quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:26 schreef Isegrim het volgende:
Ik was nog eventjes gaan liggen om nog even te slapen.Heiden6 is zijn bed nog niet uit geweest.
Zondag toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:39 schreef heiden6 het volgende:
* heiden6 meldt
Was gezellig gisteren, wanneer is de volgende meet?
Een mix daarvan; ik ben hevig uitgeschakeld door de hitte, plus ik had vanmorgen een redelijke kater.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kom jij ook net uit bed?Of moest jij vandaag gewoon weer aan den arbeid?
Jij plast zeker zittend.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hier ging de wekker om 7.15 en ik heb tot 7.55 verdwaasd op de bank gezeten met een aleve in m'n ene hand en een glas water in de ander.
Jij ook al?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Een mix daarvan; ik ben hevig uitgeschakeld door de hitte, plus ik had vanmorgen een redelijke kater.
blijkbaarquote:
2 bakkies koffie en een mueslireep is ook prima bevallen!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef heiden6 het volgende:
Watjes met hun ibuprofen enzovoorts.Gewoon een stevig ontbijt en een paar glazen koud water.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
2 bakkies koffie en een mueslireep is ook prima bevallen!
Hier ging de wekker 4 keer, maar ik heb stug doorgeslapen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hier ging de wekker om 7.15 en ik heb tot 7.55 verdwaasd op de bank gezeten met een aleve in m'n ene hand en een glas water in de ander.
Ik ben na een paar uur gezwicht en heb er een paracetamol ingeknald.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij ook al?Ik ben de dag begonnen met twee Ibuprofen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |