oeps.. vergetenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je had beloofd om met me mee te spreken, mocht ik mezelf verspreken
Straks wordt zn vriendin boos ...quote:
en hebben jullie ook alles zo goed geregeld qua nalatenschappen enzo, wij nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verrek.. nog 11 dagen en dan zijn mn vriend en ik 14 jaar samen...
tijd gaat veel te snel
die is aan het werkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Straks wordt zn vriendin boos ...
ik ben nu bang ..;(OMG meligheid begint toe te slaan
Een niet nader te noemen KSC-user kan bevestigen dat ik daar gisterenavond in ernstige mate last van hadquote:
We hebben nog niets na te laten dus hoef je dat ook niet te regelenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
en hebben jullie ook alles zo goed geregeld qua nalatenschappen enzo, wij niet
oooooh maar dan kan ik mn gang gaanquote:
ik heb er echt vaak last vanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen KSC-user kan bevestigen dat ik daar gisterenavond in ernstige mate last van had.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* Ladylike start een Klonk-fanclub met Muck
DaMartquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen KSC-user kan bevestigen dat ik daar gisterenavond in ernstige mate last van had.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:23 schreef Klonk het volgende:
even patsen met mijn ondersteboven ventilator
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:23 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Die ventilatorbladen staan anders behoorlijk stil op die foto hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:26 schreef Klonk het volgende:
5 spijkers en wat ductape en lach maar het werkt wel
Het ziet er nog creatiever uit dan ik gister al had bedachtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:23 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
+2 scherpquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die ventilatorbladen staan anders behoorlijk stil op die foto hoor.
hij heeft wel een beetje een scheef oogjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
veeg me op aub
Dat is het oog waar de ventilator in waaitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:28 schreef Muck het volgende:
[..]
hij heeft wel een beetje een scheef oogje
welneeeeeequote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck.
Maar je voelde je toch niet aangesproken door die opmerkinge of zo he.
hij draait ook nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die ventilatorbladen staan anders behoorlijk stil op die foto hoor.
Ik dacht waarmee hij tegen een verkeersbord was gefietst toen hij al fietsend een Blauwgekruinde Grijstintenbosspecht aan het bewonderen was.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is het oog waar de ventilator in waait
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is het oog waar de ventilator in waait
Dat zou ook kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht waarmee hij tegen een verkeersbord was gefietst toen hij al fietsend een Blauwgekruinde Grijstintenbosspecht aan het bewonderen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |