Behalve dan dat ik van die paar keer wel oppikte dat Huubske niet minder vrouwonvrinedelijk was dan Brian.quote:
1 filmpje heb je al hè, dat ie dat bot begroef, met zijn neus....quote:Op zondag 27 juli 2008 02:12 schreef Stali het volgende:
Wij moeten ook wat meer filmpjes en fotos maken van Den O, he?
Slaap lekker Muis....quote:Op zondag 27 juli 2008 02:08 schreef Soury het volgende:
Ga ff film kijken .. Had ik al weken op de HD staan. Truste
Zo gaaf.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1 filmpje heb je al hè, dat ie dat bot begroef, met zijn neus....
9 uur wekker, half 10/10 uur eruit, 11 uur weg....quote:Op zondag 27 juli 2008 02:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo gaaf.
Ik moet naar bed trouwens. Hoelaat moet de wekker?
Het kwartje valt even nietquote:Op zondag 27 juli 2008 02:37 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik zeg maar niks .pffff heb er zwaar de tering ergens over in dus dat... knipperde knip jasses..
ademanie ,morgen 'straks eff bijkleuren " en vanavond lees ik wel wat ik verkeerd heb gedaan/gezegd..gezellig nou ..boeiend....
Dat is toch fokking niet normaal!quote:Op zondag 27 juli 2008 02:34 schreef Suikeroom het volgende:
whahaha ik heb deze nooit terug gezien.. ik kom niet meer bij van het lachen.. tranen in mn ogen, alles
teruglezen ..quote:
Wat is een kwartje ???quote:
Prettige vakantie denk ik danquote:Op zondag 27 juli 2008 09:14 schreef Juud79 het volgende:
Dag allemaal, ik ben op vakantie tot 8 Augustus. Wees lief voor elkaar en de mensen die 3 Augustus Huub & Co gaan vermaken wens ik heel veel plezier....
See ya, Juud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |