Viel me toenstraks ook al op in de Bilt. Hele huis is nu geel van binnenquote:Op maandag 28 juli 2008 21:27 schreef SiGNe het volgende:
de lucht is hier in Zeist wel een vaag kleurtje geel, maar van buien valt nog niks te zien, onweer hoor ik oo k nog niet, ik gok nog een half uurtje
Heb daar net 2 foto's van genomen.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vage kleur hier (omgeving Leiden)... mix van avondrood met allerlei bewolking (onweer?). Prachtig!
Alleen ziet het er nar uit dat die ene bui aan het inkakken is. Dus zal wel weer rustig blijven.
Even aan de card reader gooien en resizen en dan wil ik ze best uploadenquote:Op maandag 28 juli 2008 21:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ga jij ze uploaden?
Daar zit ik nu onderquote:Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef star_gazer het volgende:
Wat een dikke rode pit op de buienradarIk ga even foto maken van de sotrm die hier in Papendrecht aan het broeien is.
Zo te zien op buienradar blijft het gerommel ten westen van utrechtquote:Op maandag 28 juli 2008 21:33 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Viel me toenstraks ook al op in de Bilt. Hele huis is nu geel van binnen![]()
5 min. geleden ook al wat gerommel gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |