kneusquote:Op zondag 27 juli 2008 01:30 schreef oldschoolf00l het volgende:
Goh, leeft die Huub nog? Fok zal wel de enige plek zijn waar ie nog een beetje aanspraak krijgt.
Waarschijnlijk komt hij na het neuken en onder het pokeren nog wel ff terugquote:Op zondag 27 juli 2008 01:29 schreef Ryan3 het volgende:
Dus dit was de commotie om Huub?
Helemaal geen desinteressequote:
Hij heeft inmiddels geleerd om alleen nog maar op soppende groupies te reageren.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:29 schreef Ryan3 het volgende:
Texas Hold'm?quote:Op zondag 27 juli 2008 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt hij na het neuken en onder het pokeren nog wel ff terug
Tot over zes minuten en dertig seconden dan maarquote:Op zondag 27 juli 2008 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
ohhh echt een mooie post dit, ik sla 'm op en ga er uitgebreid op reagerenquote:Op zondag 27 juli 2008 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels geleerd om alleen nog maar op soppende groupies te reageren.
Die neukt teminstequote:Op zondag 27 juli 2008 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je met het openen en nummertjesquote:Op zondag 27 juli 2008 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Helemaal geen desinteresse![]()
Wist alleen het nummertje niet zeker....![]()
Nou ja, maak jij dat nummertje dan maar bij Claire.....
Doe je best, lieverd.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:36 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ohhh echt een mooie post dit, ik sla 'm op en ga er uitgebreid op reageren
Het is ook moeilijk om met deze jongen een beetje te rellen hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels geleerd om alleen nog maar op soppende groupies te reageren.
Toen ze in DGK nog op internet mochten verloor hij altijd van mijquote:
Je hebt een leuke hond. Hoe heet-ie?quote:Op zondag 27 juli 2008 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Yup, langbenig en hij heeft zijn staart ook nog
Gewoon 100%
Niet zo'n dik gefrustreerd beesie. De mijne is een allemandsvriendje en levendig.
Ik zal in het vervolg beter m'n best doen fluitertjequote:Op zondag 27 juli 2008 01:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je met het openen en nummertjes
iets te snel en vluggertjes was, kan gebeuren, de volgende
keer misschien iets meer tijd voor nemen, kwaliteit gaat toch
boven kwantiteit...?....
Nog drie minuten ongeveerquote:Op zondag 27 juli 2008 01:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Huubster is nog wel even bezig... hoop ik..
Bestaan er ook andere varianten danquote:
Beetje over aanrandingen beginnen doet het bij mij altijd wel goedquote:Op zondag 27 juli 2008 01:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om met deze jongen een beetje te rellen hoor.
Dat ligt niet alleen aan mij....
Wanneer je zin hebt, hier zijn een aantal commotie om Huub-topics .quote:Op zondag 27 juli 2008 01:29 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, ik heb alleen dgk maar paar keer gezien, dus ik ben helemaal geen ingewijde.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Beetje over aanrandingen beginnen doet het bij mij altijd wel goed
Valt best mee hoor, maar dan krijg je dus wel de <100 IQ brigade achter je (jouw) aan.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:38 schreef Ryan3 het volgende:
Het is ook moeilijk om met deze jongen een beetje te rellen hoor.
Dat ligt niet alleen aan mij....
Hij heet Tjesto en dit is hem...quote:Op zondag 27 juli 2008 01:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Je hebt een leuke hond. Hoe heet-ie?
Ik heb een kortpotige jack, uberlief en gek met een balletje. Ik twijfel over z'n staart toch.
Hoe kun je precies zien of een staart natuurlijk is?
Ach, we zullen wel, zien, ben zelf ook wat slapjes.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, maar dan krijg je dus wel de <100 IQ brigade achter je (jouw) aan.
Spelletjes zijn best leukquote:Op zondag 27 juli 2008 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Beetje over aanrandingen beginnen doet het bij mij altijd wel goed
Dat maakt het wel iets lastiger iddquote:Op zondag 27 juli 2008 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen dgk maar paar keer gezien, dus ik ben helemaal geen ingewijde.
Sterktequote:
Yepquote:Op zondag 27 juli 2008 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp ook wel dat je blij bent dat je ze kwijt bent
Echte commotie .quote:Op zondag 27 juli 2008 01:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wanneer je zin hebt, hier zijn een aantal commotie om Huub-topics .
http://www.forum.fok.nl/topic/1180422 Commotie om Huub #36
http://www.forum.fok.nl/topic/1180418 commotie om Huub# ook 36.
http://www.forum.fok.nl/topic/1180379 Commotie om Huub# 35
quote:Op zondag 27 juli 2008 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp ook wel dat je blij bent dat je ze kwijt bent
Leuk beest!quote:Op zondag 27 juli 2008 01:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heet Tjesto en dit is hem...
http://www.clipser.com/watch_video/39081
Behalve dan dat ik van die paar keer wel oppikte dat Huubske niet minder vrouwonvrinedelijk was dan Brian.quote:
1 filmpje heb je al hè, dat ie dat bot begroef, met zijn neus....quote:Op zondag 27 juli 2008 02:12 schreef Stali het volgende:
Wij moeten ook wat meer filmpjes en fotos maken van Den O, he?
Slaap lekker Muis....quote:Op zondag 27 juli 2008 02:08 schreef Soury het volgende:
Ga ff film kijken .. Had ik al weken op de HD staan. Truste
Zo gaaf.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1 filmpje heb je al hè, dat ie dat bot begroef, met zijn neus....
9 uur wekker, half 10/10 uur eruit, 11 uur weg....quote:Op zondag 27 juli 2008 02:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo gaaf.
Ik moet naar bed trouwens. Hoelaat moet de wekker?
Het kwartje valt even nietquote:Op zondag 27 juli 2008 02:37 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik zeg maar niks .pffff heb er zwaar de tering ergens over in dus dat... knipperde knip jasses..
ademanie ,morgen 'straks eff bijkleuren " en vanavond lees ik wel wat ik verkeerd heb gedaan/gezegd..gezellig nou ..boeiend....
Dat is toch fokking niet normaal!quote:Op zondag 27 juli 2008 02:34 schreef Suikeroom het volgende:
whahaha ik heb deze nooit terug gezien.. ik kom niet meer bij van het lachen.. tranen in mn ogen, alles
teruglezen ..quote:
Wat is een kwartje ???quote:
Prettige vakantie denk ik danquote:Op zondag 27 juli 2008 09:14 schreef Juud79 het volgende:
Dag allemaal, ik ben op vakantie tot 8 Augustus. Wees lief voor elkaar en de mensen die 3 Augustus Huub & Co gaan vermaken wens ik heel veel plezier....
See ya, Juud
Fijne vakantie, Juud!quote:Op zondag 27 juli 2008 09:14 schreef Juud79 het volgende:
Dag allemaal, ik ben op vakantie tot 8 Augustus. Wees lief voor elkaar en de mensen die 3 Augustus Huub & Co gaan vermaken wens ik heel veel plezier....
See ya, Juud
Eind augustus al. Maar dat is al bijna.quote:Op zondag 27 juli 2008 10:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Huub zijn programma geschrapt?
Stelletjes verdringen zich voor RTL-programma
Zou dit ook een RL programma worden? Toch raar dat het bijna gelijk gaat starten met CBML.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:05 schreef noekje het volgende:
Eind augustus al. Maar dat is al bijna.
Huub, komen er streams?
Oh!quote:Op zondag 27 juli 2008 11:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou dit ook een RL programma worden? Toch raar dat het bijna gelijk gaat starten met CBML.![]()
Fijne vakantie Juud.
LS, vertel eens, hoe zit dat nou met jou ? Het spel is over, maar jou fixatie om Huub wordt alleen maar groter lijkt het ? Is dat nou omdat je slecht kunt poepen, ben je vroeger veel gepest door jochies zoals Huub in de Kooi was of ben je gewoon altijd op zoek ?quote:Op zondag 27 juli 2008 10:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Huub zijn programma geschrapt?
Stelletjes verdringen zich voor RTL-programma
Zoiets vermoedde ik al.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:35 schreef noekje het volgende:
Oh!Ik had helemaal niet gezien dat het niet CBML was. Deze is nog kutter eigenlijk. Ik vind stelletjes helemaal niet leuk.
Ik zou je graag antwoord willen geven, maar dan krijg ik een ban, omdat je geen persoonlijke gegevens mag gevenquote:Op zondag 27 juli 2008 11:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
LS, vertel eens, hoe zit dat nou met jou ? Het spel is over, maar jou fixatie om Huub wordt alleen maar groter lijkt het ? Is dat nou omdat je slecht kunt poepen, ben je vroeger veel gepest door jochies zoals Huub in de Kooi was of ben je gewoon altijd op zoek ?
Normaal valt het me niet zo op, maar bij jou is het best erg, dus ik denk ik vraag het toch eens.
Ow oké, jammer.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zou je graag antwoord willen geven, maar dan krijg ik een ban, omdat je geen persoonlijke gegevens mag geven
edit: En dan zou de lol er ook af zijn![]()
weer een msn logquote:Op zondag 27 juli 2008 11:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou je graag antwoord willen geven, maar dan krijg ik een ban, omdat je geen persoonlijke gegevens mag geven
edit: En dan zou de lol er ook af zijn![]()
Ah, iemand die de topics bijhoudt.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:02 schreef lurf_doctor het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_disco__.html?p=25,1
Deden ze weer eens niet lief tegen Huibie
Wel wordt duidelijk dat Huub nog steeds van streek is. "De dag na het opstootje stond er een optreden gepland, maar hij is niet gegaan."
Tja, dat krijg je ervan als je zonder bodyguards op stap gaat...
Sorry Gert. d'r is ook zoveel commotie om dat stinkjochquote:
* terugzwoiit noar Deemter.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:58 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Sorry Gert. d'r is ook zoveel commotie om dat stinkjoch![]()
en nog even zwaaien naar mijn sgopvriendje
er komen zoals het er nu naar uitziet wel streams bij CBML,quote:Op zondag 27 juli 2008 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
* terugzwoiit noar Deemter.![]()
Huub komt hier regelmatig, net als Eric, en dat houdt de commotie wel een beetje gaande. Dit (t)rekken we wel tot het begin van CBML (Can't Buy Me Love).
enne, kan je vertellen dat ik over het algemeen lekker tot extreem lekker ruik!quote:Op zondag 27 juli 2008 12:58 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Sorry Gert. d'r is ook zoveel commotie om dat stinkjoch![]()
quote:Op zondag 27 juli 2008 13:34 schreef Joylove het volgende:
als je het te bont maakt wel ja das dan een logisch gevolg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |