quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:36 schreef Knekwurst het volgende:
douchen doei
Lieverd.. tegen de tijd dat jij dat gedaan had was DaMart al lang terug geweest met de nieuwe koffiequote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:48 schreef Knekwurst het volgende:
jonge hee schooier ik mocht nieuwe toch openen?
Er waren al meer kapers op de kust inmiddelsquote:
Nee hoor dat is topic 1180221, jij was sneller.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[KSC #940]
Ik denk dat deze dicht moet......
Ken je de KSC regels wel?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hoor dat is topic 1180221, jij was sneller.
Bengelquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hoor dat is topic 1180221, jij was sneller.
OP met extraatjequote:
Tuurlijk! Het is een grote bakquote:
Dan ben je langzaam EN een leugenaarquote:
Lief, dankje.quote:
Is een zweepje dan wel genoeg?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan ben je langzaam EN een leugenaar
Ik heb eerst de boodschappen uitgepakt & koffie gezetquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:06 schreef DR34M3R het volgende:
Waar zijn die modjes als je ze nodig hebt?
Heb je ook wat lekkers voor erbij.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb eerst de boodschappen uitgepakt & koffie gezet
Mja, koekjes van de paasdagen nogquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je ook wat lekkers voor erbij.
Tsja, je moest iets om die knakworst voor te zijn natuurlijkquote:
Liever geen naam-TT's natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een nog betere TT dan een naam-TT?
Klantgerichtheid is toch minimaal de naam van de klant 3 maal noemen(indien je die weet).quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:40 schreef Klonk het volgende:
weet ik veel, klantgerichtheid en service staan hoog in mijn vaandel
Proef ik hier enige jaloezie?quote:
Ik blief geen naam-TT's. Zeker niet om op te fappen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Proef ik hier enige jaloezie?
Dat gebeurt anders nooit...quote:[KSC #940] Waar Papierversnipperaar geen TT kon bedenken
ik krijg er geen rooie cent voor, dus een maal is voldoendequote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klantgerichtheid is toch minimaal de naam van de klant 3 maal noemen(indien je die weet).
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lieverd.. tegen de tijd dat jij dat gedaan had was DaMart al lang terug geweest met de nieuwe koffie
Veel plezier.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:05 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga mijn balkon verruilen voor een afgraving.. lekker aan t water
Liever een plas water vol chemicaliën?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veel plezier.![]()
Ik ga altijd liever naar een echt zwembad, het idee om in zo'n troebel water te liggen. *rill*
Liever kramp in helder water dan in troebel water waar ze je niet meer kunnen vinden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Liever een plas water vol chemicaliën?*rill*
Wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:08 schreef DaMart het volgende:
Ik zit in dubio: wel of niet op het strand gaan liggen.
Ik ben eigenlijk niet zo'n strandganger (ook al fiets ik er in 5 minuten naartoe), maar toen ik in het dorp was vanochtend, kwam er een heerlijke koele zeebries aanwaaienquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Liever kramp in helder water dan in troebel water waar ze je niet meer kunnen vinden.![]()
[..]
Wel.![]()
Jammer dat hier geen strand in de buurt is.
Je hoeft er toch ook geen hele dag te blijven, even relaxen. Meiden/oudere vrouwen kijken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo'n strandganger (ook al fiets ik er in 5 minuten naartoe), maar toen ik in het dorp was vanochtend, kwam er een heerlijke koele zeebries aanwaaien.
Dat is best een goede reden, eigenlijk!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hoeft er toch ook geen hele dag te blijven, even relaxen. Meiden/oudere vrouwen kijken.![]()
En dan verhit weer naar het koele huis.
Het is dat ik nog avondeten moet halen...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:46 schreef Klonk het volgende:
vies, hoerig, plakkerig kloteweer, geen stap zet ik meer buiten de deur vandaag...
Dat rijmtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:50 schreef DaMart het volgende:
Of het regent en is koud, of het is te warm en benauwd....
De zon voert hier een op voorhand verloren strijd met aanstormende wolken, van waaruit de donder reeds over ons neerdaalt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:54 schreef OA het volgende:
[..]
Dat rijmt.
Ik vind het anders prima uit te houden hier op balkon. Lekker zonnetje, lekker windje, af en toe een wolkje...
Op het strand?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:03 schreef Ladylike het volgende:
3 keer raden waar ik nu ben
vanavond weken
Het zal echt niet lang meer duren, de grijze massa wordt alleen maar erger.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:24 schreef Ladylike het volgende:
Hier (maastricht) rommelt het een heeeeeel klein beetje..
Ziet er wel naar uit of het ieder moment kan losbarsten (de lucht wazige licht-grijze gloed)
Hier schijnt de zon alweerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zal echt niet lang meer duren, de grijze massa wordt alleen maar erger.
Jaja, je bent zeker aan het dromen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon alweer
Leukquote:
Gratis poetsdoekje voor erbij?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:48 schreef Ladylike het volgende:
zwart
glanzend? Dan heb je wel veel last van vingerafdrukken
Een vriendin heeft een lak zwarte laptop
Dat dus helaas nietquote:
Gewoon schoolbordverf kopenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik wil een schoolbordzwarte desktop. Weet iemand daar een adres voor?
En schoolkrijt in 25 kleuren, natuurlijk
En dan word het vanzelf een desktop?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:54 schreef Klonk het volgende:
ouwe laptop kopen en dan met die speciale schoolbordverf beschilderen
hij zei toch specialequote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dan word het vanzelf een desktop?
okquote:
mn zus doet het dagelijksquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:08 schreef Klonk het volgende:
ik heb op de pabo nog les gehad in schoolbordschrijven
quote:
quote:
En wát voor bliksemsquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:50 schreef Klonk het volgende:
de zon is hier verdreven door donder en bliksem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |