abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:23:17 #141
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_60415330
quote:
Op zondag 27 juli 2008 17:33 schreef Gia het volgende:
Als het tippen van een uitsmijter daar 'normaal' is, zullen die agenten dat ook wel weten. En ik kan me voorstellen dat die, midden in de nacht, niet staan wachten op een zeurkous. Ze sommeren je om 'op te rotten'. Dus, dan moet je oprotten. Jij 'zeurt' door.

Naar mijn mening hadden die agenten ook even kunnen zeggen dat dit bij die tent 'normaal' is. (indien dit zo is, iemand uit Tilburg die dit weet?)
Fooi is per definitie een vrijwillige bijdrage. Als je gedwongen wordt om het te geven is dat meer afpersing. Als de een bepaalde tent dat zo regelmatig doet dat elke straatagent ervan weet zouden ze juist gelijk die portier moeten oppikken en naar het buro nemen en niet degeen die erover klaagt in de cel gooien.
Hoe komt het in je op om te zeggen dat die agenten TS hadden moeten zeggen dat het 'normaal' is om afgepersd te worden? Ben je soms zelf portier met losse handjes of zo? De politie is er om burgers te beschermen, voor het geval je dat ontgaan is.
Waarschijnlijk was TS dronkener dan hij in z'n post zet, en waarschijnlijk gedroeg hij zich wat irritant. Maar als je net onder bedreiging je portomonee hebt moeten leegschudden, is haast niemand helemaal rustig.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_60415523
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:16 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Als je schuld bekent heeft het echt geen zin om met een blauw plekje een klacht in te gaan dienen tegen de politie
Waar heb jij gelezen dat ik schuld heb bekend slimmerik?
pi_60415604
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:32 schreef Sloper het volgende:

[..]

Waar heb jij gelezen dat ik schuld heb bekend slimmerik?
Waarschijnlijk heeft hij het over de TS. ook nog een bijdehandje
pi_60416097
Overigens is het als je schuld hebt bekent absoluut niet meteen over en uit. Trek je verklaring in met als reden dat je overdonderd bent door de grote politiemacht en hierdoor een verkeerde beslissing hebt genomen. Start nu de klachtenprocedure. Sim-pel...
pi_60418137
Tvp, heb iets soortgelijks meegemaakt maar dan een tikkie erger.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:15:24 #146
3542 Gia
User under construction
pi_60419280
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:

Fooi is per definitie een vrijwillige bijdrage.
In feite wel ja, maar in sommige zaken is het een ongeschreven regel om de portier te tippen. Dat is dan meestal een losse euro of zo. Niemand die daar over zeikt.

TS duwt die portier 20 euro in zijn handen. Die zal daar heel blij mee zijn geweest. Volgende keer noemt hij je 'meneer'! Als TS een losse euro had gegeven, was hij dan ook naar de politie gestapt om afpersing te melden?

Nogmaals vind ik verplichte fooien ook belachelijk, maar over een euro zeurt niemand en die 20 euro heeft TS toch echt wel uit eigen beweging gegeven. Er werd niet om 20 euro gevraagd.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:19:29 #147
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_60419373
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:28 schreef Mr.Brightsight het volgende:
Tvp, heb iets soortgelijks meegemaakt maar dan een tikkie erger.
Vertel!
pi_60419561
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:19 schreef Marrije het volgende:

[..]

Vertel!
Heel groot probleem, kon er niks aan doen. Gevangenis in? Mr.Brightsight is nu wederom een fantastisch scenario aan het verzinnen
pi_60420202
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:28 schreef Sloper het volgende:

[..]

Heel groot probleem, kon er niks aan doen. Gevangenis in? Mr.Brightsight is nu wederom een fantastisch scenario aan het verzinnen
Jummie!
Fok is gewoon beter dan een boek
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:50:30 #150
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_60422709
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:15 schreef Gia het volgende:

[..]

In feite wel ja, maar in sommige zaken is het een ongeschreven regel om de portier te tippen. Dat is dan meestal een losse euro of zo. Niemand die daar over zeikt.
Dat rechtvaardigt dergelijk intimidatie gedrag van de portier nog steeds niet. Maar ik geloof dat we het daarover niet eens zullen worden. Jij vindt het kennelijk normaal dat portiers zich misdragen. Als het aan mij lag pakte de politie tenten met dergelijk personeel gewoon keihard aan. Bij elke klacht van iemand die zich bedreigd voelt, gewoon alle portiers gelijk inrekenen en een paar uur in de cel zetten. Kan de kroegeigenaar kiezen, of zonder deurmensen de rest van de avond draaien, of de tent dichtgooien. Doe dat een paar weekeinden, zodat die zaak het flink voelt in de portomonee....zal er mischien wat ander personeel komen na een tijd.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_60422795
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:45 schreef RijstNatie het volgende:
Holy shit

heb je heel je leven in een fucking grot gewoond ofso

briefje van 20 euro geven aan de uitsmijter !
fucking mietje dat je bent, ruk jezelf gewoon los en loop gewoon door ofso
uithuilen bij de politie !
hopen dat de politie in actie komt omdat jij afgezet bent
welkom in Nederland !
welkom bij het deurbeleid, jij nederlander moet betalen zodat er geen marokkaantjes in de tent zitten.
Dit dus.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  maandag 1 september 2008 @ 01:01:40 #152
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_61281817
quote:
Op zondag 27 juli 2008 17:04 schreef bikedevil1983 het volgende:
Ik heb mijn eigen verklaring niet mee gekregen, ik heb de aanklacht niet ingezien, enkel is mij gezegd dat ik niet aan een bevel zou hebben voldaan.
Dat is wel heel raar dat je het niet hebt ingezien, want je moet je verklaring altijd tekenen voordat je mag gaan.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_61302065
quote:
Op zondag 27 juli 2008 17:14 schreef Yi-Long het volgende:
Tja, d epolitie is je beste vriend, dat blijkt telkens weer in Nederland.

Mooie actie van die uitsmijter ook(!) Daarom ben ik ook zelden verrast, laat staan geshockeerd of betreurt, wanneer er weer eens eentje afgeknald wordt door iemand die terugkomt voor wraak.
Bij mij gaat de vlag uit als er weer eentje wordt afgeknald, klootzakken zijn het stuk voor stuk.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')