quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:26 schreef Isegrim het volgende:
Ik was nog eventjes gaan liggen om nog even te slapen.Heiden6 is zijn bed nog niet uit geweest.
Zondag toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:39 schreef heiden6 het volgende:
* heiden6 meldt
Was gezellig gisteren, wanneer is de volgende meet?
Een mix daarvan; ik ben hevig uitgeschakeld door de hitte, plus ik had vanmorgen een redelijke kater.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kom jij ook net uit bed?Of moest jij vandaag gewoon weer aan den arbeid?
Jij plast zeker zittend.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hier ging de wekker om 7.15 en ik heb tot 7.55 verdwaasd op de bank gezeten met een aleve in m'n ene hand en een glas water in de ander.
Jij ook al?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Een mix daarvan; ik ben hevig uitgeschakeld door de hitte, plus ik had vanmorgen een redelijke kater.
blijkbaarquote:
2 bakkies koffie en een mueslireep is ook prima bevallen!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef heiden6 het volgende:
Watjes met hun ibuprofen enzovoorts.Gewoon een stevig ontbijt en een paar glazen koud water.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
2 bakkies koffie en een mueslireep is ook prima bevallen!
Hier ging de wekker 4 keer, maar ik heb stug doorgeslapen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hier ging de wekker om 7.15 en ik heb tot 7.55 verdwaasd op de bank gezeten met een aleve in m'n ene hand en een glas water in de ander.
Ik ben na een paar uur gezwicht en heb er een paracetamol ingeknald.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij ook al?Ik ben de dag begonnen met twee Ibuprofen.
Daar heb ik nou weer nooit last van.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:58 schreef TJDoornbos het volgende:
mietje. De spierpijn had ik gisteren toen ik de erasmus wou over crossen!!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik zit heel vaak op de grond, dus had nergens last van.
Het lijkt wel of ik oud word.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:49 schreef Isegrim het volgende:
tijd voor een bank dus, heb nog wel een leuk modelletje staanquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik kreeg voor 10 uur geen ontbijt weg, dat was het probleem een beetje. Na de lunch ging het wel weer helemaal goedquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef heiden6 het volgende:
Watjes met hun ibuprofen enzovoorts.Gewoon een stevig ontbijt en een paar glazen koud water.
Solli ging redelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:34 schreef TJDoornbos het volgende:
LHO al wat gehoord van je solli?was ik btw de enige die gewoon netjes om half 7 weer op was vandaag??
Vooral omdat zowel paracetamol als alcohol een aanslag op je lever zijn ..quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:17 schreef Fugie het volgende:
waarom neemt iedereen pillen na een avondje drinken ?
dat heb ik nog nooit gedaanEn ik heb al een paar zware dagen gehad
HBO is zo overratedquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Solli ging redelijkLeuk gesprek, leuk bedrijf, maar het woord "hbo" viel naar mijn mening iets te vaak
dan moet je gaan liggenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:42 schreef Alicey het volgende:
Hebben jullie trouwens ook last van jullie rug ivm het zitten op het gras?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |