quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Bara heeft een snor?
Verder een welgemeende gulle lach
Ik ga zo ook ff mijn onkruid verplaatsenEn naar de bakker
Gelukkig niet neequote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:11 schreef ijsmeis het volgende:
Maar niet van 1280 bij 960.
Er zijn hierboven exact 0 plaatjes van dat formaat aanwezigquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:11 schreef ijsmeis het volgende:
Maar niet van 1280 bij 960.
Sst.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er zijn hierboven exact 0 plaatjes van dat formaat aanwezig
Ik reed in m'n moeders auto met dak open en alle ramen naar beneden en had alsnog de airco erbij aan, was niet te harden manquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:14 schreef BaraCuda het volgende:
Daarstraks motorrijles gehad. kolere dat was heet
Chill, alleen maar lelijke plaatjes met lelijke logo's erin op een formaat wat niet klopt.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
leeg quoten met enkel een PI, daar zijn mensen voor gebanned
Idd, cabrio word je ook niet echt veel wijzer van met dit weerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik reed in m'n moeders auto met dak open en alle ramen naar beneden en had alsnog de airco erbij aan, was niet te harden man
M'n reet verbrandde bijna man, stoelen waren 300 graden na 5 minuten in de zonquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Idd, cabrio word je ook niet echt veel wijzer van met dit weer
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
Dan kopieëer je de link maar in een nieuw venster.
Gewoon erop klikken kut!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
Leer?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n reet verbrandde bijna man, stoelen waren 300 graden na 5 minuten in de zonGelukkig staat 'ie nu weer binnen.
FOK! is idd stuk, ik had echt maar 1 keer op quickquote gekliktquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gewoon erop klikken kut!
Dan krijg je hem in een nieuw venster, met hetzelfde formaat wat FOK! 'm toekent, lul!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gewoon erop klikken kut!
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Idd, cabrio word je ook niet echt veel wijzer van met dit weer
Ongekend hèquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:17 schreef BaraCuda het volgende:
Fok sucks dick, kijk maar bij herm z'n verkooppoging
Gelukkig niet, dat wilde m'n pa niet omdat dat altijd te koud is ofzo, nu is het half leer, maar dat maakt mooi geen bal uitquote:
8 dagen kermis?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:18 schreef BaraCuda het volgende:
en waarom gebeuren er geen ongelukken bij die kermis![]()
Alles draait nondeju al 8 dagen zonder dooien
Nou ik hoef nooit meer een cabrio in elk geval.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
egwel.
> 32-33 graden is het alleen not-done in een zwarte...
Je mag niet gokken welke kleur 'ie is. Maar ik reed niet harder dan 80 en dan heb je de airco er echt wel bij nodig hoor...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
egwel.
> 32-33 graden is het alleen not-done in een zwarte...
Niet? Oh, in de CRX was het ook helemaal leer en daar was het dus not done om een kort iets aan te doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dat wilde m'n pa niet omdat dat altijd te koud is ofzo, nu is het half leer, maar dat maakt mooi geen bal uit
Tilburg is op zich best wel degrootste van Europa en zo.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
8 dagen kermis?
Hoe lang duurt de Kermis in Eindhoven, Herm? Ze hebben er wel een leuke weg voor gekozen trouwens.
Dit weekend nog. Zondag einde van de avond is het afgelopen. ( 10 dagen totaal dus )quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
8 dagen kermis?
Hoe lang duurt de Kermis in Eindhoven, Herm? Ze hebben er wel een leuke weg voor gekozen trouwens.
DAT IS DAN TOCH PRIMA, DROPSTAAF!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan krijg je hem in een nieuw venster, met hetzelfde formaat wat FOK! 'm toekent, lul!
omg eindleijk weer een herm versus anne bash?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
DAT IS DAN TOCH PRIMA, DROPSTAAF!
Nou en. Een Kermis zuigt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tilburg is op zich best wel degrootste van Europa en zo.
Belachelijk, is al jaren zo btw. Ongekend, wat een onhandige locatie. Duurt een ruime week geloof ik, heet Park Hilaria. Nou, HILAAAAAAAAAAAARISCH.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
8 dagen kermis?
Drop is anders best lekkerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omg eindleijk weer een herm versus anne bash?
fok is zo tam de laatste paar jaar
Korte broek kan prima op dit spul, geen idee wat het is eigenlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet? Oh, in de CRX was het ook helemaal leer en daar was het dus not done om een kort iets aan te doen.
Maar de Seat heeft ook half leer. En precies hetgeen waar je op zit is dus lekker 'koel'.
Park Hilariaquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Belachelijk, is al jaren zo btw. Ongekend, wat een onhandige locatie. Duurt een ruime week geloof ik, heet Park Hilaria. Nou, HILAAAAAAAAAAAARISCH.
Ik weet niet hoe het bij Anne zit maar ik zit hier gewoon chillend met een grote glimlachquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omg eindleijk weer een herm versus anne bash?
fok is zo tam de laatste paar jaar
Grijs, je had een keer een foto gepost dus zoveel is er niet te gokkenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je mag niet gokken welke kleur 'ie is. Maar ik reed niet harder dan 80 en dan heb je de airco er echt wel bij nodig hoor...
Bij mij komt er rook uit mijn oren, mijn ogen zijn rood van het janken, mijn hart gaat tekeer en ik ben nu tegen mijn moeder aan het krijsen dat ene Herm mij zit te jennen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij Anne zit maar ik zit hier gewoon chillend met een grote glimlach
^^quote:
Zoet of Zout, maakt niet uit. Zolang het maar niet van dat bittere drop is wat alleen maar aan je gehemelte blijft plakken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ligt maar net aan welke drop je pakt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |