kneusquote:Op zondag 27 juli 2008 01:30 schreef oldschoolf00l het volgende:
Goh, leeft die Huub nog? Fok zal wel de enige plek zijn waar ie nog een beetje aanspraak krijgt.
Waarschijnlijk komt hij na het neuken en onder het pokeren nog wel ff terugquote:Op zondag 27 juli 2008 01:29 schreef Ryan3 het volgende:
Dus dit was de commotie om Huub?
Helemaal geen desinteressequote:
Hij heeft inmiddels geleerd om alleen nog maar op soppende groupies te reageren.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:29 schreef Ryan3 het volgende:
Dus dit was de commotie om Huub?
Texas Hold'm?quote:Op zondag 27 juli 2008 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt hij na het neuken en onder het pokeren nog wel ff terug
Tot over zes minuten en dertig seconden dan maarquote:Op zondag 27 juli 2008 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
ohhh echt een mooie post dit, ik sla 'm op en ga er uitgebreid op reagerenquote:Op zondag 27 juli 2008 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels geleerd om alleen nog maar op soppende groupies te reageren.
Die neukt teminstequote:Op zondag 27 juli 2008 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je met het openen en nummertjesquote:Op zondag 27 juli 2008 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Helemaal geen desinteresse![]()
Wist alleen het nummertje niet zeker....![]()
Nou ja, maak jij dat nummertje dan maar bij Claire.....
Doe je best, lieverd.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:36 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ohhh echt een mooie post dit, ik sla 'm op en ga er uitgebreid op reageren
Het is ook moeilijk om met deze jongen een beetje te rellen hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels geleerd om alleen nog maar op soppende groupies te reageren.
Toen ze in DGK nog op internet mochten verloor hij altijd van mijquote:
Je hebt een leuke hond. Hoe heet-ie?quote:Op zondag 27 juli 2008 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Yup, langbenig en hij heeft zijn staart ook nog
Gewoon 100%
Niet zo'n dik gefrustreerd beesie. De mijne is een allemandsvriendje en levendig.
Ik zal in het vervolg beter m'n best doen fluitertjequote:Op zondag 27 juli 2008 01:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je met het openen en nummertjes
iets te snel en vluggertjes was, kan gebeuren, de volgende
keer misschien iets meer tijd voor nemen, kwaliteit gaat toch
boven kwantiteit...?....
Nog drie minuten ongeveerquote:Op zondag 27 juli 2008 01:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Huubster is nog wel even bezig... hoop ik..
Bestaan er ook andere varianten danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |