Morguh, niet heel gek $@#*$&@#( warme vannachtquote:Op maandag 28 juli 2008 09:08 schreef muisje-eliza het volgende:iets teveel uitgeslapen...nu heb ik Veenstra gemist
Volgens mij regent 't daar nuquote:Op maandag 28 juli 2008 09:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Al lag ik uiteraard liever on the beach.
Welke Beach? zou zo ook Down under kunnen zijnquote:
Heel veel plezier, tot weekend ekstraquote:Op maandag 28 juli 2008 06:48 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo naar Disneyland toe
tot vrijdagavond ofzo
Understatement of the week.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:17 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
.
Wat een brakke nacht door warmte en onweer.
Ik moet ook nog zien hoe ik deze dag door kom. En of mensen in mijn omgeving deze dag ongeschonden doorkomen.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Understatement of the week.
Someone will die if they cross me today... dit is niet te compenseren zo'n nacht.
Ubercool hoor.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de liefhebber: Mijn superdroge weekend! lang leve Den Haag![]()
Nou dat is nog waar ookquote:Op maandag 28 juli 2008 09:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
@SilentChaos Gaaf bakkie
Beide enorm gezopen zeker dat weekend
Deze Fray is minder Frayselijk dan die andere single van ze.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo erg is deze toch ook weer niet , had ook alain clark kunnen wezen
Jij ook al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |