'k bedoelde meer de omslachtigheid om het dan binnen te krijgen voor diegenen die geen ervaren leechers zijnquote:Op zondag 27 juli 2008 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij een torrent heb je natuurlijk geen hostingprovider die lastig gaat doen.
Goed puntquote:Op zondag 27 juli 2008 20:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k bedoelde meer de omslachtigheid om het dan binnen te krijgen voor diegenen die geen ervaren leechers zijn
dat is waar, maar goed beetje opvoeden kan geen kwaadquote:Op zondag 27 juli 2008 20:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k bedoelde meer de omslachtigheid om het dan binnen te krijgen voor diegenen die geen ervaren leechers zijn
Ik ontving ook al een dergelijke fax jaquote:Op zondag 27 juli 2008 20:53 schreef Marc63 het volgende:
Roel! Joss!
Bijvoorbeeld ja. Gekke Amerikanenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je al in de titel webcam zet , zullen ze gelijk denken dat het sexuele content is
Leuke photoshoot!quote:
quote:
quote:
Op een gegeven moment liep ie weer achter ons. Wat een oud, pafferig uitziend chagerijnig mannetje zeg! Maar, kan ook kribbig zijn geweest vanwege 't weer. Van die hitte word je snel moe en kriegelig van al dat volk om je heen.quote:
Lees josti-volk, normaal wil je echt niet kijken wat er om hem heen hangtquote:Op zondag 27 juli 2008 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Op een gegeven moment liep ie weer achter ons. Wat een oud, pafferig uitziend chagerijnig mannetje zeg! Maar, kan ook kribbig zijn geweest vanwege 't weer. Van die hitte word je snel moe en kriegelig van al dat volk om je heen.
Absoluut een MustSee film. Misschien dat de nieuwe James Bond (November?) qua niveau in de buurt komt van de The Dark Knight, maar daar twijfel ik wel een beetje aan. TDK is gewoon echt een heerlijke film.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef Cee het volgende:
Zo, terug van de kermis, wat een hitte wat een herrie en dan als klap op de vuurpijl staat Piet Paulusma voor je neus.
The Dark Knight, daarentegen:woaahhh
en dat was mijn request dus, en dat op m;n verjaardagquote:
Erg goede keuze , van harte trouwens nog danquote:Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat was mijn request dus, en dat op m;n verjaardag
Je bent jarig, Az?! Nou, gefeliciteerd man ! Mooie dag om jarig te zijnquote:Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat was mijn request dus, en dat op m;n verjaardag
Nou denk eerder misschien ergens in de middag, maar misschien ook 's avonds want het gaat morgen weer een warme dag worden.quote:
Dat nummer is echt een van mijn favorieten aller tijden, en zeker op zo'n dag als vandaag, als je weer bezweet en redelijk beschonken thuiskomt na een dag erop uit geweest te zijn in de stad is dit zo'n heerlijk en herkenbaar nummerquote:Op zondag 27 juli 2008 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Erg goede keuze , van harte trouwens nog dan
Ohjaquote:Op zondag 27 juli 2008 22:09 schreef muisje-eliza het volgende:
van Sultana
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:05 schreef rjvandevelde het volgende:
Ja sorry kan het ook niet helpen
wel toch?
Naar een idee van de heer Herman Finkersquote:Op maandag 28 juli 2008 01:25 schreef Sirolf het volgende:
Deze kwam ik kort geleden tegen in de krant, en met Veenstra's Almelo-geschiedenis leek het me leuk om 'm hier te plaatsen.
[ link | afbeelding ]
Dat ga ik niet halenquote:Op maandag 28 juli 2008 01:21 schreef rjvandevelde het volgende:
Ja die zag ik:) Nog tot 4 uur!
Die uitspraak van Finkers ken ik ook, en daarom is 'ie juist zo grappig.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Naar een idee van de heer Herman Finkers![]()
Nou ja, gewoon schaamteloos gejat eigenlijk
[..]
Dat ga ik niet halen
Oh, zie nu het straatnaambordje pasquote:Op maandag 28 juli 2008 01:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die uitspraak van Finkers ken ik ook, en daarom is 'ie juist zo grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |