bagatelliseer het maar weer..quote:Op zondag 27 juli 2008 01:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
als jij een eikel bent tegen over je buurmeisje met mens erger je niet, of tegen een fok poster tijdens een verhitte discussie of iedere andere vorm van discussie of spel, stuur je dan ook een bos bloemen?
en btw....hoe zou ze die bos bloemen opvatten denk je?
Duh.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:05 schreef Stali het volgende:
En Huub wil wel heel erg graag een enorme eikel zijn he?.
wat zou zij ervan moeten vinden? ze kijkt vaak mee, maar zoveel kijk ik niet op yt hoor het valt mij echt mee, dacht dat het meer zou zijn, maar denk dat ik nog geen 5 uur yt heb gekeken, en dat als je kijkt hoeveel materiaal er isquote:Op zondag 27 juli 2008 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ziit je nu alles oneindig na te kijken op yt?
En wat vind je vrouw daar nu van?
Zo vent, meld jij je ook nog eens?quote:Op zondag 27 juli 2008 01:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar ik wacht nog steeds op antwoord, waarom ze ineens niet meer op internet mochten.
Geloof Kallie1, Lieke is voor jouw een gepasseerd Station. Niet naar omkijken. Veels te gevaarlijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
dat was echt laag van mij om daar over te beginnen, heb laatst die ruzie gezien, je ziet Lieke helemaal verstrakken als ik daar over begin,,,,,wat ben ik toch ook een klootzak, maar ik was echt boos joh! en als jullie wisten waarom, dan waren jullie het helemaal met mij eens, wat een situatie was dat!
Lectorem Salutant toch?quote:
Ja, maar dit was iets meer dan spel en gewoon ruzie.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
als jij een eikel bent tegen over je buurmeisje met mens erger je niet, of tegen een fok poster tijdens een verhitte discussie of iedere andere vorm van discussie of spel, stuur je dan ook een bos bloemen?
en btw....hoe zou ze die bos bloemen opvatten denk je?
Ben je daar teleurgesteld over?quote:Op zondag 27 juli 2008 01:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
wat zou zij ervan moeten vinden? ze kijkt vaak mee, maar zoveel kijk ik niet op yt hoor het valt mij echt mee, dacht dat het meer zou zijn, maar denk dat ik nog geen 5 uur yt heb gekeken, en dat als je kijkt hoeveel materiaal er is
Ja het is een rashond die officieel een Jack Russel Terrier heet. Maar daar gaat dit topic niet overquote:Op zondag 27 juli 2008 01:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo vent, meld jij je ook nog eens?.
Jij hebt een leuke hond, wat voor terrier is het? Want het is een terrier he?
Hij is gaaf..
Leg uit.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:09 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
aajjjj, typisch geval van de klepel en de klok denk ik
Slaap lekker Huub en de groeten aan Claire.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:12 schreef Huubdgk het volgende:
lieve mensen, bloemen of geen bloemen, ik ga lekker slapen, maar eerst even iets met Claire bewerkstelligen denk ik! Adios en tot laters maar weer....enne nmns #37 ofzo is een leuke titel,
het veinst desinteresse van jouw kant, terwijl je een van de meest geziene gasten hier bent!
lief zijn
Huub
Och, tis best wel een hondenreeks.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja het is een rashond die officieel een Jack Rusel Terrier heet. Maar daar gaat dit topic niet over
erg afgesproken met Luc, we wilde dat hij bleef, dus afgespoken tussen ons let wel, niet met de redactie...toch grappig dat Brian en ik een echte ruzie eruit kregenquote:Op zondag 27 juli 2008 01:11 schreef Suikeroom het volgende:
Huub hoe nep was dit? afgesproken in de auto?
Bye, wens claire beterschapquote:Op zondag 27 juli 2008 01:12 schreef Huubdgk het volgende:
lieve mensen, bloemen of geen bloemen, ik ga lekker slapen, maar eerst even iets met Claire bewerkstelligen denk ik! Adios en tot laters maar weer....enne nmns #37 ofzo is een leuke titel,
het veinst desinteresse van jouw kant, terwijl je een van de meest geziene gasten hier bent!
lief zijn
Huub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |