je gaat toch niet wéér foto's van jezelf posten nu he?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
I liked itik heb ook nog wel een meisje in de aanbieding voor je! Erg knap en a very good kisser.
Nee, schokkend genoeg ben ik het namelijk niet!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:37 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je gaat toch niet wéér foto's van jezelf posten nu he?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
I liked itik heb ook nog wel een meisje in de aanbieding voor je! Erg knap en a very good kisser.
valt me zwaar van je tegen, ik dacht echt dat je zo'n tuinbroek was; moet haast wel met zo'n naam.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, schokkend genoeg ben ik het namelijk niet!
Ik heb wel een tuin eh jurkje?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:59 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
valt me zwaar van je tegen, ik dacht echt dat je zo'n tuinbroek was; moet haast wel met zo'n naam.
zit je in de vrouwenhandel dan?![]()
zeg dat dan eerder!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb wel een tuin eh jurkje?
en ja
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
"This video is not available in your country. "
Klacht: joetjoep
Dan moet je deze hebben:quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:03 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
deze doet het wel
Katy Perry
zoenende meisjes
quote:
Idd lekker nummerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:03 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
deze doet het wel
Katy Perry
zoenende meisjes
nou kun je er bij????quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 00:43 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Kutnummer.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:21 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben een meisje en ik zoen met een meisje, kijk mij eens geil zijn, neem foto's van me met je mobieltje snel!!
Stom wijf
Dat dusquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:21 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben een meisje en ik zoen met een meisje, kijk mij eens geil zijn, neem foto's van me met je mobieltje snel!!
Stom wijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |