijf je willekeurig dingen posten die nergens op slaan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
Landon Donovan - de grote failure bij Leverkusen (als ik me niet vergis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |