Morguh, niet heel gek $@#*$&@#( warme vannachtquote:Op maandag 28 juli 2008 09:08 schreef muisje-eliza het volgende:iets teveel uitgeslapen...nu heb ik Veenstra gemist
Volgens mij regent 't daar nuquote:Op maandag 28 juli 2008 09:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Al lag ik uiteraard liever on the beach.
Welke Beach? zou zo ook Down under kunnen zijnquote:
Heel veel plezier, tot weekend ekstraquote:Op maandag 28 juli 2008 06:48 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo naar Disneyland toe
tot vrijdagavond ofzo
Understatement of the week.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:17 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
.
Wat een brakke nacht door warmte en onweer.
Ik moet ook nog zien hoe ik deze dag door kom. En of mensen in mijn omgeving deze dag ongeschonden doorkomen.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Understatement of the week.
Someone will die if they cross me today... dit is niet te compenseren zo'n nacht.
Ubercool hoor.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de liefhebber: Mijn superdroge weekend! lang leve Den Haag![]()
Nou dat is nog waar ookquote:Op maandag 28 juli 2008 09:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
@SilentChaos Gaaf bakkie
Beide enorm gezopen zeker dat weekend
Deze Fray is minder Frayselijk dan die andere single van ze.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo erg is deze toch ook weer niet , had ook alain clark kunnen wezen
Jij ook al?quote:
Zal mij benieuwen of Michiel vrijdag de Freaknacht weer begint met de volledige versie van de Thin White Duke-remix van Mr. Brightsidequote:Op maandag 28 juli 2008 09:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jammer dat er te weinig respect is op de radio voor nummers die langer duren dan 3.30 minuten
ja man, dat is leuk en ludiek, helemaal niet uitgedacht door de marketingafdeling!quote:Op maandag 28 juli 2008 09:36 schreef Marc63 het volgende:
Oh nee! Begint Gerard nou ook al met homo-requests?
Wat ik gezien heb zijn het ook leuke fotos , je kan er best leuke dingen mee doen op fotogebiedquote:Op maandag 28 juli 2008 09:36 schreef muisje-eliza het volgende:
mr jummy op de mr jummy-hyves zetten is echt een hit...ik ben net de hele tijd bezig geweest alle mailtjes van reacties weg te halen.
* Glacier ziet als hetero de lol van de homo 100 ook wel inquote:Op maandag 28 juli 2008 09:44 schreef on_air het volgende:
Behalve het feit dat er typische homosnummers zouden zijn en je op die manier foute aandacht op homosprojecteert, wat is er storend aan een homos100? Of aan een vrouwen100 for that matter.
Is toch allemaal lekker stigatiserend denken en in hokjes plaatsen. Het zijn toch gewoon lekker dansbare nummers, leuk deuntje, vrolijk, kleurrijk. POP muziek. Toegankelijk. Is leuk.
quote:Op maandag 28 juli 2008 09:44 schreef on_air het volgende:
Behalve het feit dat er typische homosnummers zouden zijn en je op die manier foute aandacht op homosprojecteert, wat is er storend aan een homos100? Of aan een vrouwen100 for that matter.
Is toch allemaal lekker stigatiserend denken en in hokjes plaatsen. Het zijn toch gewoon lekker dansbare nummers, leuk deuntje, vrolijk, kleurrijk. POP muziek. Toegankelijk. Is leuk.
Zie de lijst en er staan maar handje vol te blije nummers in. Anders zou sky radio een homo zender zijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier ziet als hetero de lol van de homo 100 ook wel in
Ik heb gisteren ook al gezegd, een homo100 voor een keer is wel geinig (hoewel ik waarschijnlijk niet ga luisteren), maar homo-platen zijn guilty pleasures die stiekem iedereen (nou ja, heel veel mensen) leuk vindt. Draai ze dan ook een beetje stiekem, maar knal ze wel ff lekker tussen de goeie platen door. Ik hoor al een paar weken over die homo100 en als ze dan ook nog eens mensen op gaan roepen om alleen maar homo-requests te versturen, gaat de lol er al voor een groot deel af.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:44 schreef on_air het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |