Viel me toenstraks ook al op in de Bilt. Hele huis is nu geel van binnenquote:Op maandag 28 juli 2008 21:27 schreef SiGNe het volgende:
de lucht is hier in Zeist wel een vaag kleurtje geel, maar van buien valt nog niks te zien, onweer hoor ik oo k nog niet, ik gok nog een half uurtje
Heb daar net 2 foto's van genomen.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vage kleur hier (omgeving Leiden)... mix van avondrood met allerlei bewolking (onweer?). Prachtig!
Alleen ziet het er nar uit dat die ene bui aan het inkakken is. Dus zal wel weer rustig blijven.
Even aan de card reader gooien en resizen en dan wil ik ze best uploadenquote:Op maandag 28 juli 2008 21:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ga jij ze uploaden?
Daar zit ik nu onderquote:Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef star_gazer het volgende:
Wat een dikke rode pit op de buienradarIk ga even foto maken van de sotrm die hier in Papendrecht aan het broeien is.
Zo te zien op buienradar blijft het gerommel ten westen van utrechtquote:Op maandag 28 juli 2008 21:33 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Viel me toenstraks ook al op in de Bilt. Hele huis is nu geel van binnen![]()
5 min. geleden ook al wat gerommel gehoord
die zie ik hier dusquote:Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef star_gazer het volgende:
Wat een dikke rode pit op de buienradarIk ga even foto maken van de sotrm die hier in Papendrecht aan het broeien is.
Oeh je ziet echt zo'n bloemkool-wolk (zo noemden mn ouders het vroeger altijd...) Maarja we krijgen denk weinig mee. Alleen regenquote:Op maandag 28 juli 2008 21:52 schreef RiKe het volgende:
Foto 1:
[ link | afbeelding ]
Foto 2:
[ link | afbeelding ]
Maar het is wel grijs... verder dan ook nietsquote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zo te zien op buienradar blijft het gerommel ten westen van utrecht
't begint hier nu wel snel donker te worden
Lekker woeligquote:Op maandag 28 juli 2008 21:08 schreef flugeltje het volgende:
Hèhè, eindelijk dan toch gelukt om er eentje te uploaden...
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook graag willen ja, maar de bui is helemaal uitgestorven nuquote:Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Lekker woelig.
Vanuit de Randsrad moet dat ding toch mooi te zien zijn. En misschien ook wel vanaf andere plaatsen. Zou graag een totaalbeeld willen zien.
Idd. Nogal dood nu.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:59 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag willen ja, maar de bui is helemaal uitgestorven nu
Toevallig Leiden?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:01 schreef star_gazer het volgende:
Sorry voor de kwaliteit, maar het is genomen met een mobiel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Papendrechtquote:Op maandag 28 juli 2008 22:03 schreef RiKe het volgende:
[..]
Toevallig Leiden?
Ziet er nogal bekend uit
What a shame...quote:Op maandag 28 juli 2008 22:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
Yep, die bui is dood. Time of death: 22:03.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:11 schreef DemonRage het volgende:
Dit linkje zag ik net op weerwoord voorbij komen...
http://www.dailymotion.com/video/x2n55f
Indrukwekkende bliksemactiviteit.
In de Bilt motregen...quote:Op maandag 28 juli 2008 22:20 schreef SiGNe het volgende:
volgens buienradar moet het binnen nu en 5 minuten gaan regenen, maar ik merk er nog niet veel van..
Holy fuckquote:Op maandag 28 juli 2008 22:11 schreef DemonRage het volgende:
Dit linkje zag ik net op weerwoord voorbij komen...
http://www.dailymotion.com/video/x2n55f
Indrukwekkende bliksemactiviteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |