Iddquote:Op maandag 28 juli 2008 20:39 schreef Emimich het volgende:
De reactie van de organisatie: "Waarom laat God dit toe?"
Maar nu een mod de OP heeft gewijzigd, kan hij zelf de correctie van twaalf naar tien Kenianen niet meer doenquote:
Als het aan mij lag, elke bom in de wereld daar ff neergooien en met een schone lei beginnenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:35 schreef 2609 het volgende:
ja kan niet man bombarderen die shit!!
grapjasquote:Op maandag 28 juli 2008 20:50 schreef zakpatat90 het volgende:
TS en mod kunnen lezen.
Ontopic. Vind het wel bizar dat zoiets gebeurt. Je gaat ergens heen om goed te doen. En dan dit.
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:52 schreef Heathen. het volgende:
Hehe, heb je je maagdelijkheid bewaard voor een paar zieke gasten in afrika
Auwquote:Op maandag 28 juli 2008 20:52 schreef Heathen. het volgende:
Hehe, heb je je maagdelijkheid bewaard voor een paar zieke gasten in afrika
Wie goed doet, goed onmoet.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:50 schreef zakpatat90 het volgende:
TS en mod kunnen lezen.
Ontopic. Vind het wel bizar dat zoiets gebeurt. Je gaat ergens heen om goed te doen. En dan dit.
Ik hoop toch echt dat je dit niet serieus meent he.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:58 schreef Heremeteit het volgende:
Net goed, ik hoop dat ze hiervan hebben geleerd! Stomme naïeve wijven die zich verbeelden dat ze een verschil maken. In een land als Kenya hebben die zweefkutjes niks te zoeken. Ik hoop wel dat ze geen hiv hebben opgelopen want rond het Victoriameer kan het besmettingspercentage tot boven de 30% oplopen.
Het is dan ook vrijwilligerswerk met de Bijbel in de hand he..quote:Op maandag 28 juli 2008 20:58 schreef Heremeteit het volgende:
Net goed, ik hoop dat ze hiervan hebben geleerd! Stomme naïeve wijven die zich verbeelden dat ze een verschil maken. In een land als Kenya hebben die zweefkutjes niks te zoeken. Ik hoop wel dat ze geen hiv hebben opgelopen want rond het Victoriameer kan het besmettingspercentage tot boven de 30% oplopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |