bagatelliseer het maar weer..quote:Op zondag 27 juli 2008 01:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
als jij een eikel bent tegen over je buurmeisje met mens erger je niet, of tegen een fok poster tijdens een verhitte discussie of iedere andere vorm van discussie of spel, stuur je dan ook een bos bloemen?
en btw....hoe zou ze die bos bloemen opvatten denk je?
Duh.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:05 schreef Stali het volgende:
En Huub wil wel heel erg graag een enorme eikel zijn he?.
wat zou zij ervan moeten vinden? ze kijkt vaak mee, maar zoveel kijk ik niet op yt hoor het valt mij echt mee, dacht dat het meer zou zijn, maar denk dat ik nog geen 5 uur yt heb gekeken, en dat als je kijkt hoeveel materiaal er isquote:Op zondag 27 juli 2008 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ziit je nu alles oneindig na te kijken op yt?
En wat vind je vrouw daar nu van?
Zo vent, meld jij je ook nog eens?quote:Op zondag 27 juli 2008 01:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar ik wacht nog steeds op antwoord, waarom ze ineens niet meer op internet mochten.
Geloof Kallie1, Lieke is voor jouw een gepasseerd Station. Niet naar omkijken. Veels te gevaarlijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
dat was echt laag van mij om daar over te beginnen, heb laatst die ruzie gezien, je ziet Lieke helemaal verstrakken als ik daar over begin,,,,,wat ben ik toch ook een klootzak, maar ik was echt boos joh! en als jullie wisten waarom, dan waren jullie het helemaal met mij eens, wat een situatie was dat!
Lectorem Salutant toch?quote:
Ja, maar dit was iets meer dan spel en gewoon ruzie.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
als jij een eikel bent tegen over je buurmeisje met mens erger je niet, of tegen een fok poster tijdens een verhitte discussie of iedere andere vorm van discussie of spel, stuur je dan ook een bos bloemen?
en btw....hoe zou ze die bos bloemen opvatten denk je?
Ben je daar teleurgesteld over?quote:Op zondag 27 juli 2008 01:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
wat zou zij ervan moeten vinden? ze kijkt vaak mee, maar zoveel kijk ik niet op yt hoor het valt mij echt mee, dacht dat het meer zou zijn, maar denk dat ik nog geen 5 uur yt heb gekeken, en dat als je kijkt hoeveel materiaal er is
Ja het is een rashond die officieel een Jack Russel Terrier heet. Maar daar gaat dit topic niet overquote:Op zondag 27 juli 2008 01:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo vent, meld jij je ook nog eens?.
Jij hebt een leuke hond, wat voor terrier is het? Want het is een terrier he?
Hij is gaaf..
Leg uit.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:09 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
aajjjj, typisch geval van de klepel en de klok denk ik
Slaap lekker Huub en de groeten aan Claire.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:12 schreef Huubdgk het volgende:
lieve mensen, bloemen of geen bloemen, ik ga lekker slapen, maar eerst even iets met Claire bewerkstelligen denk ik! Adios en tot laters maar weer....enne nmns #37 ofzo is een leuke titel,
het veinst desinteresse van jouw kant, terwijl je een van de meest geziene gasten hier bent!
lief zijn
Huub
Och, tis best wel een hondenreeks.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja het is een rashond die officieel een Jack Rusel Terrier heet. Maar daar gaat dit topic niet over
erg afgesproken met Luc, we wilde dat hij bleef, dus afgespoken tussen ons let wel, niet met de redactie...toch grappig dat Brian en ik een echte ruzie eruit kregenquote:Op zondag 27 juli 2008 01:11 schreef Suikeroom het volgende:
Huub hoe nep was dit? afgesproken in de auto?
Bye, wens claire beterschapquote:Op zondag 27 juli 2008 01:12 schreef Huubdgk het volgende:
lieve mensen, bloemen of geen bloemen, ik ga lekker slapen, maar eerst even iets met Claire bewerkstelligen denk ik! Adios en tot laters maar weer....enne nmns #37 ofzo is een leuke titel,
het veinst desinteresse van jouw kant, terwijl je een van de meest geziene gasten hier bent!
lief zijn
Huub
Keffer reeks.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Och, tis best wel een hondenreeks..
Dat is dan een langbenige Jack of niet?
antwoord ook nog ff snel mijn vraag danquote:Op zondag 27 juli 2008 01:15 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
erg afgesproken met Luc, we wilde dat hij bleef, dus afgespoken tussen ons let wel, niet met de redactie...toch grappig dat Brian en ik een echte ruzie eruit kregen
quote:
amanda kwam binnen met haar haren vol boter en toen gooide ze kwark over mij heen, lachend want toen kon ik nog wel met Amanda ik rende haar achteraan en wilde haar in het water gooien, Brian werd toen echt pissed en toen zag je wat er gebeurdequote:Op zondag 27 juli 2008 01:09 schreef BrainView het volgende:
Yo Huub,
Ik vind het echt TOp dat je contact onderhoud met GDK fans, dat siert je man!
Mischien een rare vraag en hij is nogal irrelevant, maar tog
Als je een boek uit hebt wil je liefst alle details ervan weten..
Heb hier al eerder naar gevraagd maar toen was je te druk
De eerste dag van dennis, was jaap met zijn terror bezig, borden gooien naar natas en amanda, boter in haar smeren en noem het maar op![]()
En kort daarna kwamen opeens een vechtende huub en brian in beeld, aan de rand van het zwembad
Jij werd het zwembad in gegooid en vervolgens wou je hem terupkakken en raakte jullie aan het duwen en trekken bij trapje waarop de streams op zwart gingen..
Wat was hier nou de aanleiding van??? ik weet het nog steeds niet terwijl ik dit 1 van de heftigste clashes/ochtenden in de gouden vond..
Kun jij deze blanco page ophelderen
APK is vermoedelijk met iets anders bezig.quote:
Truste Huub.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:12 schreef Huubdgk het volgende:
lief zijn
Huub
Wie die huubs?quote:Op zondag 27 juli 2008 01:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Och, hij neemt graag zijn kuierlatjes....
Zeg, maar die kaaaaaaahrin is wrs heel smart nog aan het googlen he?.
lectori salutem, gegroet is de lezer.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:09 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
aajjjj, typisch geval van de klepel en de klok denk ik
Welterusten dan!quote:Op zondag 27 juli 2008 01:12 schreef Huubdgk het volgende:
lief zijn
Huub
Ahaaaquote:Op zondag 27 juli 2008 01:18 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
amanda kwam binnen met haar haren vol boter en toen gooide ze kwark over mij heen, lachend want toen kon ik nog wel met Amanda ik rende haar achteraan en wilde haar in het water gooien, Brian werd toen echt pissed en toen zag je wat er gebeurdehij gooide mij in het water, ik duwde en trok met hem bij het trappetje had hem bijna over dat hekje heen geduwd (toch paar meter diep
) en hij lazerde mij toen van de trap af op het grint, au!
zat daarna met polo in de kapsalon die als een gek was komen aanrijden en brian zat daarna bij de tuinstoelen af te koelen, goh wat waren we pissed of zeg....sweet memories
quote:Op zondag 27 juli 2008 01:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
lectori salutem, gegroet is de lezer.
je mag ook wel gewoon Karin zeggen, die nick was al bezet.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Och, hij neemt graag zijn kuierlatjes....
Zeg, maar die kaaaaaaahrin is wrs heel smart nog aan het googlen he?.
een beetje duwen en trekken magquote:Op zondag 27 juli 2008 01:21 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ahaaa![]()
Zij gooide dus kwark over jou heen waarop jij mannie het water in wou pleuren...
En dan word brian boos![]()
Bedankt voor antwoord..
Dat waren nog een mooie tijden in de kooi, die hele juni maand
Ja mei was ook topquote:Op zondag 27 juli 2008 01:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
een beetje duwen en trekken magmaar nee man die maand ervoor was leuker.. camping DGK
Yup, langbenig en hij heeft zijn staart ook nogquote:Op zondag 27 juli 2008 01:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Och, tis best wel een hondenreeks..
Dat is dan een langbenige Jack of niet?
Ja, ik ken de echte FOK! Karin wel....quote:Op zondag 27 juli 2008 01:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
je mag ook wel gewoon Karin zeggen, die nick was al bezet.![]()
Ik heb het gevonden.
Hebben jullie ook zo een schriftje?quote:Op zondag 27 juli 2008 01:25 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ja mei was ook top
Daarna in juli en augustus was het minder boeiend, waarop het in september weer leuker werd
het september pact van Jaap & Dennisquote:Op zondag 27 juli 2008 01:25 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ja mei was ook top
Daarna in juli en augustus was het minder boeiend, waarop het in september weer leuker werd
Nou, ik ben ook echt alleen niet de FOK!- Karin......quote:Op zondag 27 juli 2008 01:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, ik ken de echte FOK! Karin wel.....
Google is your best friend..
.
En dan in oktober de groep die zich tegen dennis keert, en intriges bijna dagelijks te zien waren.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het september pact van Jaap & Dennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |