en een tuinquote:
Dat zou ook wel handig zijn jaquote:
Tuin ftw. Natuursteen er in geplemd en geen gezeik met groene vingersquote:Op zondag 27 juli 2008 14:08 schreef Klonk het volgende:
tuinen zijn zwaar overrated, allemaal gehyped door eigen huis en tuin achtige programma's betaald door de tuin en doe het zelf maffia. ik heb ook een tuin, en ik heb er helemaal niets mee, volplempen met asfalt, maar goed voorlopig is het een prima plek om de caravan te stallen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
orgie op het naaktstrand is gewoon een slecht ideequote:Op zondag 27 juli 2008 15:59 schreef DaMart het volgende:
Het was lekker op het strand... alleen heb ik het halve strand mee naar huis genomen en komt er zand uit lichaamsholtes waarvan ik niet eens wist dat ik ze had.
Nu afwachten hoe verbrand ik dit keer ben.
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:58 schreef DR34M3R het volgende:
Het was gezellig vanmiddag. Enneh.. DaMart.. daar hebben ze zonnebrandolie voor uitgevonden.Ja, dat heb ik ook gebruikt, maar ik voelde de zon op een gegeven moment toch wel behoorlijk branden. Dat was na anderhalf uur, wat al een recordtijd voor mij is om te liggen bakken in de zonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., op hetzelfde moment dat er meer wind op stak en de bewolking leek toe te nemen. Toen ben ik maar naar huis gegaan, zand van me afgespoeld (dacht ik
) en aftersun gesmeerd...
.
Overigens zijn die wolken alweer weggetrokken... en het ziet er niet naar uit dat het weer net als gisteren gaat omslaan hier.
Vertel?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
orgie op het naaktstrand is gewoon een slecht idee![]()
Ik kom niet bij paal 69.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:16 schreef Klonk het volgende:
ik dacht dat jij die ervaring nu had gehad, met zand op geheimzinnige plekken
Paal 69, dat kan geen toeval zijn, iemand van ruimtelijken ordening moet gewoon een FOK!ker zijnquote:Op zondag 27 juli 2008 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom niet bij paal 69.
Geloof het of niet, maar precies daar ligt het nudistenstrand.
Je zou het bijna denken hequote:Op zondag 27 juli 2008 17:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
Paal 69, dat kan geen toeval zijn, iemand van ruimtelijken ordening moet gewoon een FOK!ker zijn
En hoe weet jij dat?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:33 schreef Fha het volgende:
Klonk![]()
Mja dat heb je met naaktstranden inderdaad..
Omdat mijn nicht vanuit haar slaapkamer recht op een naaktstrand kijktquote:
LOLquote:Op zondag 27 juli 2008 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb de macaroni al naar binnen gewerkt... nu afwastijd.
Dat je dat kunt met dit weer johquote:
Ik ben dan ook een verschrikkelijke stoere manquote:
Hahah dat blijkt wel jaquote:Op zondag 27 juli 2008 18:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een verschrikkelijke stoere man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |