die zie ik hier dusquote:Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef star_gazer het volgende:
Wat een dikke rode pit op de buienradarIk ga even foto maken van de sotrm die hier in Papendrecht aan het broeien is.
Oeh je ziet echt zo'n bloemkool-wolk (zo noemden mn ouders het vroeger altijd...) Maarja we krijgen denk weinig mee. Alleen regenquote:Op maandag 28 juli 2008 21:52 schreef RiKe het volgende:
Foto 1:
[ link | afbeelding ]
Foto 2:
[ link | afbeelding ]
Maar het is wel grijs... verder dan ook nietsquote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zo te zien op buienradar blijft het gerommel ten westen van utrecht
't begint hier nu wel snel donker te worden
Lekker woeligquote:Op maandag 28 juli 2008 21:08 schreef flugeltje het volgende:
Hèhè, eindelijk dan toch gelukt om er eentje te uploaden...
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook graag willen ja, maar de bui is helemaal uitgestorven nuquote:Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Lekker woelig.
Vanuit de Randsrad moet dat ding toch mooi te zien zijn. En misschien ook wel vanaf andere plaatsen. Zou graag een totaalbeeld willen zien.
Idd. Nogal dood nu.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:59 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag willen ja, maar de bui is helemaal uitgestorven nu
Toevallig Leiden?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:01 schreef star_gazer het volgende:
Sorry voor de kwaliteit, maar het is genomen met een mobiel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Papendrechtquote:Op maandag 28 juli 2008 22:03 schreef RiKe het volgende:
[..]
Toevallig Leiden?
Ziet er nogal bekend uit
What a shame...quote:Op maandag 28 juli 2008 22:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
Yep, die bui is dood. Time of death: 22:03.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:11 schreef DemonRage het volgende:
Dit linkje zag ik net op weerwoord voorbij komen...
http://www.dailymotion.com/video/x2n55f
Indrukwekkende bliksemactiviteit.
In de Bilt motregen...quote:Op maandag 28 juli 2008 22:20 schreef SiGNe het volgende:
volgens buienradar moet het binnen nu en 5 minuten gaan regenen, maar ik merk er nog niet veel van..
Holy fuckquote:Op maandag 28 juli 2008 22:11 schreef DemonRage het volgende:
Dit linkje zag ik net op weerwoord voorbij komen...
http://www.dailymotion.com/video/x2n55f
Indrukwekkende bliksemactiviteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |