Ach, blijf kind, dat is leuker. Vind ik dan. Dat serieuze geneuzel is niet leuk, je leeft maar 1x.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:27 schreef Klonk het volgende:
als ik het zo lees vraag me af of ik echt al bijna 37 ben...
slimme schoonmaquote:
stap dan ook ff af ofzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:34 schreef Klonk het volgende:
en fietste ook nog bijna tegen een paaltje aan omdat ik het nodig vond om meer aandacht te schenken aan een biddende torenvalk dan aan het fietspad voor me
zeker slimquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
slimme schoonma
heeft een vriend van 18 jaar jongerrrrr![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:38 schreef Pheno het volgende:
Jongere vrouw ftw.
Ahquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
slimme schoonma
heeft een vriend van 18 jaar jongerrrrr![]()
ja, achteraf gezien was dat waarschijnlijk wel een beter idee geweest, maar ja weet alles maar eens achterafquote:
Ik wilde ook maar slim doen hoor...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, achteraf gezien was dat waarschijnlijk wel een beter idee geweest, maar ja weet alles maar eens achteraf
zo ben ik dus ooit tegen een busje aan gefietstquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, achteraf gezien was dat waarschijnlijk wel een beter idee geweest, maar ja weet alles maar eens achteraf
Je moet jezelf met Rivella vergelijken (nja je vriendin doet dat miss op die manier..); Beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:47 schreef Klonk het volgende:
ik ook ik kan genieten van de meest debiele dingen, was laatst aan het fietsen met m'n vriendin, stop ik ineens want ik zag een snuitkevertje op het spatbord gevaarlijk dicht bij de band, dus ik het snuitkevertje gered en op een plant neergezet. ik geloof dat mijn vriendin me dan wel lief maar een klein beetje raar vind...
Jaaaaaajaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:50 schreef Ladylike het volgende:
dit is geen stiekeme post om te laten weten dat ik je leuk vind ofzo hoor
Je had beloofd om met me mee te spreken, mocht ik mezelf versprekenquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:47 schreef Klonk het volgende:
ik ook ik kan genieten van de meest debiele dingen, was laatst aan het fietsen met m'n vriendin, stop ik ineens want ik zag een snuitkevertje op het spatbord gevaarlijk dicht bij de band, dus ik het snuitkevertje gered en op een plant neergezet. ik geloof dat mijn vriendin me dan wel lief maar een klein beetje raar vind...
dat roep ik ook al een mooie tijdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:57 schreef Klonk het volgende:
is geen geheim, ik ben gewoon leuk, dat vind mijn vriendin ook al bijna 16 jaar
verrek.. nog 11 dagen en dan zijn mn vriend en ik 14 jaar samen...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:57 schreef Klonk het volgende:
is geen geheim, ik ben gewoon leuk, dat vind mijn vriendin ook al bijna 16 jaar
* Ladylike start een Klonk-fanclub met Muckquote:
oeps.. vergetenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je had beloofd om met me mee te spreken, mocht ik mezelf verspreken
Straks wordt zn vriendin boos ...quote:
en hebben jullie ook alles zo goed geregeld qua nalatenschappen enzo, wij nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verrek.. nog 11 dagen en dan zijn mn vriend en ik 14 jaar samen...
tijd gaat veel te snel
die is aan het werkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Straks wordt zn vriendin boos ...
ik ben nu bang ..;(OMG meligheid begint toe te slaan
Een niet nader te noemen KSC-user kan bevestigen dat ik daar gisterenavond in ernstige mate last van hadquote:
We hebben nog niets na te laten dus hoef je dat ook niet te regelenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
en hebben jullie ook alles zo goed geregeld qua nalatenschappen enzo, wij niet
oooooh maar dan kan ik mn gang gaanquote:
ik heb er echt vaak last vanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen KSC-user kan bevestigen dat ik daar gisterenavond in ernstige mate last van had.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* Ladylike start een Klonk-fanclub met Muck
DaMartquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen KSC-user kan bevestigen dat ik daar gisterenavond in ernstige mate last van had.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:23 schreef Klonk het volgende:
even patsen met mijn ondersteboven ventilator
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:23 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Die ventilatorbladen staan anders behoorlijk stil op die foto hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:26 schreef Klonk het volgende:
5 spijkers en wat ductape en lach maar het werkt wel
Het ziet er nog creatiever uit dan ik gister al had bedachtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:23 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
+2 scherpquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die ventilatorbladen staan anders behoorlijk stil op die foto hoor.
hij heeft wel een beetje een scheef oogjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
veeg me op aub
Dat is het oog waar de ventilator in waaitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:28 schreef Muck het volgende:
[..]
hij heeft wel een beetje een scheef oogje
welneeeeeequote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck.
Maar je voelde je toch niet aangesproken door die opmerkinge of zo he.
hij draait ook nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die ventilatorbladen staan anders behoorlijk stil op die foto hoor.
Ik dacht waarmee hij tegen een verkeersbord was gefietst toen hij al fietsend een Blauwgekruinde Grijstintenbosspecht aan het bewonderen was.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is het oog waar de ventilator in waait
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is het oog waar de ventilator in waait
Dat zou ook kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht waarmee hij tegen een verkeersbord was gefietst toen hij al fietsend een Blauwgekruinde Grijstintenbosspecht aan het bewonderen was.
die vogel bestaat heul nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht waarmee hij tegen een verkeersbord was gefietst toen hij al fietsend een Blauwgekruinde Grijstintenbosspecht aan het bewonderen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |