Grapjasquote:
Portugal werd ook jaren geroemd om de goede jeugdelftallen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
onder 20 WC:
1997: Second round. Finished 3rd in Group C. Lost to Uruguay in second round.
1999: Second round. Finished 2nd in Group E. Lost to Spain in second round.
2001: Second round. Finished 2nd in Group C. Lost to Egypt in second round.
2003: Quarterfinalist. Won Group F. Beat Côte d'Ivoire in second round. Lost to Argentina in quarterfinal.
2005: Second round. Won Group D. Lost to Italy in second round.
2007: Quarterfinalist. Won Group D. Beat Uruguay in second round. Lost to Austria in quarterfinal.
Onder 17
1999 Fourth Place
2001 Round 1
2003 Quarterfinals
2005 Quarterfinals
2007 Round of 16
Geef me maar 10 laanden die het beter doen
Omdat dat meestal de bedoeling is van een internetforumquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom reageer je op de topic?
Maar het geeft wel aan dat jeugdprestaties helemaal niets zeggen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bagataliseren heeft in elk geval geen toegevoegde waarde
De beste prestatie die de VS ooit heeft geleverd op een internationaal toernooi is nog steeds de halve finale in 1930 van het WK.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zegt het wel en de prestaties van de het grote VS team zijn ook gewoon goed
4 keer de Gold Cup gewonnenquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
De beste prestatie die de VS ooit heeft geleverd op een internationaal toernooi is nog steeds de halve finale in 1930 van het WK.
Laat ze dat maar eerst eens overtreffen.
Maar ik ben het wel met je eens dat de prestaties voor een land als VS dat niets met voetbal heeft goed zijn.
Het is echter in mijn optiek geen topland, daarvoor hebben ze op grote toernooien te weinig bereikt.
Brazilie, Frankrijk, Kroatie, Zuid-Korea, Turkije, Duitsland, Italie, Zweden, Bulgarije hebben sowieso al een halve finale gehaald de laatste 15 jaar op een WK.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn dan in de laatste 15 jaar de landen die meer gepresteerd hebben?
Wow, met tegenstand van Honduras en Panama nou niet echt een hoogstaand toernooi.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
4 keer de Gold Cup gewonnen
Waar ze heel vrolijk op de 30ste plaats staan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op die dramatische FIFA World Ranking zeker?
Toch hebben die zogenaamde prutslanden 8 van de 17 toernooien gewonnen, zoals zo vaak heb je weer geen flauw benul waar je over praat. Ik denk dat je beter gewoon kan terug trekkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wow, met tegenstand van Honduras en Panama nou niet echt een hoogstaand toernooi.
Buiten Mexico zijn het allemaal recreanten die meedoen.
Plus het feit dat het om de 2 jaar wordt gehouden dus vaker te winnen is dan een groot toernooi als het WK en het EK.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel landen hebben de laatste 5 toernooien gespeeld?
Is de copa America, Confederation Cup of Gold Cup nu opeens geen internationaal toernooi?
8 van welke 17 toernooien?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toch hebben die zogenaamde prutslanden 8 van de 17 toernooien gewonnen, zoals zo vaak heb je weer geen flauw benul waar je over praat. Ik denk dat je beter gewoon kan terug trekken
Gold Cupquote:
Waar zit ik verkeerd dan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zit verkeerd, zoals al in heel deze topic.
VS is wel 3e gewordenquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar zit ik verkeerd dan.
Je kan het behalve steeds herhalen met oneliners ook eens precies uitleggen waar ik dan precies verkeerd zit en dit onderbouwen met feiten.
8 van de 19. Dus van je bewering klopt weer niksquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij 19 keer al gehouden was.
Wat wil je met deze stelling dan beweren?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
8 van de 19. Dus van je bewering klopt weer niks
Klopt. Overigens won de VS de Gold Cup voor het eerst in 1991. Daarna kon alleen Canada in 2000 de reeks van de VS en Mexico doorbreken. Waarbij ze in de finale wonnen van Colombia.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij 19 keer al gehouden was.
Dus Canada en Honduras zijn ook toplanden omdat ze de Gold Cup hebben gewonnen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat jij ongelijk hebt
Geen enkel jaar als ik Wiki zo eens doorlees. Wel werden ze 4e in 1995 (verloren met 4-1 van Colombia).quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus Canada en Honduras zijn ook toplanden omdat ze de Gold Cup hebben gewonnen?
En in welk jaar werd de VS dan 3e tijdens de Copa America?
Je beantwoord mijn vraag nog niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als het zou kloppen wel. De resultaten geven een ander beeld en dat zal bij de OS bevestigd gaan worden
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je beantwoord mijn vraag nog niet.
Welk jaar werd Amerika dan 3e tijdens de CA?
Freddy Adu (op huurbasis naar AS Monaco terwijl hij bij benfica nooit mocht spelen)quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou eens gaan kijken welke Amerikanen er op het hoogste niveau spelen in Europa
Nee, alleen het niveau van Brazilie en Argentinie ligt wel veel hoger dan dat van de VS.quote:In Zuid Amerika steken Brazilie en Argentinie er ook ver bovenuit, betekent dat het ook geen goede competitie is?
Waar dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is al beantwoord
Ik zie hier geen antwoord op de vraag wanneer de VS 3e werd op de Copa America, iets wat jij beweerde.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als het zou kloppen wel. De resultaten geven een ander beeld en dat zal bij de OS bevestigd gaan worden
Is meestal als je de helft vergeetquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:55 schreef sjimz het volgende:
Dat zijn toch niet echt namen die je gelijk doet beven van angst.
Wie ben ik dan vergeten?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is meestal als je de helft vergeet
Dan moet ik bekennen dat de meeste spelers echt bij middelmatige clubs spelen of vaak nog daaronder.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
TS lezen
Als je een lijstje van Nederland overhandigd dan moet ik je toch nageven dat die talenten hebben zitten bij de grote clubs van Europa.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blijkt maar weer dat je er geen kijk op hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |