aufstapfenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:39 schreef deepart het volgende:
Zei ze zo van.. ahhh sheize.. Ich mussen hier aufstapfen..
Je was aan het fietsen en je moeder skeelerde mee? En zij stopte toen jij stopte? Anders zou jij verdwalen? En daarna kwam je ongeveer in dezelfde situatie als TS terecht? Geil hoor. Prutser.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:06 schreef Oksel het volgende:
Ik was vandaag aan het racefietsen, maakte even een stop om mijn sokjes uit te doen (te warm), stopte er een meisje bij me die aan het skeeleren was. Kwam ongeveer in dezelfde situatie terecht als TS.. dus het kan wel.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Je was aan het fietsen en je moeder skeelerde mee? En zij stopte toen jij stopte? Anders zou jij verdwalen? En daarna kwam je ongeveer in dezelfde situatie als TS terecht? Geil hoor. Prutser.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:42 schreef Slickk het volgende:
En toen je je broodtrommel openklapte vroeg ze zeker: "Was hast du drauf?"
Wat zegt het over mij? Een complimentje is nooit weg.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je reactie zegt meer over jou dan over mij..
Jaja, dat is me wat, die weide wereld, al dat gras zo....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:39 schreef deepart het volgende:
Leuk allemaal dat werken in de vakantie, moet je inplaats van je oude vertrouwde filiaal waar je normaal steeds zomaar ineens de weide wereld in
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:17 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Debiteuren-Crediteuren
Was, auf die bämmchen?
Schinkenslag, Hägelsläge, Spurtshumber, Nagelhüften, Prinslauerschwanz, Gramsatgrüdhüdel und Funkelwurst
Kijk eens, een kenner.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:17 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
Was, auf die bämmchen?
Schinkenslag, Hägelsläge, Spurtshumber, Nagelhüften, Prinslauerschwanz, Gramsatgrüdhüdel und Funkelwurst
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:51 schreef De_Ananas het volgende:
''Du hasst etwas verloren!''
En dan vraagt zei zo:
Toen ze uitstapte had je zo moeten roepen:
En dan vraagt zij zo:
''Was denn?''
En dan jij weer:
''Der Krieg motherfucker!''
En dan zij:
''![]()
![]()
''
En dan jij:
''![]()
![]()
''
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:50 schreef deepart het volgende:
Als je zelf iets nooit meemaakt hoeft het nog niet meteen een HOAX te zijn
Oehh dat kontje, blond haar. Cup B.. Blauwe ogen..
Pffff... Ff koude douche matties
En dan vraagt zij zo:
''Was denn?''
En dan jij weer:
En dan zij:
''![]()
![]()
''
En dan jij:
''![]()
![]()
''
en met deze post krijgt dit kansloze tipoc toch weer potentie.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:51 schreef De_Ananas het volgende:
En dan vraagt zij zo:
''Was denn?''
En dan jij weer:
En dan zij:
''![]()
![]()
''
En dan jij:
''![]()
![]()
''
trouwens, bij Den Bosch hebben de perrons wél bankjes, lutser.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:39 schreef deepart het volgende:
Dus Deepart neemt zo naive dat hij is eens de trein. Treinen, ook bekend als "wachten"... Dat is dus wat ik doe.. Op zo een perron, zonder bankjes.. Cheap fuckers..
en toen viel ze flauw en vluchtte ze even later gillend weg wegens die enorme stinklucht die van jouw voeten en sokken kwam ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:06 schreef Oksel het volgende:
Ik was vandaag aan het racefietsen, maakte even een stop om mijn sokjes uit te doen (te warm), stopte er een meisje bij me die aan het skeeleren was. Kwam ongeveer in dezelfde situatie terecht als TS.. dus het kan wel.
En dan vraagt zij zo:
''Was denn?''
En dan jij weer:
En dan zij:
''![]()
![]()
''
En dan jij:
''![]()
![]()
''
Wie zegt dat ik niet moest over stappen omdat de trein kapot was?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:48 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
trouwens, bij Den Bosch hebben de perrons wél bankjes, lutser.
Goed idee.. Ga maar line-dancenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:57 schreef leolinedance het volgende:
Ik zie weer 'me' ipv. 'mijn' in de OP staan. Ik stop maar met lezen..
Als ik niet weet waar ik gratis kan parkeren, en ik moet 9 uur me auto parkeren a 2 euro per uur.. Kost me dat 18 euro..quote:Op maandag 28 juli 2008 23:05 schreef Repeat het volgende:
Je faalt al episch in de eerste alinea
Wie gaat er nou met de trein omdat ie niet weet of ie daar de auto kan parkeren_! Of ga je altijd eerst met de trein de omgeving verkennen zodat je later met de auto terug kunt keren?
Hoe weet jij dat hij nooit buiten komt? Ken je hem?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:20 schreef deepart het volgende:
[..]
Als ik niet weet waar ik gratis kan parkeren, en ik moet 9 uur me auto parkeren a 2 euro per uur.. Kost me dat 18 euro..
Maar ik snap het wel.. Je komt nooit buiten
? want..quote:Op maandag 28 juli 2008 23:40 schreef Rock-shocker het volgende:
Zelfs als dit een grap is, is het nog het treurigste topic van het jaar. En dat zegt wat, met al die dieselnoi topics.
Die blijft geweldigquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:17 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
Was, auf die bämmchen?
Zoek maar eens op username dieselnoi.quote:
Jij gaat dus nooit met de auto naar een plek waar je nog niet eerder geweest bent? Altijd verkennen met de trein?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:20 schreef deepart het volgende:
[..]
Als ik niet weet waar ik gratis kan parkeren, en ik moet 9 uur me auto parkeren a 2 euro per uur.. Kost me dat 18 euro..
Maar ik snap het wel.. Je komt nooit buiten
Hoe deed je dat in het duitsquote:Dus ikke gaf haar een compliment over haar lekkere vagina..
....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jij gaat dus nooit met de auto naar een plek waar je nog niet eerder geweest bent? Altijd verkennen met de trein?
Du hast eine sjeune gluffequote:
Ze had een heel kort rokje aan...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:24 schreef Houtspeer het volgende:
Hoe kan jij haar string onder haar rokje zien als ze recht tegenover je zit? Ben je 20 cm lang ofzo?
En dan vraagt zij zo:
''Was denn?''
En dan jij weer:
En dan zij:
''![]()
![]()
''
En dan jij:
''![]()
![]()
''
Hoe kan je op haar vallen dan? Ze lijkt me een erg goedkoop persoon als ze een rokje van 5 cm lengte aan heeft.quote:
Ik, als u me vergeeft een zin te beginnen met "Ik", moest lachen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:51 schreef De_Ananas het volgende:
En dan vraagt zij zo:
''Was denn?''
En dan jij weer:
En dan zij:
''![]()
![]()
''
En dan jij:
''![]()
![]()
''
Rokjes van 5 cm zijn ook heel duur hoor..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:42 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hoe kan je op haar vallen dan? Ze lijkt me een erg goedkoop persoon als ze een rokje van 5 cm lengte aan heeft.
das ist jah titten affen geil...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:21 schreef deepart het volgende:
Du hast eine sjeune gluffe
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:54 schreef Sok41 het volgende:
Ongeloofwaardig, aangezien er geen vertraging was van de trein.
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:40 schreef Rock-shocker het volgende:
Zelfs als dit een grap is, is het nog het treurigste topic van het jaar. En dat zegt wat, met al die dieselnoi topics.
En dan vraagt zij zo:
''Was denn?''
En dan jij weer:
En dan zij:
''![]()
![]()
''
En dan jij:
''![]()
![]()
''
Kheb ze allemaal al gehad... Behalve turkse en marrokaanse..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:14 schreef Godshand het volgende:
Probeer het eerst eens op Nederlandse meisjes...
Duitse zijn voor jou een klasse te hoog...
Er staat vij weinig boeiends tussen. Dit topic daarintegen, en dan doel ik met name op de OP is gewoon meesterlijk...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:06 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Leesvoer!
http://forum.fok.nl/user/history/148548
aufstapfen hoor...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:14 schreef Rock-shocker het volgende:
Dit is het beste/treurigste topic aller tijden. Op dat van jou na dan.
Ausstapfen
Goedzo... Ga nu maar cod4 spelenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:12 schreef Rock-shocker het volgende:
Wow, daar heb je me mee touché.
Flikker es op met je eigen topic alive houden. Jouw input is vanaf OP niet meer nodig geweest.quote:
Ontopic alsjebliefd.. Anders moet ik je verzoeken dit topic te verlaten..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:52 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Flikker es op met je eigen topic alive houden. Jouw input is vanaf OP niet meer nodig geweest.
Ts bedoeld aufsteigenquote:
Is Battlefield ook goed?quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:54 schreef deepart het volgende:
[..]
Ontopic alsjebliefd.. Anders moet ik je verzoeken dit topic te verlaten..
Blijf je erritant lopen doen? Zoek een leven...quote:
Wat een haat.. Ik vraag me echt af vanwaar die afschuw? Kan je zelf geen meisjes jongens krijgen, dat je daarom zo jaloers en gefrustreerd op dit topic reageerd?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:35 schreef Gluckskafer het volgende:
Stiekem is deepart nog maagd
Zo treurig dit soort topics
Wat heeft het voor nut? Geen amusement en geen waarheid.
En waarom gooit Juup geen slotje op dit rampzalige topic.
Dudequote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat een haat.. Ik vraag me echt af vanwaar die afschuw? Kan je zelf geen meisjes jongens krijgen, dat je daarom zo jaloers en gefrustreerd op dit topic reageerd?
Zielig.. En dat voor iemand van 20 jaar oud
Sneu voor je ouders ook..
Wat wil je dan als OP..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dude![]()
Lees zelf je OP nog even.
Zie je zelf niet dat het onzin in zijn puurste vorm is?
Met al die 'vieze woordjes' er in ook nog![]()
Ik snap het niet meer.
En ik ben niet eens 20 maar 22.
Owww het gaat je daarom.. Niet iedereen hoeft verhalen verzinnen om een boeiend leven te hebben hoor..quote:Ik snap het niet meer. Klaagbaak verloedert door types als jij.
enigzins.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:59 schreef deepart het volgende:
[..]
Klacht: Talpa
subklacht: Negers"
Ik probeer er nog enigsinds een mooi verhaal aan te breien..
Dat Talpa en negers staat daar omdat dat in die standaart kansloze topics staat die jij zo leuk vind..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:05 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
enigzins.
En wat doet dat Talpa en negers daar?
Stoerdoenerij en racisme
In wat voor shop werk je trouwens?
Schuldigquote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:47 schreef ethiraseth het volgende:
Mannen die botergeil worden van het eerste het beste ding met borsten.
En dan vraagt zij zo:
''Was denn?''
En dan jij weer:
En dan zij:
''![]()
![]()
''
En dan jij: