aufstapfenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:39 schreef deepart het volgende:
Zei ze zo van.. ahhh sheize.. Ich mussen hier aufstapfen..
Je was aan het fietsen en je moeder skeelerde mee? En zij stopte toen jij stopte? Anders zou jij verdwalen? En daarna kwam je ongeveer in dezelfde situatie als TS terecht? Geil hoor. Prutser.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:06 schreef Oksel het volgende:
Ik was vandaag aan het racefietsen, maakte even een stop om mijn sokjes uit te doen (te warm), stopte er een meisje bij me die aan het skeeleren was. Kwam ongeveer in dezelfde situatie terecht als TS.. dus het kan wel.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Je was aan het fietsen en je moeder skeelerde mee? En zij stopte toen jij stopte? Anders zou jij verdwalen? En daarna kwam je ongeveer in dezelfde situatie als TS terecht? Geil hoor. Prutser.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:42 schreef Slickk het volgende:
En toen je je broodtrommel openklapte vroeg ze zeker: "Was hast du drauf?"
Wat zegt het over mij? Een complimentje is nooit weg.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je reactie zegt meer over jou dan over mij..
Jaja, dat is me wat, die weide wereld, al dat gras zo....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:39 schreef deepart het volgende:
Leuk allemaal dat werken in de vakantie, moet je inplaats van je oude vertrouwde filiaal waar je normaal steeds zomaar ineens de weide wereld in
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:17 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Debiteuren-Crediteuren
Was, auf die bämmchen?
Schinkenslag, Hägelsläge, Spurtshumber, Nagelhüften, Prinslauerschwanz, Gramsatgrüdhüdel und Funkelwurst
Kijk eens, een kenner.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:17 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
Was, auf die bämmchen?
Schinkenslag, Hägelsläge, Spurtshumber, Nagelhüften, Prinslauerschwanz, Gramsatgrüdhüdel und Funkelwurst
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:51 schreef De_Ananas het volgende:
''Du hasst etwas verloren!''
En dan vraagt zei zo:
Toen ze uitstapte had je zo moeten roepen:
En dan vraagt zij zo:
''Was denn?''
En dan jij weer:
''Der Krieg motherfucker!''
En dan zij:
''![]()
![]()
''
En dan jij:
''![]()
![]()
''
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:50 schreef deepart het volgende:
Als je zelf iets nooit meemaakt hoeft het nog niet meteen een HOAX te zijn
Oehh dat kontje, blond haar. Cup B.. Blauwe ogen..
Pffff... Ff koude douche matties
En dan vraagt zij zo:
''Was denn?''
En dan jij weer:
En dan zij:
''![]()
![]()
''
En dan jij:
''![]()
![]()
''
en met deze post krijgt dit kansloze tipoc toch weer potentie.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:51 schreef De_Ananas het volgende:
En dan vraagt zij zo:
''Was denn?''
En dan jij weer:
En dan zij:
''![]()
![]()
''
En dan jij:
''![]()
![]()
''
trouwens, bij Den Bosch hebben de perrons wél bankjes, lutser.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:39 schreef deepart het volgende:
Dus Deepart neemt zo naive dat hij is eens de trein. Treinen, ook bekend als "wachten"... Dat is dus wat ik doe.. Op zo een perron, zonder bankjes.. Cheap fuckers..
en toen viel ze flauw en vluchtte ze even later gillend weg wegens die enorme stinklucht die van jouw voeten en sokken kwam ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:06 schreef Oksel het volgende:
Ik was vandaag aan het racefietsen, maakte even een stop om mijn sokjes uit te doen (te warm), stopte er een meisje bij me die aan het skeeleren was. Kwam ongeveer in dezelfde situatie terecht als TS.. dus het kan wel.
En dan vraagt zij zo:
''Was denn?''
En dan jij weer:
En dan zij:
''![]()
![]()
''
En dan jij:
''![]()
![]()
''
Wie zegt dat ik niet moest over stappen omdat de trein kapot was?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:48 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
trouwens, bij Den Bosch hebben de perrons wél bankjes, lutser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |