Kun jij je lekker nog een keer omdraaien.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet zeuren![]()
Is het eindelijk zomer
De recorder begint morgen vanzelf om 5.50 uur![]()
Windows Taakplanner
Preciesquote:Op zondag 27 juli 2008 17:00 schreef on_air het volgende:
[..]
Kun jij je lekker nog een keer omdraaien.
Moet nog even opzoek naar een webhostquote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat gebeurt ere morgen om 5.50?
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:09 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.michielveenstra.nl/angrylog/log/148187/The+Morning+EM/
Ah ja, dergelijke obstakels.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet nog even opzoek naar een webhost![]()
Broekie wil het niet op de server hebben ivm muziekrechten, m'n eigen host redt het niet met opslag en dataverkeer, en de meeste gratis uploaders accepteren geen grote bestanden
Ik hoop hetquote:Op zondag 27 juli 2008 18:04 schreef on_air het volgende:
Ah ja, dergelijke obstakels.
Met alle semi-nerds hier moet dat heus wel goedkomen.
Aan de kust is het gewoon zon zonder dat het gaat regenenquote:Op zondag 27 juli 2008 18:29 schreef -Hans- het volgende:
gerommel in de verte... het gaat zo spoken.![]()
Luchtvochtigheid 72% bij 27 graden en de lucht wordt donker.
Ik heb wel een oplossing, maar dan is het net even iets minder publiek.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet nog even opzoek naar een webhost![]()
Broekie wil het niet op de server hebben ivm muziekrechten, m'n eigen host redt het niet met opslag en dataverkeer, en de meeste gratis uploaders accepteren geen grote bestanden
Ohja het is weer glaciertijd om 2000. Het is dat ik bijna nooit een pc tot mijn beschikking heb tussen 2000 en 2200 anders zou ik wel wat vaker luisterenquote:Op zondag 27 juli 2008 18:51 schreef Glacier het volgende:
Avond
Wat een hiite zeg..
Wordt nog wat in de studio vanavondMaar komt vast goed
* Glacier gaat nu een koel biertje drinken
* WebHawkjuh meldt zich. Waar gaat het precies over?quote:Op zondag 27 juli 2008 18:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop het
En anders zet ik 'm op de nieuwsgroepen, maar daar kan weer niet iedereen bij
Mja, zou kunnen, maar is toch niet echt de bedoelingquote:Op zondag 27 juli 2008 18:39 schreef Broekie het volgende:
Ik heb wel een oplossing, maar dan is het net even iets minder publiek.
Morgen begint de Morning EM, met Michiel Veenstra en Erik-Jan "De Kaak" Rosendahlquote:Op zondag 27 juli 2008 19:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh meldt zich. Waar gaat het precies over?
Mjah, 't is helaas het enige wat ik aan kan bieden. Helemaal publiek neerzetten is me net iets te gevaarlijk...quote:Op zondag 27 juli 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, zou kunnen, maar is toch niet echt de bedoeling
Snap hetquote:Op zondag 27 juli 2008 19:21 schreef Broekie het volgende:
Mjah, 't is helaas het enige wat ik aan kan bieden. Helemaal publiek neerzetten is me net iets te gevaarlijk...
Ja, dat is misschien wel zoquote:Bovendien lijkt het mij best een werkzame oplossing hoor, user+pass verspreiden zichzelf wel via E-mail/MSN/IRC.
Nou, hier in het Noorden ook weer. 't is hetzelfde verhaal als gisteren want de buien lossen spontaan op als ze in de buurt van Groningen komen. Weer geen actie dus, jammer..quote:Op zondag 27 juli 2008 18:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Aan de kust is het gewoon zon zonder dat het gaat regenen
In principe kan het op mijn thuisserver, maar daar hangt 1 restrictie aan; de upload van mijn ADSL verbinding.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
Morgen begint de Morning EM, met Michiel Veenstra en Erik-Jan "De Kaak" Rosendahl
Ik ga de webcamstream elke dag opnemen, maar zoek nog ruimte om 'm up te loaden (800MB per aflevering)
ow is het zo erg geweestquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Liever niet op deze manier (eerst vrouw en een van z'n kinderen doodknallen, z'n andere kind in de nek schieten en dan pas zichzelf).
queen barbiequote:Op zondag 27 juli 2008 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Marijke...hiep hiep hoera onze nieuwe koningin met een vakantie groet
marijke helwegen
Hey Roel, had jij ook niet veel webruimte?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik skip 3FM vanavond. Maar da's vooral omdat ik naar Zomergasten @ Nederland 2 kijk.
Ik meen me te herinneren dat Roel hetzelfde bezwaar had, dat ook zijn ISP het niet leuk zou vinden.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey Roel, had jij ook niet veel webruimte?
Nee, dat wist ie nog niet toch?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Roel hetzelfde bezwaar had, dat ook zijn ISP het niet leuk zou vinden.
Ik denk dat ze de uitzending als audio al genoeg vindenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou 3fm geen extra ruimte/bandbreedte willen "sponseren" voor 3fmfan
En zelfs die hebben ze "officiëel" niet downloadable online staan omdat dat eigenlijk niet mag van de muziekrechtenmaatschappijenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de uitzending als audio al genoeg vinden
Nou ja, een Uitzending Gemist op de 3FM-site is niet echt geheim lijkt mequote:Op zondag 27 juli 2008 20:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
En zelfs die hebben ze "officiëel" niet downloadable online staan omdat dat eigenlijk niet mag van de muziekrechtenmaatschappijen
Wij weten wel beter, maar goed
Geen flauw idee hoe dat werktquote:Op zondag 27 juli 2008 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kunnen we het niet via torrent verspreiden ?
Ik heb 607 GB ruimte op een Amerikaanse server, maar die neuzelt in de voorwaarden ook over illegale content etc. en dat ze meteen eraf gooien enz. Heb geen idee hoe streng ze daar zijn... dusquote:Op zondag 27 juli 2008 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey Roel, had jij ook niet veel webruimte?
Is dat niet even "omslachtig" als via een website achter een login dan?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kunnen we het niet via torrent verspreiden ?
Bij een torrent heb je natuurlijk geen hostingprovider die lastig gaat doenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is dat niet even "omslachtig" als via een website achter een login dan?
Als je al in de titel webcam zet , zullen ze gelijk denken dat het sexuele content isquote:Op zondag 27 juli 2008 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb 607 GB ruimte op een Amerikaanse server, maar die neuzelt in de voorwaarden ook over illegale content etc. en dat ze meteen eraf gooien enz. Heb geen idee hoe streng ze daar zijn... dus.
Daar had ik het dan ook niet over, ik had het over de site waarop de volledige afleveringen gewoon als MP3 te downloaden zijnquote:Op zondag 27 juli 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, een Uitzending Gemist op de 3FM-site is niet echt geheim lijkt me
En ja, ik weet dat dat niet downloadable is, maar toch
't staat iig al klaar, 'k zal je zo username/pass mailen. Kijk maar of je er dan wel of niet gebruik van maaktquote:Het zal wel Broekie's server worden, en dan mailt men mij maar
Er is een archief online dat nog behoorlijk ver terug gaat. Allemaal in mp3. Dat is wat Broekie bedoeld.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, een Uitzending Gemist op de 3FM-site is niet echt geheim lijkt me
En ja, ik weet dat dat niet downloadable is, maar toch
[..]
Geen flauw idee hoe dat werkt
Het zal wel Broekie's server worden, en dan mailt men mij maar
Je deelt de bandbreedte met elkaar, 1 verspreid hem , andere nemen deeltjes over , en verspreiden deze weer aan alle anderen.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is dat niet even "omslachtig" als via een website achter een login dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |