Maar jij bent geen meisjequote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:11 schreef Triptamine het volgende:
Ik ook, meerdere keren zelfs. Normaal zou ik dit niet zeggen, maar op Fok is dit vrij zeldzaam. Dus
Dus? dan is het op Fok toch veel zeldzamer manquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:20 schreef SuperwormJim het volgende:
waar blijven de pics?
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dus? dan is het op Fok toch veel zeldzamer man
http://www.tmf.nl/video/17590/highlights/0#/video/17590/quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
"This video is not available in your country. "
Klacht: joetjoep
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:08 schreef Nijns het volgende:
And I liked it..
Waarom zij wel?
Klacht: geen meisje hebben om te zoenen
Zeg, Wormquote:
Eerst foto'squote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:42 schreef Beach het volgende:
Ik heb wel een meisje om te zoenen maar ik wil haar niet.
Wil jij haar hebben?
Ze zoent wel lekker.
je gaat toch niet wéér foto's van jezelf posten nu he?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
I liked itik heb ook nog wel een meisje in de aanbieding voor je! Erg knap en a very good kisser.
Nee, schokkend genoeg ben ik het namelijk niet!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:37 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je gaat toch niet wéér foto's van jezelf posten nu he?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
I liked itik heb ook nog wel een meisje in de aanbieding voor je! Erg knap en a very good kisser.
valt me zwaar van je tegen, ik dacht echt dat je zo'n tuinbroek was; moet haast wel met zo'n naam.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, schokkend genoeg ben ik het namelijk niet!
Ik heb wel een tuin eh jurkje?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:59 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
valt me zwaar van je tegen, ik dacht echt dat je zo'n tuinbroek was; moet haast wel met zo'n naam.
zit je in de vrouwenhandel dan?![]()
zeg dat dan eerder!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb wel een tuin eh jurkje?
en ja
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
"This video is not available in your country. "
Klacht: joetjoep
Dan moet je deze hebben:quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:03 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
deze doet het wel
Katy Perry
zoenende meisjes
quote:
Idd lekker nummerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:03 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
deze doet het wel
Katy Perry
zoenende meisjes
nou kun je er bij????quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 00:43 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Kutnummer.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:21 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben een meisje en ik zoen met een meisje, kijk mij eens geil zijn, neem foto's van me met je mobieltje snel!!
Stom wijf
Dat dusquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:21 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben een meisje en ik zoen met een meisje, kijk mij eens geil zijn, neem foto's van me met je mobieltje snel!!
Stom wijf
538 kennende.. zal dit nummer nog 3 maanden lang als "Nieuwe hits op 538" genoemd worden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:12 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Gelukkig is dit zo'n liedje van een artiest waar we over 3 maanden niets meer van horen.
Supppppppppppppppppperclipquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
538 kennende.. zal dit nummer nog 3 maanden lang als "Nieuwe hits op 538" genoemd worden.
ik duim met je meequote:Op donderdag 31 juli 2008 20:12 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Gelukkig is dit zo'n liedje van een artiest waar we over 3 maanden niets meer van horen.
Laten we het hopen. Over Britney Spears zeiden ze dat ook, en nu horen we nog steeds van haar in het nieuwsquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:12 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Stom wijf
Om als meisje een meisje te mogen zoenen moet je minimaal "bi" naast seksualiteit in je fobo hebben staan.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:08 schreef Nijns het volgende:
And I liked it..
Waarom zij wel?
Klacht: geen meisje hebben om te zoenen
Jawel hoor, zelfs in het olijke lage landje kom je dit soort dingen tegen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:16 schreef RickoKun het volgende:
Maar ze is wel erg geil!
Zoiets zul je niet vaak hier in NL zien
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Jawel hoor, zelfs in het olijke lage landje kom je dit soort dingen tegen.
nieuw?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dat wordt dus een nieuwe trend in disco's.. meiden die elkaar zoenen, met mogelijk nog een Björn Borg boxer zichtbaar..
Nou leuk hoor...
IK VIND HET OOK ECHT GOOR EN HOOP HET DIT WEEKEND NIET TEGEN TE KOMEN IN DE KROEG!@!!11quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dat wordt dus een nieuwe trend in disco's.. meiden die elkaar zoenen, met mogelijk nog een Björn Borg boxer zichtbaar..
Nou leuk hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
90% van de FOK!sters beweert anders ook bi te zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:46 schreef lxa het volgende:
dat was toch al een trend, al jaren toch onder alle meisjes die 16 zijn?
Omg gaatquote:
Estellequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:54 schreef BobbyB het volgende:
Dat nieuwe nummer van Estelle is overigens pas echt bagger.Wat een kutnummer. Dat vorige nummer met Kanye West was nog wel leuk op zich.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nee, ik had geen zin om er een topic over te openen.
Stom wijf
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:27 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Maar onterechte klacht: zoenende meisjes zijn
zelfde stem als sam sparro zon beetjequote:
haar zou ik ook wel op de bek willen nemenquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:19 schreef Smijn. het volgende:
quote:Katy Perry, Christian recording artist?
Monday June 23, 2008
posted by Joanne Brokaw @ 8:00am Permalink Email This Add to »
Categories: Christian music in mainstream, Christian music news, Christian pop music
You call her Katy Perry, we call her Katy Hudson, the singer who at the tender age of 16 released her self-titled debut album in the Christian marketplace.
You got it. Katy Perry, whose single "I Kissed A Girl" is tearing up the Billboard charts, got her start in the Christian industry.
The daughter of two conservative preachers, Katy Hudson signed with Red Hill Records and in 2001 released an album filled with Christian pop/rock radio-friendly songs. She even toured with Phil Joel.
Red Hill Records folded. Somewhere along the way changed her name to Katy Perry, whether to avoid confusion with actress Kate Hudson or to shed her Christian association, I don't know, but in 2004 she went on to become an in-house vocalist for the production team, The Matrix, whose credits include Avril Lavigne and Britney Spears.
A series of typical industry ups and downs eventually led her to sign with Capital Records in 2007, and she was on her way. Last year she released the single "Ur So Gay," which garnered her attention, but it's the recent "I Kissed A Girl" that's got her at the top of the Billboard charts. Her album, One Of The Boys, released last week.
This is definitely not a Christian album, although they lyrics to the song, "Lost," allude to a spiritual searching:
"Have you ever been so lost
Known the way and still so lost ...
My mother says I should come back home but
Can't find the way cause the way is gone
So if I pray am I just sending words into outer space"
So where did Katy Hudson/Perry switch paths?
Looking back, her 2001 debut wasn't a "Jesus is my boyfriend" album; the lyrics were genuine and the album was a legitimate Christian release. By all accounts, Hudson had a promising career as a Christian artist.
But was she a legitimate Christian artist? In 2004, at the age of 19, she told Blender Magazine that during her adolescence, she wasn't "your typical Christian. I've done a lot of bad things. Use your imagination."
It's a curious thing, that a girl who was obviously engaging in rebellious behavior got a Christian record deal in the first place. Either she's a great actress or a lot of people in the industry looked the other way.
Should we have expected more from Katy Hudson, just because her parents were preachers and she grew up in the church? And should we even be using teens as spiritual role models - and let's face it, Christian artists are Christian role models - when often they really haven't yet begun to understand their own faith?
Probably not. There's a reason that a lot of Christian teens get to college and rebel. They need to find out on their own what their faith means and how Jesus is real in their lives. Sometimes they stay on the Christian path and end up with a stronger faith, but sometimes they step away and never look back, sometimes because they never really believed to begin with.
Only Katy Perry knows which of those is true for her.
In any event, it's clear that this isn't a crossover thing. Katy Perry long ago shed her association with the Christian industry, and while that's been good for her career it's not so good for her spiritual condition. The one thing I hope is that if she ever wants to find her way back to the faith of her youth, the Christian community can welcome her back with open arms.
We've all been lost and found, and let's not ever forget that.
Bron
Met goeie tieten heb ik vernomen.quote:Op maandag 22 september 2008 20:05 schreef Kiev het volgende:
TS is leluk!
quote:Op maandag 22 september 2008 20:12 schreef hacker08 het volgende:
IIk heb ook weleens een vrouw gekust hoor, en so what..I liked it. Maar maakt mij dat nu bi? Dacht het nie..
Bicurious, je moet toch alles uitproberen en weten of je wel of niet lesbisch dan wel bi bent..
Maar daarentegen heb ik er niks tegen om het nog een keer te doen hoor
Kut nummer, wijf wat al vreselijk klinkt op plaat en waarschijnijk voor geen meter live kan zingenquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb ook wel eens een vrouw gezoend
quote:
Tuurlijk en als man moet je jezelf maar ff in je reet laten nemen.quote:Op maandag 22 september 2008 20:12 schreef hacker08 het volgende:
IIk heb ook weleens een vrouw gekust hoor, en so what..I liked it. Maar maakt mij dat nu bi? Dacht het nie..
Bicurious, je moet toch alles uitproberen en weten of je wel of niet lesbisch dan wel bi bent..
Maar daarentegen heb ik er niks tegen om het nog een keer te doen hoor
Ja precies, ik ga zo denk ik even met een kind seksen weet ik ook hoe dat isquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:22 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Tuurlijk en als man moet je jezelf maar ff in je reet laten nemen.
Want he, als je het niet geprobeerd hebt, weet je niet hoe het is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |