Ja hoor.quote:
Nee, kunnen gewoon niet beter.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:52 schreef BobbySixkiller het volgende:
speelt ajax nou expres slecht?
Voor Ajax C?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:53 schreef denthemen het volgende:
OMG, ik schaam me héél diep
Voor een misverstand tussen Wormgoor en Padt? Ik zou me geen zorgen maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:53 schreef denthemen het volgende:
OMG, ik schaam me héél diep
Dit zijn de wissels toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Voor Ajax C?
Met een defensie die normaal nooti 1 minuut gaan maken die er nu staan.
Voor een 0-3 achterstand en het feit dat Ajax niet 1 goeie aanval op de mat heeft kunnen leggenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor een misverstand tussen Wormgoor en Padt? Ik zou me geen zorgen maken.
hehequote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het zou geweldig zijn als Stam een penalty gaat nemen in de 90ste minuut en hem het stadion uitramt.
Je weet de namen weer mooi te spellenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:55 schreef Wilskracht het volgende:
Ajax 2 of Ajax 3
Stekelenburg
vertonghen vermaelen emanuelsen Olenguer Emanuelson
Assatti Sulimani zijn er niet bij
Mwa deze zullen normaal niet vaak bij de wedstrijd selectie zitten, de verdedigers heb ik het dan over, Perez enzo natuurlijk wel.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Je weet de namen weer mooi te spellen.
Shit 3-1... Konterman stond z'n man niet te dekken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:57 schreef BB-King het volgende:
Bert Konterman komt erin... wow... Ajax gaat vandaag niet meer scoren.
Het uitvak gaat los whehe.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:58 schreef denthemen het volgende:
Er zijn nog echt mensen die opspringen ook
Leo incluis. Hij geeft commentaar alsof iedereen deze wedstrijd serieus neemt en of je waarde aan moet hechten als iemand hier wel/niet goed speelt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:58 schreef denthemen het volgende:
Er zijn nog echt mensen die opspringen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |