bevalt ons weer je een beetje?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:23 schreef Pheno het volgende:
Ik zie niers mee, het is opeens donker hier. Kut limbos.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:23 schreef Pheno het volgende:
ff dimmen, limbo''s in de meerderheid nuquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:23 schreef Pheno het volgende:
Bij jou ook al?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
Hier komt nu pas wat bewolking aan. Wel inktzwarte
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan ik Sneakers niet meer zienkut-onweer.
Een Nobelprijs wordt lastig.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:03 schreef Klonk het volgende:
de achterdeur open laten tijdens een hoosbui: geen goed idee
Dat is een film die word uitgezonden op televisie, Pheño.quote:
En die kun je niet zien door het onweer?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een film die word uitgezonden op televisie, Pheño.
Nee, dat is correct.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die kun je niet zien door het onweer?
Dat is MPG die probeert om de donder op de foto te krijgen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:31 schreef Pheno het volgende:
Wow, nog nooit meegemaakt, ik zie constant geflits, alsof er een concert is en het rommelt zonder stoppen.
Nee, maar ik krijg alleen maar zwart beeld bij noodweerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
Zet jij je tv altijd uit als het onweert?
Ah, dan snap ik het. Ik zet de tv niet meer uit, als het toch al over de kabel vliegt dan gaat ie ook kapot, met of zonder stroom.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg alleen maar zwart beeld bij noodweer
Mja dat is zoquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:30 schreef DR34M3R het volgende:
Nah... laat mij nog maar even leven dan, als ik toch mag kiezen. Ik vind het hier wel fijn
ROFLquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:32 schreef Fha het volgende:
Onee... ugly naked guy is weer thuis(mijn overbuurman vind het fijn om in zijn onderbroek op het balkon te staan.. en het is niet een mooie jonge vent van in de 20..)
Mja ik weet het niet.. erg charmant is het in ieder geval niet. En misschien ben ik ouwerwets, maar kom op.. we wonen in een straat waar super veel mensen langs komen en je kijkt recht bij de buren naar binnen.. dan doe je dat toch niet!?quote:
Hij is nog lelijker dan ik?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:32 schreef Fha het volgende:
Onee... ugly naked guy is weer thuis(mijn overbuurman vind het fijn om in zijn onderbroek op het balkon te staan.. en het is niet een mooie jonge vent van in de 20..)
hier vraag je om jou met een dikke buik er op geplakt en nog minder haar op je hoofd (het zit overigens wel op alle andere plekken)quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij is nog lelijker dan ik?
okee, dát is pas TMIquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:40 schreef Fha het volgende:
[..]
hier vraag je om jou met een dikke buik er op geplakt en nog minder haar op je hoofd (het zit overigens wel op alle andere plekken)
Dat is dus wat ik zie als ik uit mn raam kijk nu (en vanmiddag.. en vast morgen ook weer)quote:
misschien papier over 20 jaarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:46 schreef Muck het volgende:
oh wacht even, ik dacht dat je papier omschreef
quote:
Woahquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Die heb ik nog in de vriezer liggen
Op die plaats is ie niet verbrand.. ik had een badpak aan en het doet onderin mijn rug pijn.. dus daar mag ie best gemasseerd worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |