Iddquote:Op maandag 28 juli 2008 20:39 schreef Emimich het volgende:
De reactie van de organisatie: "Waarom laat God dit toe?"
Maar nu een mod de OP heeft gewijzigd, kan hij zelf de correctie van twaalf naar tien Kenianen niet meer doenquote:
Als het aan mij lag, elke bom in de wereld daar ff neergooien en met een schone lei beginnenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:35 schreef 2609 het volgende:
ja kan niet man bombarderen die shit!!
grapjasquote:Op maandag 28 juli 2008 20:50 schreef zakpatat90 het volgende:
TS en mod kunnen lezen.
Ontopic. Vind het wel bizar dat zoiets gebeurt. Je gaat ergens heen om goed te doen. En dan dit.
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:52 schreef Heathen. het volgende:
Hehe, heb je je maagdelijkheid bewaard voor een paar zieke gasten in afrika
Auwquote:Op maandag 28 juli 2008 20:52 schreef Heathen. het volgende:
Hehe, heb je je maagdelijkheid bewaard voor een paar zieke gasten in afrika
Wie goed doet, goed onmoet.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:50 schreef zakpatat90 het volgende:
TS en mod kunnen lezen.
Ontopic. Vind het wel bizar dat zoiets gebeurt. Je gaat ergens heen om goed te doen. En dan dit.
Ik hoop toch echt dat je dit niet serieus meent he.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:58 schreef Heremeteit het volgende:
Net goed, ik hoop dat ze hiervan hebben geleerd! Stomme naïeve wijven die zich verbeelden dat ze een verschil maken. In een land als Kenya hebben die zweefkutjes niks te zoeken. Ik hoop wel dat ze geen hiv hebben opgelopen want rond het Victoriameer kan het besmettingspercentage tot boven de 30% oplopen.
Het is dan ook vrijwilligerswerk met de Bijbel in de hand he..quote:Op maandag 28 juli 2008 20:58 schreef Heremeteit het volgende:
Net goed, ik hoop dat ze hiervan hebben geleerd! Stomme naïeve wijven die zich verbeelden dat ze een verschil maken. In een land als Kenya hebben die zweefkutjes niks te zoeken. Ik hoop wel dat ze geen hiv hebben opgelopen want rond het Victoriameer kan het besmettingspercentage tot boven de 30% oplopen.
doe normaal man sukkelquote:Op maandag 28 juli 2008 20:58 schreef Heremeteit het volgende:
Zo...quote:Op maandag 28 juli 2008 20:58 schreef Heremeteit het volgende:
Daar geloof ik dan weer weinig in. Uiteindelijk bestaat er ook zoiets als zelfbeschikking. Zieke geesten brengen zieke geesten voort.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:06 schreef Leandra het volgende:
Ze zullen zich iig zeker niet verbeelden dat ze "een verschil maken" maar doen het hoogstwaarschijnlijk uit naastenliefde en andere redenen die er in het gemiddelde streng Christelijke gezin ingestampt worden.
Nou ja, ik gun het niemand om verkracht te worden maar ik erger me altijd wel ontzettend aan die wijven (want dat zijn het bijna altijd) die vrijwilligerswerk gaan doen ergens in de wereld. Om je in een land als Kenya succesvol staande te houden moet je hard zijn en dat zijn deze naïevelingen duidelijk niet. Bovendien kun je van het geld die de organisaties aan vliegtickets uitgeven maanden lang lokale krachten inhuren.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat je dit niet serieus meent he.
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:39 schreef Emimich het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Waarom zijn ze dat duidelijk niet?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:10 schreef Heremeteit het volgende:
Om je in een land als Kenya succesvol staande te houden moet je hard zijn en dat zijn deze naïevelingen duidelijk niet.
Dat is een betere verwoording. Dat vorige klonk wel erg hard allemaal.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:10 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Nou ja, ik gun het niemand om verkracht te worden maar ik erger me altijd wel ontzettend aan die wijven (want dat zijn het bijna altijd) die vrijwilligerswerk gaan doen ergens in de wereld. Om je in een land als Kenya succesvol staande te houden moet je hard zijn en dat zijn deze naïevelingen duidelijk niet. Bovendien kun je van het geld die de organisaties aan vliegtickets uitgeven maanden lang lokale krachten inhuren.
Waar staat in het bericht dat ze ongevraagd het licht van God naar Kenia brachten?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:01 schreef Devrim_ het volgende:
Tja moet je maar niet ongevraagd het licht van god naar Kenia brengen![]()
Harde mensen zijn niet neukbaar.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dat duidelijk niet?. Harde mensen plegen zelfmoord voordat ze verkracht worden?
Ik woon in zo'n streng Christelijk dorp (hoewel ik in 2003 voor het laatst in een kerk was en dat was voor een begrafenis) maar je wilt niet weten hoe vaak er hier nog mensen naar Afrika gaan voor welzijnswerk, dat is zeker in de zeer strenge hoek een heel normaal iets. Twee weken geleden was er nog een inboedelveiling waarbij de opbrengst naar een of ander project in Afrika ging.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:10 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Daar geloof ik dan weer weinig in. Uiteindelijk bestaat er ook zoiets als zelfbeschikking. Zieke geesten brengen zieke geesten voort.
Het is overduidelijk dat deze vrouwen zendelingen zijnquote:Op maandag 28 juli 2008 21:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar staat in het bericht dat ze ongevraagd het licht van God naar Kenia brachten?
Ik denk dat ze die tickets wel zelf moeten betalen.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:10 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Nou ja, ik gun het niemand om verkracht te worden maar ik erger me altijd wel ontzettend aan die wijven (want dat zijn het bijna altijd) die vrijwilligerswerk gaan doen ergens in de wereld. Om je in een land als Kenya succesvol staande te houden moet je hard zijn en dat zijn deze naïevelingen duidelijk niet. Bovendien kun je van het geld die de organisaties aan vliegtickets uitgeven maanden lang lokale krachten inhuren.
waarom worden offtopic reacties bij dit topic wel aangepakt? omdat er iets ergs met nederlanders is gebeurt?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:47 schreef zakpatat90 het volgende:
Offtopic reacties en reacties als "TS kan er niet mee omgaan, Emo, etc." worden niet meer geaccepteerd.
Elke offtopic reactie krijg een note, en bij meerdere notes kan een ban volgen van minimaal 48 uur.
Hou het leuk.
[ Bericht 39% gewijzigd door Juup© op 28-07-2008 20:54 ]
Les 1: vertrouw niemand. Een buurman met sleutel is een ernstig lek in je beveiliging. Anders dan in Europa kan elke situatie waarbij je de controle verliest makkelijk escaleren tot een crisissituatie. Bewust zijn van zwakke plekken/momenten en niet uitgaan van het goede in de mens zijn zaken waar vers ingevlogen zendingsmeisjes geen weet van hebben. Zolang je in dure hotels verblijft betaal je anderen om dit voor je te regelen maar kom je hier buiten dan ben je op jezelf.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dat duidelijk niet?. Harde mensen plegen zelfmoord voordat ze verkracht worden?
Idioot.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:58 schreef Heremeteit het volgende:
Net goed, ik hoop dat ze hiervan hebben geleerd! Stomme naïeve wijven die zich verbeelden dat ze een verschil maken. In een land als Kenya hebben die zweefkutjes niks te zoeken.
Je hebt gelezen dat het een bewaakt complex was maar dat de bewaker is overmeesterd door gewapende mensen?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:36 schreef Heremeteit het volgende:
Les 1: vertrouw niemand. Een buurman met sleutel is een ernstig lek in je beveiliging. Anders dan in Europa kan elke situatie waarbij je de controle verliest makkelijk escaleren tot een crisissituatie. Bewust zijn van zwakke plekken/momenten en niet uitgaan van het goede in de mens zijn zaken waar vers ingevlogen zendingsmeisjes geen weet van hebben. Zolang je in dure hotels verblijft betaal je anderen om dit voor je te regelen maar kom je hier buiten dan ben je op jezelf.
Mwah, het zijn wel mensen die over 'ons' laag denken dus in die zin heb ik er niet veel problemen mee. 't Is een kwestie van jammer, maar veranderen zullen ze dus toch nooit.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:18 schreef Leandra het volgende:
En hoeveel "zelfbeschikking" is er nog als je je hele leven gehersenspoeld bent??
Ik ben er van overtuigd dat het gros echt gaat omdat ze er goed mee (denken te) doen.
Die bewaking daar stelt meestal niet meer voor dan een zwaar onderbetaalde 'askari' van een bedrijf als Securicor, Mark Patrol of Group4, bewapend met een knuppel. Eerder een risico dan dat het een brijdrage levert aan de veiligheid.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Je hebt gelezen dat het een bewaakt complex was maar dat de bewaker is overmeesterd door gewapende mensen?
Waar haal je dat getal nu weer vandaan? Heb je net even je vinger in de lucht gestoken, en dacht 30% dat klinkt best leuk. Zo niet, graag ondersteunen met bronvermelding naar statistieken.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:58 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
rond het Victoriameer kan het besmettingspercentage tot boven de 30% oplopen.
Dat wel, maar ik lees nergens dat ze niet gevraagd zijn door de Kenianenquote:Op maandag 28 juli 2008 21:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat deze vrouwen zendelingen zijn
Ik heb hier nog nooit problemen gehad en mijn zwaar refo overburen zijn uitermate vriendelijk.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:50 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Mwah, het zijn wel mensen die over 'ons' laag denken dus in die zin heb ik er niet veel problemen mee. 't Is een kwestie van jammer, maar veranderen zullen ze dus toch nooit.
Want als je hard bent word je namelijk absoluut niet verkracht? Dat slaat toch nergens op?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:10 schreef Heremeteit het volgende:
Om je in een land als Kenya succesvol staande te houden moet je hard zijn en dat zijn deze naïevelingen duidelijk niet.
Het percentage HIV besmettingen onder de volwassen bevolking was in 2008 6,7%. Daarvan is het merendeel van de besmette mensen van het vrouwelijke geslacht (rond de 60% dacht ik).quote:Op maandag 28 juli 2008 23:24 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
het zal sinds 2003 wel toegenomen zijn met al die Aidsremmers![]()
Je kan niet uitsluiten dat dit soort mannen vaker verkrachtingen plegen en dus een hoger risico lopen om het aids virus bij zich te dragen. Ze hebben immers vaker seks met verschillende vrouwenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:32 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het percentage HIV besmettingen onder de volwassen bevolking was in 2008 6,7%. Daarvan is het merendeel van de besmette mensen van het vrouwelijke geslacht (rond de 60% dacht ik).
Dat kan uiteraard niet uitgesloten worden. Het is echter wel zo dat seksueel contact met een HIV positief persoon niet per definitie tot besmetting hoeft te leiden. Als er direct ingegrepen wordt, dan neemt de kans op een mogelijke besmetting aanzienlijk af. Tevens kan met remmers, indien er toch sprake is van een HIV besmetting, AIDS behoorlijk vertraagd worden.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:41 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
Je kan niet uitsluiten dat dit soort mannen vaker verkrachtingen plegen en dus een hoger risico lopen om het aids virus bij zich te dragen. Ze hebben immers vaker seks met verschillende vrouwen
Veel verkrachtingen vinden plaats bij vrouwen waarvan men denkt dat ze maagd zijn (baby's, pubers, gelovigen).quote:Op maandag 28 juli 2008 23:41 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
Je kan niet uitsluiten dat dit soort mannen vaker verkrachtingen plegen en dus een hoger risico lopen om het aids virus bij zich te dragen. Ze hebben immers vaker seks met verschillende vrouwen
Dossier Zuid-Afrikaquote:Verkrachting van jonge tot zeer jonge meisjes komt volgens Suzanne Leclerc-Madlala veelvuldig voor. ,,Men gelooft dat een man door seks met een maagd een infuus van 'schoon bloed' krijgt en op die manier het aidsvirus kan lozen.'' De onderzoekster zegt dat ook gezonde mannen zich er aan schuldig maken.
Plus dat bij een verkrachting over het algemeen niet zachtzinnig te werk wordt gegaan, er meer risico is dat er bij de vrouw scheurtjes in de vaginawand optreden en het virus dus een grotere kans heeft in de bloedbaan terecht te komenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:41 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
Dat evangeliseren is idd walgelijk, en daar hadden ze waarschijnlijk nooit aan moeten beginnen, zonder de "westerse" invloeden redden ze het namelijk al millennia in Afrika (de oudste mens is daar immers gevonden)quote:Op maandag 28 juli 2008 23:38 schreef kensei het volgende:
Zowiezo mensen die in het kader van "ontwikkelingshulp" westerse cultuur en religie gaan opdringen aan negers![]()
Maar met vekrachting ben ik het ook niet eens.
Ik heb helaas geen hele recente statistieken en ook geen statistieken van Kakamega, maar de volgende bron geeft 35% voor Suba, in Nyanza: klik. Een andere bron rept van ongeveer 20% onder de onderzochte mannen en 30% onder de vrouwen in Kisumu: klik.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:07 schreef Adidah het volgende:
[..]
Waar haal je dat getal nu weer vandaan? Heb je net even je vinger in de lucht gestoken, en dacht 30% dat klinkt best leuk. Zo niet, graag ondersteunen met bronvermelding naar statistieken.
Kans is kleiner dat je verkracht wordtquote:Op maandag 28 juli 2008 23:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Want als je hard bent word je namelijk absoluut niet verkracht? Dat slaat toch nergens op?
De kans is kleiner dat iemand die "hard" is zal vertellen dat ze verkracht is....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:28 schreef loni55 het volgende:
[..]
Kans is kleiner dat je verkracht wordt
ja ook dat nog!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:39 schreef Emimich het volgende:
Dat klopt, die kans is gelukkig zelfs vrij klein.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:46 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard niet uitgesloten worden. Het is echter wel zo dat seksueel contact met een HIV positief persoon niet per definitie tot besmetting hoeft te leiden.
Het lijkt mij dat de mensen hier vallen over mensen die 'hulp' geven aan buitenland (om er vooral zelf beter van te worden) terwijl het 'dweilen met de kraan open is' (hulp is eigenlijk niet nodig). De hulp is gegeven in een zwart land (geheel andere cultuur = andere sexuele normen).quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:08 schreef aychelle het volgende:
niet alleen die die 10 kenianen waren ziek ... ALLE verkrachters over de wereld zijn ziek en dat maakt niet uit of ze blank bruin of zwart zijn .. typish dat mensen hier meteen overvallen omdat de verkrachters zwart waren en de slachtoffers wit. Andersom gebeurt en gebeurde het ook maar daar hoor je niemand over
Idd. Ik vind het zo zeilig voor die vrouwen als ik erover nadenk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:36 schreef TeenWolf het volgende:
20% van de mannen in dat gebied aids dus.....
aangezien een vrouw gemiddeld door minstens 5 mannen zou kunnen zijn verkracht is de kans dat een aidslijer er bij zat uiterst groot te noemen.
Dat wordt een paar angstige maanden aftellen in NL.
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. (flauwquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:08 schreef aychelle het volgende:
niet alleen die die 10 kenianen waren ziek ... ALLE verkrachters over de wereld zijn ziek en dat maakt niet uit of ze blank bruin of zwart zijn .. typish dat mensen hier meteen overvallen omdat de verkrachters zwart waren en de slachtoffers wit. Andersom gebeurt en gebeurde het ook maar daar hoor je niemand over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |