abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2008 @ 12:42:15 #101
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60393666
dom van je, kan niet anders zeggen

Je hebt dus niets gedaan, maar gaat wel akkoord met de boete, waarmee je feitelijk je schuld bekent.

Nu moet je hopen dat je aanspraak kunt maken op een schadevergoeding van de politie, maar ik geef je weinig kans.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 28 juli 2008 @ 12:45:43 #102
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60393732
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:40 schreef bikedevil1983 het volgende:
Had ik hier niet akkoord mee gegaan, dan waren de kosten voor mijn advocaat (¤130,- p.u) voor mijn rekening geweest om 75,00 niet te hoeven betalen. Dan was het namelijk een strafzaak geweest, en nu een civiele procedure, waardoor ik aanspraak kan maken op mijn rechtsbijstandsverzekering.

Ik heb de afgevaardigde ook duidelijk gezegd dat ik het niet eens was met de boete, maar dat het kostentechnisch het meest voordelige was voor mij.
Tsjah, ik was er ook wel mee akkoord gegaan ondanks dat het toch jammer is dat jij toegeeft dat je fout bent geweest door die boete te betalen.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60393736
Holy shit

heb je heel je leven in een fucking grot gewoond ofso

briefje van 20 euro geven aan de uitsmijter !
fucking mietje dat je bent, ruk jezelf gewoon los en loop gewoon door ofso
uithuilen bij de politie !
hopen dat de politie in actie komt omdat jij afgezet bent
welkom in Nederland !
welkom bij het deurbeleid, jij nederlander moet betalen zodat er geen marokkaantjes in de tent zitten.
Nothing to see here, carry on
pi_60393763
Gore foto... net of je daar nu nog mee kunt aankomen Daarbij is het nou niet echt een wereldschokkende blauwe plek te noemen.

Evengoed wel irritant als zoiets gebeurt. Niemand heeft zin in een paar rake klappen van zo'n aap bij de deur. Aan de andere kant weet ik niet of ik twintig euro had gegeven... dan moet de situatie toch wel echt dreigend zijn. Tegen de politieagenten kan je gewoon een klacht indienen.
pi_60393840
quote:

verhaal

Afgedrukt zie je het beter, en ziet het er allerminst "normaal" uit (volledig A4)
Heel FOK! rent nu naar de kleurenprinter om een harige oksel te printen .

Ik begrijp eerlijk gezegd wel dat je akkoord bent gegaan. Bewijslast in dit soort zaken ligt zo lastig dat je als burger al snel aan het kortste eind trekt.

Overigens erg netjes dat ze de boete nog extra verlaagd hebben. Dat geeft al aan dat het e.e.a. discutabel is.

[ Bericht 6% gewijzigd door 205_Lacoste op 28-07-2008 13:38:23 ]
  maandag 28 juli 2008 @ 12:52:33 #106
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60393871
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:51 schreef 205_Lacoste het volgende:

Overigens erg netjes dat ze de boete nog extra verlaagd hebben. Dat geeft al aan dat het e.e.a. discutabel is.
Je maakt een grap mag ik hopen?
pi_60393926
Ik zou ook nooit van me leven 20 euro geven, eerder 5 cent als "sarcasme"..
Dat je akkoord bent gegaan, tsja, bij mijn "incident" ben ik ook niet verder er tegenin gegaan, dit omdat dit ook gewoon een heel moeilijk verhaal werd. Helaas maar waar, zonder keiharde bewijzen kom je nergens.
  maandag 28 juli 2008 @ 12:57:43 #108
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60393972
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:55 schreef lighted het volgende:
Dat je akkoord bent gegaan, tsja, bij mijn "incident" ben ik ook niet verder er tegenin gegaan, dit omdat dit ook gewoon een heel moeilijk verhaal werd. Helaas maar waar, zonder keiharde bewijzen kom je nergens.
Het gaat hier om 2 verschillende zaken.

dat met die portier heeft niets te maken met z'n geschil met de politie.
  maandag 28 juli 2008 @ 12:59:33 #109
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60394008
quote:
De gemiddelde uitsmijter kan niet zo goed omgaan met 'sarcasme', heb ik het idee
pi_60394055
Bizar dat er onderhandeld kan worden over de hoogte van de boete, en dat het OM toch denkt dat er wel een kern van waarheid in je verhaal zit, maar toch graag de boete wilt doordrukken alleen maar dus om je je schuld op deze manier toch te laten nemen.
  maandag 28 juli 2008 @ 13:04:14 #111
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_60394095
Ik vrees ook dat je met het betalen van de boete niet sterk zult staan in een procedure tegen de politie c.q. de uitsmijter....
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 28 juli 2008 @ 13:11:26 #112
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_60394230
'Onder de indruk' van zo'n klein plekje

Gast ik loop iedere week met dat soort plekken rond, zonder dat iemand me uberhaupt aanraakt...

Ik vraag me af, wat is precies de ten laste legging?
pi_60394779
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:52 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Je maakt een grap mag ik hopen?
Ik ben de vergeten ja.
pi_60394840

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 28-07-2008 13:47:43 (doe normaal...) ]
pi_60394896
Schande. Blijkbaar kan de plisie tegenwoordig iedereen zomaar een boete aansmeren, door een grote bek te geven.
pi_60394919
quote:
Ja, dat deed ik ook een keer. Gelukkig kan ik hard rennen.
pi_60395169
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:57 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Het gaat hier om 2 verschillende zaken.

dat met die portier heeft niets te maken met z'n geschil met de politie.
Uhu, als dat "conflict" met de portier er niet was geweest had hij toch ook geen geschil met de politie gehad? Het gaat om het hele verhaal en daar reageer ik op. Bedankt voor je scherpte .
pi_60396235
quote:
zojuist een onderhoud met de afgevaardigde van het OM gehad. Hijzelf vond het ook een moeilijke zaak, en heeft alles meegenomen in zijn slotbesluit. Zijn conclusie was in eerste instantie:
- 100 euro boete (normaal schijnbaar ¤250,00)
- Aanklacht indienen wegens politie geweld
- Aanklacht indienen tegen portier.
Het is de conclusie van de OM-er dat je aanklachten moet in dienen?
Heb je dat zwart op wit gekregen?

Begrijpelijk dat je kiest voor kostenloze advocaat in ruil voor schuld bekenen
pi_60396852
foutje
  maandag 28 juli 2008 @ 15:22:07 #120
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60397010
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:54 schreef lighted het volgende:

[..]

Uhu, als dat "conflict" met de portier er niet was geweest had hij toch ook geen geschil met de politie gehad? Het gaat om het hele verhaal en daar reageer ik op. Bedankt voor je scherpte .
Ah, een fruitmand reactie
  maandag 28 juli 2008 @ 15:31:03 #121
51385 baskick
Juist ja!
pi_60397204
Wat 'n verhaal. Fijn dat de (financiële) schade relatief beperkt is gebleven.

Benieuwd naar de uitkomst van de klacht tegen zowel de agenten als de portier (of ga je dat toch niet doen, dat is niet helemaal duidelijk uit je verhaal).
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_60397395
de politie in nederland heb je echt niets aan. En het gaat alleen maar erger worden nu ze de afgelopen jaren bewust kanslozen werven.
pi_60399729
Wie was de afgevaardige van het OM? Wat was zijn functie en hoe ben je met hem in contact gekomen?
Ik heb ook nog een klacht die ik in moet dienen namelijk maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Ik zou nooit met die boete akkoord gegaan zijn trouwens. Het is toch verdomme van de zotte dat je voor niets een boete opgespeld krijgt en ook nog eens een paar uurtjes in de cel door mag brengen zonder dat je wat fout hebt gedaan?
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_60406772
Dit betrof de persoon die de officierszitting voorzat...dit was de parketsecretaris van het OM...

Tja, nogmaals heren, om een advocaat in de hand te nemen die 130 euro kost per uur, om een boete van 75 euro niet te hoeven betalen vind ik een beetje ridicuul. Ik heb ook nadrukkelijk gezegd dat ik het er niet mee eens was, maar dat vanuit financieel oogpunt het het aantrekkelijkst was voor mij. Ik kan nou niet zeggen dat ik zit te springen om rekeningen van etterlijke 100den euro's!

Vandaar ook mijn besluit om dit nu te slikken, en daarna op basis van de rechtsbijstandsverzekering verder te gaan.

Dus ja, ik ga een klacht indienen tegen de politie en ja ik ga aangifte doen van afpersing door de portier...maar nu dus met mijn advocaat die de rekeningen doorstuurt naar ARAG!
pi_60408489
tvp
pi_60408619
Betalen Hoe dom ben je dan..
pi_60409634
Weet waar je aan begint als je klachten hebt over de politie! Dan trek je echt een beerput open!

Ik ben een jaar op 3 geleden op een soortgelijke manier opgepakt als TS. (Zeer beknopte samenvatting: dronken zwerfster loopt in een uitgaansgelegenheid naar een politie agent toe, en laat een aantal blauwe plekken zien die ik veroorzaakt zou hebben. Ik had die vrouw nog nooit gezien, laat staan dat blauwe plekken in 5min ontstaan. Enfin, ik ben toen samen met een vriend op een zeer hardhandige manier opgepakt, zonder dat daar aanleiding voor was. Op het politiebureau meerdere keren tegen een aantal lockers en muren gegooid. Ik zat onder de striemen en blauwe plekken.)

Ik heb toen samen met die vriend van mij een klachtenprocedure opgestart bij de politie. Van alle verwondingen foto's genomen bijgevoegd evenals de rekeningen voor mijn fiets de ze kapot hadden gemaakt, pleisters, jodium, kapotte kleren en niet gewerkte uren omdat ik in de politiecel zat. Ik was laaiend!
Vervolgens uitgenodigd tot een gesprek met de klachtencoördinator op het bureau. Deze vent was totaal niet voor rede vatbaar en vond dat wij overdreven en dat de agenten zich misschien niet volledig aan het protocol hadden gehouden, maar absoluut niet hun boekje te buiten waren gegaan.
Vervolgens krijg je een soort van rapport thuis van bovenstaande kerel met zijn bevindingen. Hierin stond dat de klacht volgens hem was afgedaan met een agendapunt in de komende teamvergadering.
Hier waren wij het natuurlijk absoluut niet mee eens en hebben toen een brief geschreven aan de korpschef dat wij de klachtenprocedure volledig in twijfel trokken en dit een schijn afhandeling vonden.

Nou, dan barst dde bureaucratische bom pas echt los! Er werd een commissie gevormd die de klacht over de klachtencoördinator ging onderzoeken. En ging kijken of de klachtencoördinator zich wel aan alle regels had gehouden. Tevens ging de korpschef een intern onderzoek starten naar de betreffende agenten. De commissie kwam tot de conclusie dat de klachtencoördinator zich aan de regels had gehouden, doch dat zijn eindconclusie onvolledig was doordat het dossier essentiële informatie miste die de betreffende agenten verklaard zouden moeten hebben.
De korpschef rapporteerde een tijdje laten dat de betreffende agenten hadden verklaard dat alles volgens de regels was verlopen en er geen ongeregeldheden waren geweest.

Uiteindelijk, 2 jaar later, na nog vele brieven, gesprekken, commisies en andere bezigheids procedures is vast komen te staan dmv van videobeelden bij aankomst van het politiebusje bij het bureau dat wij te hardhandig zijn behandeld en protocol 23 lid 4 ofzo niet volledig is opgevolgd. De betreffende agenten hebben een reprimande gekregen en wij een officiele brief van de korpschef waar met een hoop ambtelijk geneuzel excuses werd aangeboden. Vergoedingen werden niet gegeven aangzien niet kon worden vastgesteld of deze schade was veroorzaakt door de politie.

Samenvatting: Ik hoop dat je een lange adem hebt! En zelfs dan nog kom je er bekaaid vanaf als niet het geheel op video vast staat.

Zullen overigens vast wel wat typfouten in staan, het is al laat....
pi_60409671
Wat the fuck!
Djezus! De politie is dus helemaal niet je beste vriend!
Echt absurd je had vast een aura om je heen die avond, van fuck mij!
Sterkte, en tegen de politie een klacht indienen ach, ze hebben toch nooit iets fout gedaan of wel?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60410268
Jeetje...
Het zal je maar gebeuren.
#geen
pi_60411973
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:09 schreef Sloper het volgende:
Weet waar je aan begint als je klachten hebt over de politie! Dan trek je echt een beerput open!

[...]

Uiteindelijk, 2 jaar later, na nog vele brieven, gesprekken, commisies en andere bezigheids procedures is vast komen te staan dmv van videobeelden bij aankomst van het politiebusje bij het bureau dat wij te hardhandig zijn behandeld en protocol 23 lid 4 ofzo niet volledig is opgevolgd. De betreffende agenten hebben een reprimande gekregen en wij een officiele brief van de korpschef waar met een hoop ambtelijk geneuzel excuses werd aangeboden. Vergoedingen werden niet gegeven aangzien niet kon worden vastgesteld of deze schade was veroorzaakt door de politie.

Samenvatting: Ik hoop dat je een lange adem hebt! En zelfs dan nog kom je er bekaaid vanaf als niet het geheel op video vast staat.
Hoe kon je zo naïef zijn om te denken dat je klacht enige kans van slagen had.

In zulke gevalllen kun je maar beter je verlies nemen en een anti-politie website beginnen ofzo, om de politie zwart te maken. Da's veel effectiever om je gram te halen.
pi_60412007
Wat een bizar verhaal zeg.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:00:24 #132
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60412511
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:38 schreef bikedevil1983 het volgende:
Dit betrof de persoon die de officierszitting voorzat...dit was de parketsecretaris van het OM...

Tja, nogmaals heren, om een advocaat in de hand te nemen die 130 euro kost per uur, om een boete van 75 euro niet te hoeven betalen vind ik een beetje ridicuul. Ik heb ook nadrukkelijk gezegd dat ik het er niet mee eens was, maar dat vanuit financieel oogpunt het het aantrekkelijkst was voor mij. Ik kan nou niet zeggen dat ik zit te springen om rekeningen van etterlijke 100den euro's!

Vandaar ook mijn besluit om dit nu te slikken, en daarna op basis van de rechtsbijstandsverzekering verder te gaan.

Dus ja, ik ga een klacht indienen tegen de politie en ja ik ga aangifte doen van afpersing door de portier...maar nu dus met mijn advocaat die de rekeningen doorstuurt naar ARAG!
Advocaat? Was je al aangeklaagd dan?

3 tellen praten met een pro deo had al een hoop geholpen. Die had ook gewoon gezegd dat je niet zou moeten betalen.

Je hebt dit besluit geslikt en maakt geen schijn van kans meer. Ze lachen je weg met je klacht (wat betreft de politie dan).
pi_60412591
Pff ik vind dat je die 20 euro nooit had moeten geven. Had idd even los geld gaan halen.
Die uitsmijter krijgt ook een salaris dus hij moet niet zeuren om een tip en zeker niet met die houding.

Ik ben het wel eens met Gia, die agenten vonden je een zeurkous en zeker met die kermis lopen er veel mafkezen rond. Nu mogen zij als agent natuurlijk nooit zo reageren. Ik zou ook voet bij stuk houden en er desnoods een zaak van maken.
Haters gonna hate.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:07:03 #134
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60412608
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:38 schreef bikedevil1983 het volgende:
Je bent al akkoord gegaan met een boete ei. Geen poot meer om op te staan.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60414687
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 07:57 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Hoe kon je zo naïef zijn om te denken dat je klacht enige kans van slagen had.

In zulke gevalllen kun je maar beter je verlies nemen en een anti-politie website beginnen ofzo, om de politie zwart te maken. Da's veel effectiever om je gram te halen.
Dit was puur een principekwestie met als doel dat ondubbelzinnig vast is komen te staan dat ik en die vriend 0,0 te maken hadden met die vrouw en voor 100% foutief opgepakt zijn. (Dit ook met het oog op een evt. toekomstige verklaring van goed gedrag etc.)
De klacht tegen de politie was voor mij een puur (principiele)persoonlijke zaak. Die smeerpijpen moeten gewoon hun handen thuishouden! Deze figuren lopen nu nog gewoon wekelijks rond in het uitgaanscentrum.

Je moet gewoon mazzel hebben bij zoiets. Dat er bijvoorbeeld een maand geleden eenzelfde klacht over dezelfde politie mensen is binnengekomen. Of dat alles op video staat etc.
Het is juist naïef om te denken dat je niks zal bereiken, zul je altijd zo'n suffe burgerlul blijven....
pi_60414818
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:53 schreef Sloper het volgende:

Het is juist naïef om te denken dat je niks zal bereiken, zul je altijd zo'n suffe burgerlul blijven....
Maar als ik jou relaas zo lees moet je over flink wat doorzettingsvermogen beschikken om uiteindelijk toch je gelijk te krijgen. En dat gelijk wordt dan nog altijd schoorvoetend toegegeven en niet met verstrekkende gevolgen voor foute poltiemensen wat je eigenlijk wel zou verwachten, omdat hullie toch het goede voorbeeld moeten geven.
pi_60414841
En hoeveel armer ben je nou in die paar dagen?

20 euro...ik ga ook maar voor Brutus spelen bij een cafe, makkelijk geld verdienen met die pikkies
MOKUM XXX RATED
pi_60414968
quote:
Wat heb jij dan bereikt met je gedram? Een lullig excuusje?

Nee, zulke lieden moeten op internet met naam en toenaam aan de schandpaal genageld worden. Geen genade. Als je je recht niet linksom kunt halen, dan maar rechtsom.
pi_60415018
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar als ik jou relaas zo lees moet je over flink wat doorzettingsvermogen beschikken om uiteindelijk toch je gelijk te krijgen. En dat gelijk wordt dan nog altijd schoorvoetend toegegeven en niet met verstrekkende gevolgen voor foute poltiemensen wat je eigenlijk wel zou verwachten, omdat hullie toch het goede voorbeeld moeten geven.
Daarom moet je ook een dosis geluk hebben. Videotape, eerdere klachten, een kritische korpschef etc. Dit was bij ons niet het geval, maar voor hetzelfde geld kom je in de krant en worden die agenten vervolgd. Wie niet waagt, wie niet wint...
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:16:36 #140
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60415152
quote:

[..]

Dit was puur een principekwestie met als doel dat ondubbelzinnig vast is komen te staan dat ik en die vriend 0,0 te maken hadden met die vrouw en voor 100% foutief opgepakt zijn. (Dit ook met het oog op een evt. toekomstige verklaring van goed gedrag etc.)
De klacht tegen de politie was voor mij een puur (principiele)persoonlijke zaak. Die smeerpijpen moeten gewoon hun handen thuishouden! Deze figuren lopen nu nog gewoon wekelijks rond in het uitgaanscentrum.

Je moet gewoon mazzel hebben bij zoiets. Dat er bijvoorbeeld een maand geleden eenzelfde klacht over dezelfde politie mensen is binnengekomen. Of dat alles op video staat etc.
Als je schuld bekent heeft het echt geen zin om met een blauw plekje een klacht in te gaan dienen tegen de politie
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:23:17 #141
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_60415330
quote:
Op zondag 27 juli 2008 17:33 schreef Gia het volgende:
Als het tippen van een uitsmijter daar 'normaal' is, zullen die agenten dat ook wel weten. En ik kan me voorstellen dat die, midden in de nacht, niet staan wachten op een zeurkous. Ze sommeren je om 'op te rotten'. Dus, dan moet je oprotten. Jij 'zeurt' door.

Naar mijn mening hadden die agenten ook even kunnen zeggen dat dit bij die tent 'normaal' is. (indien dit zo is, iemand uit Tilburg die dit weet?)
Fooi is per definitie een vrijwillige bijdrage. Als je gedwongen wordt om het te geven is dat meer afpersing. Als de een bepaalde tent dat zo regelmatig doet dat elke straatagent ervan weet zouden ze juist gelijk die portier moeten oppikken en naar het buro nemen en niet degeen die erover klaagt in de cel gooien.
Hoe komt het in je op om te zeggen dat die agenten TS hadden moeten zeggen dat het 'normaal' is om afgepersd te worden? Ben je soms zelf portier met losse handjes of zo? De politie is er om burgers te beschermen, voor het geval je dat ontgaan is.
Waarschijnlijk was TS dronkener dan hij in z'n post zet, en waarschijnlijk gedroeg hij zich wat irritant. Maar als je net onder bedreiging je portomonee hebt moeten leegschudden, is haast niemand helemaal rustig.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_60415523
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:16 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Als je schuld bekent heeft het echt geen zin om met een blauw plekje een klacht in te gaan dienen tegen de politie
Waar heb jij gelezen dat ik schuld heb bekend slimmerik?
pi_60415604
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:32 schreef Sloper het volgende:

[..]

Waar heb jij gelezen dat ik schuld heb bekend slimmerik?
Waarschijnlijk heeft hij het over de TS. ook nog een bijdehandje
pi_60416097
Overigens is het als je schuld hebt bekent absoluut niet meteen over en uit. Trek je verklaring in met als reden dat je overdonderd bent door de grote politiemacht en hierdoor een verkeerde beslissing hebt genomen. Start nu de klachtenprocedure. Sim-pel...
pi_60418137
Tvp, heb iets soortgelijks meegemaakt maar dan een tikkie erger.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:15:24 #146
3542 Gia
User under construction
pi_60419280
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:

Fooi is per definitie een vrijwillige bijdrage.
In feite wel ja, maar in sommige zaken is het een ongeschreven regel om de portier te tippen. Dat is dan meestal een losse euro of zo. Niemand die daar over zeikt.

TS duwt die portier 20 euro in zijn handen. Die zal daar heel blij mee zijn geweest. Volgende keer noemt hij je 'meneer'! Als TS een losse euro had gegeven, was hij dan ook naar de politie gestapt om afpersing te melden?

Nogmaals vind ik verplichte fooien ook belachelijk, maar over een euro zeurt niemand en die 20 euro heeft TS toch echt wel uit eigen beweging gegeven. Er werd niet om 20 euro gevraagd.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:19:29 #147
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_60419373
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:28 schreef Mr.Brightsight het volgende:
Tvp, heb iets soortgelijks meegemaakt maar dan een tikkie erger.
Vertel!
pi_60419561
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:19 schreef Marrije het volgende:

[..]

Vertel!
Heel groot probleem, kon er niks aan doen. Gevangenis in? Mr.Brightsight is nu wederom een fantastisch scenario aan het verzinnen
pi_60420202
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:28 schreef Sloper het volgende:

[..]

Heel groot probleem, kon er niks aan doen. Gevangenis in? Mr.Brightsight is nu wederom een fantastisch scenario aan het verzinnen
Jummie!
Fok is gewoon beter dan een boek
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:50:30 #150
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_60422709
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:15 schreef Gia het volgende:

[..]

In feite wel ja, maar in sommige zaken is het een ongeschreven regel om de portier te tippen. Dat is dan meestal een losse euro of zo. Niemand die daar over zeikt.
Dat rechtvaardigt dergelijk intimidatie gedrag van de portier nog steeds niet. Maar ik geloof dat we het daarover niet eens zullen worden. Jij vindt het kennelijk normaal dat portiers zich misdragen. Als het aan mij lag pakte de politie tenten met dergelijk personeel gewoon keihard aan. Bij elke klacht van iemand die zich bedreigd voelt, gewoon alle portiers gelijk inrekenen en een paar uur in de cel zetten. Kan de kroegeigenaar kiezen, of zonder deurmensen de rest van de avond draaien, of de tent dichtgooien. Doe dat een paar weekeinden, zodat die zaak het flink voelt in de portomonee....zal er mischien wat ander personeel komen na een tijd.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_60422795
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:45 schreef RijstNatie het volgende:
Holy shit

heb je heel je leven in een fucking grot gewoond ofso

briefje van 20 euro geven aan de uitsmijter !
fucking mietje dat je bent, ruk jezelf gewoon los en loop gewoon door ofso
uithuilen bij de politie !
hopen dat de politie in actie komt omdat jij afgezet bent
welkom in Nederland !
welkom bij het deurbeleid, jij nederlander moet betalen zodat er geen marokkaantjes in de tent zitten.
Dit dus.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  maandag 1 september 2008 @ 01:01:40 #152
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_61281817
quote:
Op zondag 27 juli 2008 17:04 schreef bikedevil1983 het volgende:
Ik heb mijn eigen verklaring niet mee gekregen, ik heb de aanklacht niet ingezien, enkel is mij gezegd dat ik niet aan een bevel zou hebben voldaan.
Dat is wel heel raar dat je het niet hebt ingezien, want je moet je verklaring altijd tekenen voordat je mag gaan.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_61302065
quote:
Op zondag 27 juli 2008 17:14 schreef Yi-Long het volgende:
Tja, d epolitie is je beste vriend, dat blijkt telkens weer in Nederland.

Mooie actie van die uitsmijter ook(!) Daarom ben ik ook zelden verrast, laat staan geshockeerd of betreurt, wanneer er weer eens eentje afgeknald wordt door iemand die terugkomt voor wraak.
Bij mij gaat de vlag uit als er weer eentje wordt afgeknald, klootzakken zijn het stuk voor stuk.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')