Goh, ik hier?quote:Op maandag 28 juli 2008 01:21 schreef rjvandevelde het volgende:
Ja die zag ik:) Nog tot 4 uur!
Met een beetje pech wel.quote:Op maandag 28 juli 2008 02:05 schreef rjvandevelde het volgende:
tot 4 uur?
... en de buren die zich alsmaar afvragen waar die buurjongen nou toch mee bezig is midden in de nacht.quote:Op maandag 28 juli 2008 02:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Met een beetje pech wel.
Ben al een week bezig mn slaapkamer aan het opruimen, en dat doe ik net name 's nachts :-)
Alle kasten opnieuw inrichten, bureau opruimen, alle rommel die zich de afgelopen jaren onder m'n bed heeft verzameld. Iets wat al héééél lang nodig is in ieder geval.
quote:Op maandag 28 juli 2008 02:12 schreef Sirolf het volgende:
... en de buren die zich alsmaar afvragen waar die buurjongen nou toch mee bezig is midden in de nacht.
(Cue MD 1, Track 4: Gelach)quote:Ben je een meisje aan het verbouwen ofzo?
- Nee, m'n kamer!
Dat was te horen ja...quote:Op maandag 28 juli 2008 02:55 schreef rjvandevelde het volgende:
combinatie van... met een dj die naar de tering is
Het is je vergeven :-)quote:Op maandag 28 juli 2008 02:55 schreef rjvandevelde het volgende:
combinatie van... met een dj die naar de tering is
Ik dacht zelf dan ook meer richting Phil Collins, Of misschien nog wel beter, Fools garden (iets met een citroenboom)quote:Op maandag 28 juli 2008 03:23 schreef rjvandevelde het volgende:
Nou Bennie Nijman gaat me wat ver hoor
"even"?quote:Op maandag 28 juli 2008 06:48 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo naar Disneyland toe
tot vrijdagavond ofzo
Even naar disneylandquote:Op maandag 28 juli 2008 06:50 schreef borisz het volgende:
[..]
even?
We vertrekken over een tiental minuten. t/m vrijdag.
't ging net mis met de headlines / weerbericht, maar dat wordt op het hele uur bij de eindregie geschoven, dus het was niet michiels foutquote:Op maandag 28 juli 2008 07:04 schreef jassy het volgende:
Veenstra loopt wel met de automatisering te stoeien.......
Lijkt mij wel een onwijs leuk programma![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op maandag 28 juli 2008 06:48 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo naar Disneyland toe
tot vrijdagavond ofzo
Geen idee, 'k heb niet het idee haar te herkennen.quote:Op maandag 28 juli 2008 06:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
wie is nou de producer?
(de vrouwelijke dus`)
Prachtig jaquote:Op maandag 28 juli 2008 07:48 schreef Cee het volgende:
Smac of Smek my bitch up Max Geheugenquiz remix. OMFG Ik lig helemaal dubbel hier, daar is het veels te warm voor dus ophouden met die ongein, Veenstra!![]()
Of nee ga toch maar door.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |