Tsjah, ik was er ook wel mee akkoord gegaan ondanks dat het toch jammer is dat jij toegeeft dat je fout bent geweest door die boete te betalen.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:40 schreef bikedevil1983 het volgende:
Had ik hier niet akkoord mee gegaan, dan waren de kosten voor mijn advocaat (¤130,- p.u) voor mijn rekening geweest om 75,00 niet te hoeven betalen. Dan was het namelijk een strafzaak geweest, en nu een civiele procedure, waardoor ik aanspraak kan maken op mijn rechtsbijstandsverzekering.
Ik heb de afgevaardigde ook duidelijk gezegd dat ik het niet eens was met de boete, maar dat het kostentechnisch het meest voordelige was voor mij.
Heel FOK! rent nu naar de kleurenprinter om een harige oksel te printenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:40 schreef bikedevil1983 het volgende:
verhaal
Afgedrukt zie je het beter, en ziet het er allerminst "normaal" uit (volledig A4)
Je maakt een grap mag ik hopen?quote:Op maandag 28 juli 2008 12:51 schreef 205_Lacoste het volgende:
Overigens erg netjes dat ze de boete nog extra verlaagd hebben. Dat geeft al aan dat het e.e.a. discutabel is.
Het gaat hier om 2 verschillende zaken.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:55 schreef lighted het volgende:
Ik zou ook nooit van me leven 20 euro geven, eerder 5 cent als "sarcasme"..
Dat je akkoord bent gegaan, tsja, bij mijn "incident" ben ik ook niet verder er tegenin gegaan, dit omdat dit ook gewoon een heel moeilijk verhaal werd. Helaas maar waar, zonder keiharde bewijzen kom je nergens.
De gemiddelde uitsmijter kan niet zo goed omgaan met 'sarcasme', heb ik het ideequote:Op maandag 28 juli 2008 12:55 schreef lighted het volgende:
Dat je akkoord bent gegaan, tsja, bij mijn "incident" ben ik ook niet verder er tegenin gegaan, dit omdat dit ook gewoon een heel moeilijk verhaal werd. Helaas maar waar, zonder keiharde bewijzen kom je nergens.
Ja, dat deed ik ook een keer. Gelukkig kan ik hard rennen.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:55 schreef lighted het volgende:
Uhu, als dat "conflict" met de portier er niet was geweest had hij toch ook geen geschil met de politie gehad? Het gaat om het hele verhaal en daar reageer ik op. Bedankt voor je scherptequote:Op maandag 28 juli 2008 12:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het gaat hier om 2 verschillende zaken.
dat met die portier heeft niets te maken met z'n geschil met de politie.
Het is de conclusie van de OM-er dat je aanklachten moet in dienen?quote:Op maandag 28 juli 2008 12:40 schreef bikedevil1983 het volgende:
zojuist een onderhoud met de afgevaardigde van het OM gehad. Hijzelf vond het ook een moeilijke zaak, en heeft alles meegenomen in zijn slotbesluit. Zijn conclusie was in eerste instantie:
- 100 euro boete (normaal schijnbaar ¤250,00)
- Aanklacht indienen wegens politie geweld
- Aanklacht indienen tegen portier.
Ah, een fruitmand reactiequote:Op maandag 28 juli 2008 13:54 schreef lighted het volgende:
[..]
Uhu, als dat "conflict" met de portier er niet was geweest had hij toch ook geen geschil met de politie gehad? Het gaat om het hele verhaal en daar reageer ik op. Bedankt voor je scherpte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |